Sıkıntıyla sınıfa göz attım.Ucu sinirden kemirilmiş olan kalem öylesine elimde dururken sıkıntıdan patlamak üzereyim.Hızla kafamı sıraya koydum ama o işte bile özel sakarlığımı kullanmadan olmazdı.Kafamı sert ve hızla vurduğumdan başım sızlarken sınıfta sadece iki üç kişi bana bakıyordu.İyi haber,neredeyse hiç kimse görmedi!
"Nerdesin kızım,deminden beri seni arıyorum?"
"Tamam kızma burdayım!"
"Ee haberler?"
"Haber mi bugün serviste ona gerçekleri söyledim ama çoğunu içten söyledim"
"Mesela?"
"Meselaa,kütüklüğünü,homoluğunu,kendini beğenmişliğini,öküzlüğünü,kötülüğünü,umursamazlağını,boş işle uğraştığını,inatçılığını..bu kadar"
"Çocuğa mı söyledin hepsini?"
"Yok canım,ne arar bende o cesaret taş çatlasa yarısıdır.."
"Peki o sana ne dedi?"
"Tam olarak bir benzerini söyledi."
"Sen ne dedin?"
"Bana dediklerinin benzerini."
"Kesinlikle kafayı yemişsiniz!"
"Hiçte bile,aranızda bir şey var ye tutturan sendin!"
"Belki pes etmişimdir?"
"Ahh,hadi ama iki günde ben bile tanıdım..Bizim Yaprak pes edecek haha gelde onu külahıma anlatsana"
Gülerken gülmesine eşlik ediyordum.Kafa nereye biz oraya şeklinde takılırken istemsiz olarak kendimizi bahçede bulduk.Sabahın köründe bile dışarıdan güzel görünen ama ofsayt terimi ile bütün ilgimi yitirdiğim sevgili futbol oynuyorlardı.Bana göre hem saçma hemde iyi bir meslekti..Aklımda deli sorular işe takılırken pes ettim.
"Ee anlat bakalım prenses,şu an Selim sana bakıyor neler hissediyorsun?"
"Oha şaka yapıyorsun!"
Gözlerimi Selim'e çevirdiğimde Selim bile yoktu.
"Seeen!"
Şakadan elimi omzuna vurduğumda gülümsemesi yayıldı.
"Nasıl baktın ama!Ha!Dememişmiydim!Kızım sizinkisi efsane olacak!"
"Ha-ha-ha iyi espriydi."
"Eninde sonunda kendini onun yanında bulacaksın"
"Boşuna uğraşma Yaprak,o ve ben olmayacak!"
"Hem daha o beni bende onu tanımazken neye güveniyorsun ki?"
"Çöpçatanlıkta her zaman iyiyimdir."
"Evet o kadar belli oluyor ki şu an kolunda Ebru ile neredeyse öpüşe öpüşe geliyor!"
Yaprak gözlerini aniden oraya çevirdiğinde yol almaya başladım boşa çabalamasın o gerçek hıyardı ve ben onu sevmiyordum!
****
"Ciddi misin Selim?"
Selim bana sert bir bakış atmıştı.
"Sence şaka yapıyor gibi bir halim var mı?"
"Sen ne tür insansın ki bana Nil'i ayarla dediğinde kıza baskı yaptım seni sevsin diye ama sen?"
"Hey yavaşla Selim ve ben arkadaşız!"
"Ciddi misin Ebru?O yüzden mi dudak dudağaydınız!"
"Öyleysek öyleyiz Yaprak sana hesap verecek değiliz!"
"Değil misiniz?"
"İkinizden de nefret ediyorum!Daha okulun ikinci gününden her şeyi batırdınız ha bu arada Selim,senden hem ben hem o nefret ediyoruz,bil diye!"
"Yaprak,bana ne?İsterseniz sevin umrumda değil ki!"
"Aynen umrumuzda değil!"
"Sen kapa çeneni Ebru,sırf kol kola girip geldiniz diye götün kalkmasın!Selim'e olan platonik aşkını hepimiz biliyoruz!"
"Yaprak!Haddini aşma kötü yaparım!"
"Aa ne yaparsın?Saçımı mı çekersin,tırnağımı mı kırarsın yokda çimdikler misin?"
Daha fazla kızaken damarına basmanın keyfiyle yüzümde gülleri açtırdım.
"Noldu Ebru dilini mi yuttun?"
"Gelsene sen bir buraya!"
Selim karışmıyordu yüzündende okunduğuna göre kız kavgasını seviyordu.
"Kesin artık,Yaprak gel buraya ve Ebru çeneni kapatsan iyi olur!"
Hepimizin yüzü Nil'e dönerken gülümsedim.Yavaş ve Selim'şe Ebru'yu süzerken elini omzums attı.
"Hadi ya ne olurmuş kapat masam?"
"Ne mi olur görmek ister misin?"
"Sıkıysa denesene!"
Nil Ebru'nun saçından tuttuğu gibi kafasını çöp kutusuna soktu.
Ellerini silkelerken "Sana demiştim!"
Yüzümdeki gülümsemeyle ona yaklaşırken çaktırmadan yap bi beşlik yaptırdım.Gözünü kırptığında gülümsedi."Bu daha başlangıç!"
Selim bundan hoşlanmış gibi bakarken,Ebru ağlayarak ona geliyordu.Selim kıza dokunmadan yüzünü ekşittiğinde koşarak uzaklaştı.
Aniden yüzümü Nil'e çevirdiğimde omzuna omzumla vurdum 'Buda neydi böyle?' diye.Omzunu silkti."Arkadaşıma bulaştı hem zaten uyuz bir tipti."
"Ellerine sağlık!"
Gülerek yukarı çıktığımızda her şey iyiydi çünkü daha demin Nil Ebru'ya fark atarak Selim'in listesinde esinti yaratmayı başarmıştı.Oranı kaç mıydı?Kesinlikle %100'dü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Yoksun
Teen FictionSıkılmıştım cidden beni hep üzen buradan hayattan çok sıkılmıştım.Okulun yeni kızı olmam bile tuhafken okulun popüler çocuğu ile olan saçma ilişki tarzı olan şey beni gererken bir anda her şey ters düz oluyor.İstemediğim anda gelen özleme duygusu il...