Dupa ce am dansat noi foarte aproape unul de celalalt si ne-am sarutat intens de-a lungul dansului,Harry mi-a cerut numarul de telefon si fara ezitare i l-am dat.El a trebuit sa plece dupa acestea pentru ca il asteptau baietii iar a doua zi aveau iarasi un concert de caritate si trebuiau sa fie odihniti,asa ca au hotarat sa plece mai repede de la petrecere.Mi-a spus ca ma va suna in saptamana ce va urma sa stabilim o intalnire sa ma cunoasca mai bine si sa mai vorbim despre diferite aspecte ale vietii noastre sa vedem ce avem in comun,daca o sa mearga intre noi ceva.Adica daca va exista si emotia nu doar atractia fizica.
Harry s-a tinut de cuvant si am stabilit o intalnire la periferia orasului pe malul unui lac.Ajunsi acolo am inceput sa povestim despre noi.El a inceput sa-mi spuna despre familia lui ca sunt niste oameni foarte deschisi cu care poti vorbi orice iar cu sora lui Gemma crede ca m-as intelege foarte bine.
"-Sigur ai fi foarte incantata sa-mi cunosti familia,sunt cu totii niste oameni foarte cumsecade si te-ai simti ca acasa,fac o atmosfera foarte placuta."a zis Harry incantat.
"-Sunt sigura ca ai o familie foarte frumoasa, tu esti un tip de treaba,cel putin asa imi lasi impresia."
"-Dar tu ce-mi poti spune despre ai tai?"spune Harry ridicand din sprancene.
"-Pai..ce sa zic?parintii mei sunt divortati si am crescut singura cu mama mea.Ea m-a ajutat sa devin ceea ce sunt azi.A fost greu dar am reusit amandoua sa trecem peste toate."
"-Imi pare rau sa aud asta dar hey, stii ceva ?eu sunt aici sa te protejez intotdeauna,sa fii sigura de asta,Jade.Nu-ti fa griji,sunt aici cu tine si asta conteaza."a zis Harry impresionat de ce i-am povestit.
"-Multumesc Harry,esti foarte atent ."am spus eu incantata de reactia lui.
Asa am vorbit noi cateva ore in sir despre amintiri,momente placute sau mai putin placute din viata noastra si am ajuns sa ne cunoastem mai bine datorita multelor intalniri ce au avut loc intre noi pe parcurs,am devenit iubiti iar eu am ajuns sa-l indragesc foarte mult si el pe mine, sunt sigura pentru ca mi-a demonstrat-o prin atentiile si grija lui fata de mine si avea o sclipire speciala in ochi cand ma vedea.Nu cred ca doar voia sa se joace cu mine cum a spus Jake.N-ar fi genul acesta de persoana.
Intr-o seara m-a invitat sa merg cu el intr-un club si mi-a spus sa ma imbrac cu ceva special asa cum ii place lui.Zis si facut,m-am pregatit intens pentru acest eveniment.A venit si m-a luat de acasa , am mers cu masina lui pana in locul respectiv si am aflat ca era o petrecere organizata de prietenii acestuia.Acolo ne-am acomodat foarte repede,simtindu-ne bine si ca de obicei normal ca era bautura cu care eu nu eram obisnuita.Dupa multe dansuri incendiare alaturi de Harry mi s-a facut sete si negasind apa la indemana am baut ce era in paharul lui.Era ceva nou deoarece nu eram foarte familiarizata cu gustul alcoolului,dar ciudat ca mi-a placut.Pana la miezul noptii sau chiar mai tarziu eu eram foarte ametita pentru ca am exagerat fara sa-mi dau seama cu paharele.Dar ma simteam foarte bine doar ca nu eram prea constienta de ce fac.Stiu ca Harry ma tinea in brate sa nu cad,ca eu nu-mi mai tineam de mult echilibrul.Radea si imi spunea mereu ca ar trebui sa plecam pentru ca nu sunt intr-o stare tocmai buna,dar repet eram euforica.De aici,nu-mi mai amintesc nimic,totul e alb.
Harry pov:
N-am mai vazut-o pe Jade niciodata in forma asta"de zile mari",se agata de gatul meu si ma saruta frenetic si nu pot sa cred ce mi-a cerut in timp ce o duceam spre masina:
"-Harry,te vreau.....vreau sa facem dragoste...babe hai s-o facem."spune Jade cu intreruperi pentru ca se mai impiedica din cand in cand.
"-Jade,nu stii ce spui,ai baut prea mult!"am zis eu razand de faptul ca era atat de draguta cand era beata.