*Harry*Dupa acest episod,ne-am intors acasa si ne-am continuat viata,eu cu jobul meu de cantaret impreuna cu Jade si nu m-a mai deranjat o lunga perioada de timp organizatia din care am facut parte si din care m-am retras.Aproximativ un an de zile.
Jade si cu mine am mers in vizita la mama ei,unde intamplator se afla si unchiul ei Mike.Acesta era un tip serios si avea o retinere fata de mine.Nu avea cum sa banuiasca nimic in privinta mea,eram “curat”de ceva vreme.Jade a ramas in casa cu mama ei iar eu impreuna cu Mike am iesit in curte avand o discutie ca intre barbati.Cred ca voia sa-mi zica sa am grija de Jade si blah blah blah.
*In casa*
“-Cred ca cea mai buna parte este ca ai gasit pe cineva care este atractiv.”spune mama lui Jade.
“-Stiu.Eu inca cred ca in cele din urma ma voi obisnui cu asta.Este intruchiparea perfectiunii fizice.Dar inca nu s-a intamplat nimic,inca.Mutand discutia,crezi ca totul este bine acolo?”
“-Nu-ti fa griji,Mike nu e asa rau precum pare,are prea multa grija si consideratie fata de tine.Stii ca esti nepoata lui favorita.”
*In curte*
“-Deci,am auzit ca ai o perioada libera cu concertele..”zice Mike destul de calm.
“-Sa fii cantaret e o afacere puternica,domnule.Eu si Jade am discutat despre asta,o sa-mi programez timpul in asa fel incat sa fim mai mult impreuna.”
“-Cand ai ceva de calitate, te tine toata viata ,asa il vei avea pentru totdeauna.Pretuieste-o pe Jade.”
“-Stiu ca sunteti ingrijorat .”
“-De ce as fi?Sunt increzator ca nu o vei rani niciodata.”
“-Stiti,Jade nu e ca o papusa de portelan.Este amuzanta…si este dulce si inteligenta.Cu care poti discuta aproape orice.Intr-un minut iti vorbeste despre ceva si apoi brusc sare la alt subiect si nu te plictisesti niciodata….Important e ca nu conteaza ce spune ,pot sa am incredere in ea.Ma bazez pe ea.Domnule,nu e cale de mijloc.Vreau ca relatia noastra sa evolueze frumos si doresc sa am si intelegerea dvs.”
“-Bine ai venit in famile,Styles.”
“-Merci,Mike.”
*Un an mai tarziu*
“-Cat de mare este?”intreaba Jade.
“-Oh,e minunat.Cea mai mare din regiune”zice Harry.
“-Am mai vazut ceva de genul asta inainte?”spune Jade curioasa.
“-Oh,poate intr-o revista sau in visele tale.”
“-Si am sa ma descurc cu asta?”
“-Sper ca da.”
“-Oh,Dumnezeu.”
“-Esti lacoma.”
“-Locul asta ma face sa…Asta m-a durut ,draga.”Jade spune in timp ce se izbeste de-o usa deoarece era legata la ochi.
Harry voia sa-i faca o surpriza.
”-Imi pare rau,imi pare rau,nu….”Harry incercand s-o ghideze.”Pe aici.Stai aici.Priveste.”
A decorat camera noastra cum am vrut eu sau mai bines pus cum as fi visat.
“-Oh,my God….Harry.Mi-ai remodelat camera.Este atat de frumos.”
“-Bine...Acum poti sa ma saruti.”zice Harry asteptandu-si recompensa.
In timp ce ne sarutam eu ii spun “Cum de sunt atat de norocoasa?Cum am dat peste cineva ca tine?”
“-Asta e usor.A fost farmecul tau.”spune Harry in timp ce ma saruta pe sani.
“-Serios,nu trebuie sa ma rasfeti atat de mult.Mai ales pentru ca…In acest week-end….e ziua ta:1 februarie.”
“-Nu,am vorbit despre asta…nu trebuie sa facem caz din asta.Fara cadouri,fara petreceri.”
“-E doar o cina cu mama si Mike,maine seara atat.Dar niciodata nu am fost de accord sa nu existe un cadou.Haide,pastrez secretul de-o saptamana,Harry.Deschide!”
“-Ma ucizi.”spune Harry razand.
“-Bilete pentru locul unde ne-am reluat relatia.”
“-Ce?”
“-Nu vrei sa mergem?”
“-Absolut.Eu…este…Uite,lucrurile sunt un pic complicate la locul de munca acum,faza cu concertele,angajamentele mele..Si avem o multime de lucruri de facut pe aici.Stii ce a facut ca locul ala sa fie minunat?TU.Am tot ce-mi trebuie…chiar aici.”
*Jade*
In timp ce-mi spune astea ma intinde pe birou si se aseaza asupra mea ,ma saruta si se incinge un pic atmosfera.Deci,ziua a inceput excelent.
Harry se duce la studio si gaseste pe birou un colet.Il desface rapid si nervos,intuieste ca e ceva de rau.Aceeasi carte de acum doi ani.De data aceasta mesajul fiind:VINO SA MA VEZI XOXX –W-(desigur era un mesaj codificat)
*discutie intre Jade,Dani,Ade*
“-Ce a spus de calatorie?”intreaba Dani curioasa.
“-El vrea sa stam acasa.”
“-Nu vrea sa mearga in vacanta?”spune Ade curioasa.
“-Nu vrea o escapada?”continua Dani.
“-Nu.”zic eu simtindu-ma penibil.
“-Cine ar refuza o asemenea vacanta?”zice Adelina indecisa.
“-Ei,bine,Harry se pare.”
“-Ok,ok.”spun fetele impreuna.
“-De cat timp sunteti impreuna?”ma interogheaza Ade.
“-De 2 ani.”
“-Asta e problema ta.”
“-Am o problema?”zic eu nedumerita.
“-Toata lumea vorbeste de criza in cuplu.”zice Ade.
“-Fii relaxata.Pentru ca daca lasi sa-ti creasca un pic de par aici…si acolo jos…vei ajunge in blugii tai de grasa.Si urmatorul pas e despartirea.”spune Dani.
*Harry*
Am facut rost de numarul de telefon la care era cazat fostul meu sef si incerc sa-i spun, daca-l gasesc, ca nu mai vreau sa-i fac serviciile.Sun la hotel si receptionera imi face legatura cu el.
“-Ia te uita,in sfarsit.Trebuie sa ne intalnim.”
“-Asta nu se va intampla,W.”
“-Da,am inteles ca-ti place sa fii un fel de zombi in suburbia…Dar cum am spus si acum 1 an.Nu poti renunta cand vrei tu.Si mai putin la acest joc.Am o treaba pentru tine.”
Harry isi punea in acest timp pistolul la spate si era nervos ca nu-l lasa in pace.
“-Nu ma mai ocup cu asta.”zice Harry scos din sarite.”Trebuie sa gasesti pe altcineva sa curete mizeria ta.”
“-Mizeria mea?Daca nu vei face asta va fi mizeria ta.Sunt in camera 103.Te voi astepta.Doar fa ceea ce-ti spun,Styles.”
Si dintr-o data o voce ma striga “Harry”
Ma intorc si inchid telefonul rapid.”-Salut!”ii spun eu.Era Mike.
“-Tocmai i-ai inchis cuiva?”intreaba Mike.
“-Nu.”raspund scurt.