A tinut Niall un speach,presarat cu multe glume despre venirea lor acolo care ne-a amuzat copios.Niall avea frizura perfecta,parul lui blond ii scotea extrem de bine in evidenta ochii cristalini si jucausi iar outfitul era demential.Avea un maieu cu o imagine a steagului Americii pe un fundal alb ce ii lasa la vedere muschii care erau foarte lucrati,deci se vedea ca merge mult la sala.Toti erau imbracati cam in acelasi ton doar Harry era mai special fiind imbracat caracteristic lui cu un tricou negru,pantaloni stramti ca puteai observa umflatura ce se ivea..in jeansi.
Au cantat melodiile ce i-au consacrat "What makes you beautiful","One thing","Kiss you","Best Song Ever",acesta din urma fiind ultimul hit al lor.S-au jucat mult in timp ce au cantat iar noi,toti cei de acolo le fredonam melodiile cu foarte multa pasiune de parca ai fi spus ca suntem de-a dreptul obsedati de ei.La sfarsit,Harry a anuntat ca va face impreuna cu baietii o mini-sesiune de autografe.Atunci Danielle s-a uitat la mine si a spus :
"-Trebuie sa luam si noi unul,te rog hai sa ramanem pana la sfarsit daca trebuie...."
"-Nu stiu ce sa zic,vreau si eu un autograf de la ei dar nu stiu daca as vrea sa stau la rand sa ma calce astia in picioare"i-am spus eu.
"-Hai ,te roooog,stii ca ii ador vreau sa stau si eu si Megan....deci am niste emotii atat de mari incat mi s-au inmuiat picioarele"spuse Dani.
"-Cum este sa-i privesti direct in ochi si la nici jumatate de metru de ei,nu ma pot controla cred ca sar mai intai pe Zayn si nu-i mai dau drumul chiar daca vine bodyguardul...."mi-a spus Megan.
"-Sunteti amandoua nebune?Nu vedeti ca toate fetele sunt gramada pe ei,nici macar nu-i poti zari in multime.Dar fie raman cu voi."Eu spunandu-i lui Megan si Dani.
"-Jade,vreau sa-ti spun ceva si te rog nu ma refuza....stiu ca nu o sa-ti placa dar fa-o pentru mine"spuse Dani.
"-Ce vrei anume?Sper ca nu-mi ceri sa fac ceva nebunesc numai din cauza lor,n-am chef de perversitatile voastre legate de baieti!"spusesem eu.
"-Pai,ai vrea sa vii cu mine si sa iei autograful in locul meu ?ca eu nu stiu daca o sa pot vorbi sau sa ma tin pe picioare si asa ii intalnesti si tu."zise Dani.
"-Ok,fie ce nu fac eu pentru tine doar de asta suntem cele mai bune prietene.Hai s-o facem!Dar ma ajuti sa ma strecor prin multime ca nu stiu daca ajungem la ei alive"am spus eu.
"-Esti cea mai tare,te iubesc!!!!Si Megan tine-te dupa noi ca poate cine stie ce iubire pasionala se infiripa intre tine si Zaynii al tau."spuse Dani.
Dupa ce ne-am facut loc prin multime am ajuns intr-un final la ei,ma exasperau fetele alea care faceau orice numai sa-i atinga putin sau mai stiu eu ce chestii,imi placea de ei mult,dar n-am ajuns la astfel de extreme,sa fim seriosi.
Am ajuns intr-un sfarsit in locul unde dadeau autografe dar nu-mi venea sa cred ca Anne cea mai mare dusmanca a mea din gimnaziu era remarcata de Harry care se parea ca e foarte atras de ea..ce sa zic nu era asa mare frumusete.Atunci Danielle m-a impins in fata sa iau si eu un autograf si am dat cu privirea de Harry,acesta a ramas atintit asupra mea si mi-a dat acel autograf pentru care am stat asa mult la rand dar nu si-a luat o clipa privirea de pe mine.Cred ca asa face cu toate fanele.Insa nu stiu ce au vorbit baietii intre ei deoarece Niall ii spunea ceva lui Harry si arata in directia noastra dar m-am gandit ca o fi vorba de altceva nicidecum de mine sau Danielle.
Discutia baietilor(Niall si Harry)
"-Harry,ai vazut-o pe tipa aia?Cea imbracata intr-o rochie rosie?"intreaba Niall.
"-Ummm.Care?Anne,fata cu care am facut cunostinta acum vreo cateva minute...ahhh ce tare e tipa,merge macar o data,nu?"
"-Nu,nu aia,sincer mie nu mi-a placut de aia dar daca vrei o distractie de-o noapte merge,zic si eu.Dar eu vorbesc de cealalta,bruneta care tocmai a trecut pe aici recent,o stii?"
"-Aaa,da o stiu mi-a ramas in minte privirea ei...dar nu stiu ce sa zic de ea...de ce intrebi?"
"-Pai,cu Anne ti-ar merge o noapte ca e genul ala,dar cu ea,sunt sigur ca e diferita are un stil aparte.Si iti propun un pariu daca-l accepti."
"-Spune,bro',abia astept."
"-Nu cred ca ai putea sa o cuceresti asa din prima si sa fie a ta.Just sayin' chiar daca cu altele iti merge dar nu te cred in stare cu ea.Ce spui?"
"-Ok,il accept sa vezi ca o sa regreti ca n-ai crezut in sexy Harry Styles."
"-Sa te vad laudarosu-le,treci la treaba.Hahaha abia astept sa vad ce se intampla ca numai gura e de tine."
"-Da,sigur,Niall foarte inteligent.Incepem chiar acum."
Revenind la petrecere, eu si fetele ne distram pe ringul de dans si isi face aparitia un prieten din copilarie care ma placea inca de cand era mic si vroia sa-mi atraga cu orice pret atentia dar nu puteam sa-l privesc altfel decat ca pe un simplu amic.Numele lui este Jake,ne intelegem foarte bine dar nu pot sa-i ofer ceea ce-si doreste...