*Harry*
"-Liam ,o sa-ti povestesc totul imediat dupa ce o duc pe Jade acasa, crede-ma e o poveste lunga si nu as vrea ca Jade sa o auda."spune Harry fastacindu-se.
"-Ok."zise Liam un pic confuz.
(Harry:Ma bucur ca Liam nu a mai pus intrebari dar sunt sigur ca atunci cand voi sosi imi va pune o mie de intrebari, insa acum tot ce vreau este sa o duc pe Jade acasa si sa petrec putin timp cu ea.)
"-Jade, hai sa te duc acasa!"spune Harry.
"-Nu e nevoie Hazz, ma duc singura oricum trebuie sa trec pe la o prietena."zic eu catre el.
"-Sigur o prietena?"ridica Harry din sprancene.
"-Oh haide, nu incerca sa fii gelos ca nu iti iese." Rase usor si dupa imi da un sarut. "Acum plec, ma suni tu cand esti disponibil sa ne intalnim ,ok?"
"-Mhm, dar sa stii ca cel mai disponibil sunt noaptea."spune Harry cu un zambet strengar.
"-Styles!!!"
"-Ok, ok ,o sa vad. "Rad usor si o mai sarut odata, inainte sa o vad cum se indeparteaza de mine.
"-Liam, hai sa iti povestesc tot." Am intrat in camera si am inceput sa ii spun toata povestea dintre mine si Jade.
*Jade*
Cat pe ce sa ies din hotel, insa atunci mi-am dat seama ca nu am telefonul la mine. M-am intors rapid spre camera sperand ca Harry sa nu fie cu Liam acolo, deoarece ma simt un pic penibil fata de Liam. Am asteptat liftul, iar imediat ce s-au deschis usile am intrat apasand butonul 8 si tot ce puteam face era sa astept. Dupa scurt timp sunetul provocat de lift m-a atentionat ca trebuia sa cobor, asa ca m-am indreptat repede spre camera insa am observat ca usa era intredeschisa, nu am vrut sa deranjez insa am auzit o discutie care poate nu trebuia sa o ascult.
*Discutia dintre Liam si Harry*
**** " - Adica totul a fost un pariu?"zice Liam indignat si putin furios pe Harry.
"-Ma rog, inca este adica inca nu l-am castigat! Si chiar trebuie sa-l castig."
"-Harry ,dar ce naiba a fost in capul tau sa faci astfel de pariu?!"
"-Niall, el m-a provocat!"
"-Nu poti da vina numai pe el! Tu esti cel care se va culca cu Jade doar pentru a castiga un amarat de pariu, tu iti dai seama ce se va intampla atunci cand va afla?"
"-Nu va afla, si oricum mie chiar imi place de ea si...."
Nu imi venea sa cred ca tot ce s-a intamplat intre mine si Harry a fost doar un pariu. Nu inteleg cum am putut sa fiu atat de proasta incat sa nu imi dau seama ca el nu ar iubi pe cineva asa ca mine. Am simtit cum lacrimile incep sa-si faca aparitia asa ca am decis sa plec din hotel, la iesire m-am izbit de cineva insa nu am putut sa vad din cauza lacrimilor iar tot ceea ce am putut face era sa mormaiesc un „scuze”.
*** Ajunsa acasa, m-am dus imediat sa fac un dus, sa scap de acel parfum al lui Harry, sa uit de mangaierile si de saruturile lui, tot ce voiam in acel moment era sa uit de toate momentele alaturi de el insa cel mai mult sa uit de el. Blestem ziua in care l-am intalnit, il urasc cu toata forta mea si promit ca nu o sa mai fiu bataia de joc a unui baiat. Dupa jumatate de ora in care am stat in dus, am decis sa ma culc fiind prea obosita si in plus nu voiam sa mai plang, insa atunci a inceput sa sune telefonul fix si cu o mica ezitare sperand sa nu fie el, am raspuns si ma bucur ca am facut asta.Oricum telefonul meu il uitasem la Harry si nu avea cum sa dea de mine.
"-JADE UNDE NAIBA ITI TII AFURISITUL ALA DE MOBIL? STII CATE GRIJI MI-AM FACUT PENTRU TINE?!"zice o voce pe care am recunoscut-o cu drag.
Un zambet si-a facut aparitia pe fata mea, la auzul acestor cuvinte.