Bahçe Macerası

111 5 0
                                    

Yaprak yemeğini yavaş ve bol bol çiğneyerek ağzında sakız yaptığı yemekleri bitirdikten sonra yukarı yollandık.

"Çok şanslısın,çok!"

"Niye şanslı olayım iyi misin az önce ilk günde ilk günde düşman edindim.Hah.Yemişim şansı!"

"İşte bu ya!Onu biz yapsak bize yapmadığı şeyi bırakmaz!"

Lavaboya doğru yol alırken konuşmaya devam ediyorduk.

"Abartma istersen,sadece bir çocuk?"

"Nil?Beni nerenle dinliyorsun canım?Bu çocuk dediğin okulun popüleri."

"İşim olmaz!"

"Şansı geri tepmede üstüne yok."

"Teşekkür ederim."

Dudağımı ısırırken kendime aynada bakıyordum.Cidden bu kadar tipsiz olmayı nasıl başarıyordum?Kesin yetenekti bana verilen.Saçımı düzelttim.Yaprak ise gözüne kalem çekiyordu.İşini bitirdikten sonra kalemi bana uzattı.

"Gerek yok canım.Ben böyle iyiyim."

"Sen bilirsin canım bende teklif var ısrar yok"

Kalemden sonra gelen rimel ve eyeliner işkenceside bittikten sonra kumral saçını yana yatırdı.Yaprak güzel kızdı.Yani alımlı ve bakımlıydı.İnce vücudu ile kendisine hayran bırakan havası vardı.Benim sadece benliğim vardı.

Lavabodan çıktığımızda hiç konuşmadık.Saatte baktım daha beş on dakika vardı.

"Kantine gelmeye ne dersin?Benden!"

Güldü."Varım!"

Elimizde Intense ve kolayla bahçeye çıkarken gülüyorduk tam olarak neye güldüğümüzden emin değildim.Yanımızda basketbol oynayan çocuklar ses yaparken elimdeki kolayı çöpe atmış gelirken sırf top için üstüme koşan çocuk tam üstüme düşerken karşımdaki popüler yani Selim dudaklarıma bakarken sessiz kalamadım.

"Üstümden kalksana be ne bekliyorsun?"

Güldü."Sen niye böylesin?"

"Böyleyim?Agh..Evet yeni kız ve seni sevmeyen evet be.Şimdi kalk üstümden seni salak!!"

Diye cırlarken üstümden aniden kalktı.

"Eninde sonunda yola geleceksin küçük kız!"

"Beklemeye devam et o zaman!"

"Pes etmek genlerimde yok!"

"Canının cehenneme!"

"Sen olmadan ona bile gitmem!"

"Salak mısın nesin ya?"

Güldü."Salaksam salağım noldu?"

"Kabul etmene sevindim!"

"Senle uğraşacak değilim."

"Benle uğraş demedim."

"İyi!"

"İyi!"

Yaprak bir bana bir ona bakarken gözleri kurnazca parlıyordu.Giderken kolundan tuttuğum gibi içeri girdim.

"Gö-gördün mü ben sana ne dedim?"

"Ne saçmalıyorsun Yaprak o ve ben olmayacak!"

"Buna sen karar veremezsin Nil!"

"Bu benim hayatım Yaprak ne isteresem onu yaparım,bana bir iyilik yap ve bunları unut.Olur mu?"

Buruk bir gülümseme ve derin nefesinden sonra"Olur!"

Gülümsedim.Merdivenleri ikişer ikişer çıkarken Yaprak'ın bahçeye bakıp güldüğünü gördüm."Yapraaak!"

"Tamam geliyorum,bekleee!!"

Aşktan YoksunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin