Capitolul 7

64 4 1
                                    

Cautand prin agenda gasesc mai multe numere de telefoane ale unor prietene de-ale lui Jade despre care mi-a mai povestit ea cate ceva.Incep sa sun la toate si le spun ca Jade si-a uitat telefonul la mine dar omit detaliul plecarii ei in graba.Pe rand imi spun ca nu s-au intalnit cu ea in ziua aceea si daca afla cate ceva ma vor anunta.La un moment dat sun o fata pe nume Adelina si ma prezint.Surprins ma trezesc cu un val de injuraturi si nu inteleg de ce dar cred ca am dat peste persoana potrivita.Jade sigur e la ea dupa cum m-a intampinat.

   “ -Harry,taci dracului din gura si asculta-ma!!! “spune Adelina furioasa.

    “-De unde vine asta?nici nu ma cunosti,de ce ma iei asa in plin?”

    “-Nici nu trebuie sa te cunosc nesimtitule si perversule.Dupa ce i-ai facut asta <surorii> mele nici sa nu te mai prind prin preajma ei ca-ti zdrobesc boasele.In mod normal nu vorbesc asa dar tu m-ai scos din sarite.”

   “-Hai sa nu ajungem asa departe ca am nevoie de ele.Dar lasa-ma sa-ti explic ce s-a intamplat si dupa aia sa tragi concluziile.”

    “-Fie,hai s-o aud si pe asta.Imi irosesc timpul degeaba cu tine.”

    “-Sa incep,totul s-a intamplat la petrecerea aia la care am fost cu trupa,cred ca ti-a povestit Jade in mare dar sa ajung in punctul ala in care am stricat eu totul dar si Niall,cred ca-l stii.Eu am pus un pariu nevinovat ca as putea sa o cuceresc si sa o fac a mea dar dupa ceva timp cand am cunoscut-o mai bine mi-am dat seama ca incep s-o iubesc si am uitat si eu de pariul ala stupid.Toti ar trebui sa avem parte de a doua sansa,nu crezi?totul mergea bine intre noi chiar voiam sa-i fac cunostinta cu baietii.La un moment dat,Liam a facut cunostinta cu ea accidental si l-am luat deoparte sa-i explic cum am cunoscut-o si am fost sincer, explicandu-i exact cum s-a intamplat.Si cred ca Jade ne-a auzit si a tras concluzii pripite si a plecat fara sa mai asculte explicatia mea.Sunt asa un prost.”

   “-Da,esti prost chiar tu ai zis-o.Dar hai ca te cred si voi incerca sa vad daca pot face ceva pentru voi doi.”

  “-Multumesc enorm,Adelina.Te rog sa-i explici lui Jade cum au stat lucrurile de fapt,eu o iubesc enorm nu mi-a stat capul la pariu dupa ce am cunoscut-o,crede-ma.”

  “-Ok,vorbesc cu ea,sper sa va impacati.Pari baiat bun dar daca o ranesti din nou chiar ti le zdrobesc.Fara gluma.”

*Harry*

Cand am auzit-o pe Adelina ca a spus ca sunt “baiat bun “ mi-a trecut prin minte fulgerator  faptul ca eu ucid oameni.Mirific.De obicei ucid oamenii rai,nu ucid oameni buni.Nu sunt un criminal,sunt un  profesionist.M-am perfectionat in a ucide oameni.Nu-mi place ceea ce fac.Sunt un escroc.Dar imi place de Jade.Sa spunem ca este doar inceputul relatiei noastre si voi renunta la viata mea dubla.Pentru ca imi place de tine,Jade.

*In cele din urma Jade a ascultat-o cu greu pe Ade  si i-a reprosat ca ea era persoana care o sfatuia sa nu se impace cu Harry si acum ii zice altceva si tine cu el.Dar dupa multe rugaminti din partea ei si din partea lui Harry, Jade s-a impacat cu el si ca sa capete mai multa incredere unul in celalalt s-au mutat impreuna,fireste la Harry.

Dar mai rau urma sa se intample,Justin nu a ramas indiferent deoarece se va razbuna in viitor.Trebuie specificat faptul ca Harry si Justin erau vechi parteneri dar Harry a decis sa lucreze pe cont propriu datorita conflictelor de interese pe care le avea Justin.Asa cum se spune Justin e un tip misterios, nimeni nu-i stie viata iar Harry a renuntat la colaborarea cu el deoarece Justin pentru bani s-a alaturat mafiei.Dar in continuare juca la dublu si pentru seful lor comun dar si pentru eliminarea oamenilor nevinovati.*

In acest timp,dupa ce Harry si Jade s-au impacat,au decis ca le-ar prinde bine o vacanta si s-au dus in Nisa.Se distrau de minune,luau picnicul mereu impreuna si se imbratisau romantic in apa limpede inconjurati de mirificul locului.

Intr-o zi ies in oras la o cafea si o gustare.Vorbesc de-ale lor si incearca sa se cunoasca mai bine.

“-Oh,Doamne,este foarte buna.”zice Jade incantata de prajitura comandata de Harry.

Harry este focalizat insa pe un om ce sta pe o banca cu o carte in mana.Avea ochelari negri pe ochi,imbracat la costum si il privea intens.Se concentra cu greu la Jade si nu-l pierdea insa pe barbatul misterios din ochi.

“-Nu e drept,trebuie sa mananc.E prea bun.”spuse Jade fara sa observe nervozitatea lui Harry.

   Barbatul il priveste sfidator pe Harry si se indeparteaza,lasand pe banca cartea ce o tinea in mana,semn sigur ca era un mesaj ascuns pentru Harry.

“-Oh,ce fruct!”inca o data Jade apreciaza mancarea.

Harry ii spune lui Jade:

“-Merg pana la toaleta.”

“-Bine.”

Harry se duce subtil la banca cu pricina si ia cartea in mana in timp ce se uita la barbatul ce voia sa se asigure ca acea carte ajunge la Harry.

Acesta deschide cartea si vede un bilet pe care scrie: CEMENTERY 3PM semnat W.

Peste ceva timp se intalneste Harry in cimitir cu seful sau W.

“-A fost un accident se mai intampla,Harry.Uneori armele si modelele exclusiviste…Vei fi bine ,ca nou.”

“-De ce ,trebuie sa ucid mai multe persoane?”

“-Jason e inamicul statului.”

“-Esti sigur de asta?pentru ca acum 5 ani a lucrat pentru noi.Totul se misca foarte repede si deja a devenit inamic.”

“-Ce naiba e cu tine?Te intalnesti cu ea de cateva luni si deja arunci totul pe fereastra.”

“-Ea este o fata normala.Si eu ma simt normal,cand sunt cu ea.”

“-Trezeste-te.Lumea asta exista doar pentru ca exista oameni ca noi.Si imi pare rau ca lumea se da de alta parte ca Justin.Uneori prietenii devin dusmani si trebuie inlaturati.”

“-Ea are incredere in mine.Si nu voi compromite asta.”

“-Sarcinile astea nu sunt optionale,Styles.Nu poti sa intorci spatele.”

“-Uita-te la mine.”

“-Esti cine esti,Styles.Nu poti schimba asta.”

Astea au fost ultimile cuvinte spuse de seful meu in timp ce ma indepartam,voiam sa las dracului odata viata asta si sa fiu normal ca ceilalti.Si puteam face asta doar cu ajutorul lui Jade.

The story of my life Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum