Capitolul 1

715 6 7
                                    

  Numele meu este Jade si...totul a inceput la o petrecere privata din centrul Londrei.Acolo erau cei mai cool tipi din scoala dar si multe fete increzute care nu ma prea placeau,dar aveam in schimb langa mine doua prietene foarte bune Danielle si Megan care ma apreciaza pentru ceea ce sunt.Ne-am pregatit de party acasa la mine timp de vreo doua ore.Eu mi-am ondulat parul si l-am lasat lejer pe spate sa fie cat mai natural.Buclele castanii imi cadeau rasfirate pe umerii goi.Mi-am facut un machiaj putin mai strident ca de obicei la ochi,deoarece voiam sa ies putin din tipare si sa-mi fac o aparitie sexy sa moara de ciuda toate "frumusetile scolii".......

     Danielle si Megan s-au decis foarte greu in privinta rochiei pe care s-o port deoarece stiau ca-mi doresc o rochie rosie sau albastra deoarece cred ca ma avantajeaza si by the way tin cont de parerile lor.Pana la urma am imbracat o rochie mulata,rosie si putin mai scurta.Ca si accesorii mi-am pus o pereche de cercei stralucitori si o bratara discreta.Danielle a venit cu ideea sa ascultam melodia "Best song ever" a trupei One Direction...sa mai spun ca eram inebunita dupa ei?Mai ales dupa cretul acela focos si plin de viata da, chiar acela ,Harry Styles...fucking Styles.Revenind la ce povesteam,am plecat la petrecere si spre surprinderea noastra dupa ce am dansat ca nebunii toata noaptea,invitatul surpriza al serii a fost chiar Harry Styles deoarece a studiat la acel liceu inainte sa devina faimos si desigur a venit insotit de prietenii lui:Louis,Niall,Zayn si Liam.

   Am ramas uimiti cu totii pentru ca nu ne asteptam la aceasta aparitie a lor.Prin mine a trecut un fior dar ce sa mai spun de prietenele mele care erau lesinate la propriu.Sa spun cum am inceput sa-i plac pe baieti?Well pot sa spun ca nu i-am simpatizat din prima iar asta era cu un an in urma cand  auzisem de aceastia trecator dar nu le dadeam importanta.Imi amintesc clar ca i-am vazut pe coperta unei reviste pe care mi-a aratat-o o colega de-a mea,Adelina,dar eu vazandu-i mi-am exprimat dezgustul fata de ei desi trebuie sa recunosc Niall mi se parea destul de atragator...dar mi-am sustinut ideea ca sunt niste fraieri si niste urati si ca nu le-as asculta never melodiile sau orice altceva legat de ei.Aceasta colega era "directionera" si nu accepta pareri contra lor sau orice altceva care nu-i laudau.Ce sa spun...Harry mi se parea cel mai urat dintre toti,nu pot sa-mi dau seama de ce,dar nu il simpatizam deloc.

  Dar intr-o zi ploioasa stand degeaba pe net ca nu prea aveam ce face,am decis sa caut aceasta trupa sa vad si eu de ce ii adora toate fetele si am dat astfel de melodia "One Thing".Imediat m-a prins ritmul si am inceput sa imit si eu pe cat puteam pe baieti.Si in scurt timp am devenit fanul lor the biggest fan ever.Primul meu crush din trupa a fost Liam Payne deoarece ma atragea fizic,iar apoi am avut o perioada de "cadere libera" alaturi de Louis Tomlinson si am ajuns in sfarsit la Harry Styles si sa nu uit Zayn e prea perfect deci nu pot sa-l plac.

  Harry...cred ca a ajuns sa-mi placa pentru ca semana cu tipul de baiat care mi-ar atrage mie atentia:frumos,bun,generos si cu o doza de perversitate  caracteristica lui.Cui nu i-ar placea,nu?Un baiat cu ochii verzi si ageri,privirea calda si mangaietoare,carliontii ce ii cad mereu pe frunte "ametiti" si zglobii sau buzele lui trandafirii care cred ca daca ti-ar sopti la ureche "I love you" te-ai topi toata.Acestea sunt pline de viata si rozalii de parca ar ascunde o intensa pasiune in spatele lor.Stiu ca e baiatul perfect,simt asta si nu o spun eu ci toate fanele I guess.....

   Dar totul e in fantezia mea,desi tind sa cred ca este adevarat.Deci,revenind la subiect in momentul cand a aparut pe scena, fata mi s-a luminat,ochii azurii imi sclipeau de nerabdare si bucurie pentru ca il vedeam pe "my future husband" ha ha so funny,no? Toti am inceput sa tipam si sa-i aclamam dar ce era mai interesant urma sa se intample,ceva ce avea sa-mi schimbe viata.......

~Acesta a fost primul capitol~ sper ca v-a placut

The story of my life Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum