8

491 30 3
                                    


  „Vstávej!!" křikla na mě Becky a praštila mě polštářem.

„Ale notak Beckyyy, kolik je?"     

  „Půl osmý" odpověděla po chvilce.

„To jako vážně? Opravdu mě budíš v půl osmý?" dal jsem si ruku přes obličej a zachumlal se do její huňaté peřiny.

„Máme toho dnes ještě hodně v plánu takže vstávej ty lenochu, já se jdu převléci"

Hned po tom, co to dořekla získala mou pozornost. Šla ke své skříni a ohnula se do spodního šuplíku pro ponožky. Bože, děkuju ti za ponožky. Becky si sundala pyžamo a stála tam před tou její skříňkou polonahá, pouze v kalhotkách..měla nádhernou postavu. Vstal jsem z postele, chytl jí kolem pasu a políbil na krku. Vzdychla. Otočila se ke mě čelem a políbila mě. Asi se budu opakovat ale opravdu měla nádhernou postavu. 

  „Snídaněěěě," křikla Mary zespoda.

  „Ne! teď ne," řekl jsem zoufale. 

„No jen pojď," chytla mě za ruku a chtěla odejít z místnosti. 

„Kozy máš sice krásný, ale tvoje máma by je asi vidět nemusela," podíval jsem se na ní, potom na její prsa a potom zase na ní.

„Ježiši no jooooo, " rychle sáhla po prvním tričku které viděla.
Zasmál jsem se, je tak sladká. 

Před snídaní jsme ještě zašli do koupelny. 

„Dobré ráno," pozdravila nás Mary, když jsme sešli dolů. 

„Dobré," odpověděli jsme oba stejně. 

Mary připravila skvělou snídani ve stylu švédského stolu. Na výběr byl chleba, rohlík, bagetka, několik druhů sýra a šunky, nutella, máslo, med. No prostě nádhera. Přes celou kuchyň se táhla vůně horké čokolády. Tohle bych si přál každý den, u nás doma si snídani musím dělat sám, ale většinou vůbec nesnídám, protože to nestíhám. nebo mě to jednoduše nebaví.

Mary nám nalila dva šálky horké čokolády a položila je na stůl. Poděkovali jsme za ně. 

Po snídani se mě Becky zeptala kdy odjíždím...když jsem se nad tím zamyslel nechtělo se mi od ní odjet. 

  „No.. už dnes odpoledne," odpověděl jsem.

„Cože? Takhle brzy? Proč? Nemůžeš jet až zítra? Nebo pozítří? Nebo třeba nikdy?" Becky mě zasypala hromadou otázek. 

„Zítra musím jít do školy Becky, ale určitě se ještě někdy zastavím to se neboj," políbil jsem jí na čelo.

„No v to doufám, že ještě někdy přijdeš"

„Za tebou vždy"    

.. 

Dopoledne jsme jen proleželi vedle sebe na posteli a povídali si. Miluju trávit čas s Becky, možná ještě více než ji. Má nádherný smích a skvěle voní. 

Oběd co uvařila Mary byl nenahraditelný, upekla kuře a k tomu jsme měli na výběr ze tří příloh. Zajímalo by mě co udělá s tím zbytkem. Becky mi řekla, že takhle milá je jen kvůli mě a že nikdy takhle dobré a syté jídlo od ní ještě nikdy nejedla. 

  „Chceš se jít projít?" Zeptala se mě po obědě. 

„Ale joo, rád," odpověděl jsem.

Šli jsme se projít, v Louisianě je opravdu nádherně. 

„Co na mě máš rád?" Tahle otázka mě lehce zaskočila.

„No..mohl bych začít s listem důvodů proč milovat Becky," zasmála se. 

„Důvod 1. Její babička je na mě milá," Becky se zasmála a praštila. 

„Auuuuu," pohladil jsem si rameno.

„Ne..vážně zajímalo by mě to"    

„Dobře no.. důvod první dokáže mě vždy rozesmát. Důvod druhý do jejích očí bych se mohl dívat celý den. Důvod t-" slzy jí lehce začaly téct po tváři, ale já pokračoval. 

  „Důvod třetí dokážu si představit budoucnost s ní. Důvod čtvrtý je krásná. Důvod pátý je chytrá. Důvod šestý je roztomile hloupá. Důvod sedmý vidí ve mě jen to nejlepší. Důvod osmý dává ty nejlepší obětí. Důvod devátý když se připravuje nikdy na ní nemusím čekat. Důvod desátý mohla by pracovat pro CIA. Důvod jedenáctý když spolu sledujeme horor choulí se ke mě. Důvod dvanáctý má srdce na správném místě. Důvod třináctý je vtipná. Důvod čtrnáctý skvěle voní. Důvod patnáctý krmí mě. Důvod šestnáctý její večerní zprávy na dobrou noc. Důvod sedmnáctý skvěle líbá. Důvod osm-" Tenhle důvod už jsem nedořekl, protože mě Becky políbila. Bylo to nádherné líbali jsme se celkem dlouho. 

Poté co jsme se vrátili k Becky domů šel jsem si sbalit svoje věci, jelikož se nám procházka trochu protáhla a já měl být za hodinu na letišti. 

 „Děkuji vám mockrát za pohoštění," usmál jsem se na Mary. 

„Rádo se stalo chlapče," usmála se také. 

 „Harry, mockrát ti děkuju za ty nejkrásnější narozeniny ze všech"

„Ale prosím tě...," políbil jsem jí.

„Tak dobře doleť anoo?"

„Snad jo," zasmál jsem se.

„To není vtipný ty pako, až dorazíš domů tak mi dej vědět je ti to jasný?!"

„Jasný!" políbil jsem jí a nastoupil do taxíku.          

21:12 zobrazeno ✓// h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat