tanıtım

72 3 3
                                    

Evet sevgili defter sana bomba haber.tekrar yazmaya başladım ve sana ilk önce kitabımda adı geçen herkezi anlatıcam ki ileriki bölümlerde yanılgaya kapılma.

IŞIL:benim en sevdiğim kardeşim gibidir.kumral saçlı kahverengi gözlü zayıf bir kızdır kendisini çok seviyorum bebişim.
GİZEM: onu cokk seviyorum.o ısılın kuzeni.bakısları çok korkunçtur.zayıf kahverengi gözlü bir kız.
İREM VE ECEM :irem ve ecem ikizdir.ikiside çok tatlı ve birbirine cok benziyor.ikisinide cok seviyorum
ECEM:bu benim sınıfımdan çok yakın bir arkadaşım yani kardeşim.ecem gözlüklü sarışın cok tatli biri.ve her zaman tarz giyinir.senide çok seviyorum kardeşim
FEYZA:feyzayı çok seviyorum feyza orta boylu kumral saçlı biri ve çok ama çok zayıf bir (feyza gibi olmayın).feyza çok eğlenceli bir kız.
TUĞÇE:tuğçe gözlüklu uzun boylu siyah saçlı bir kız ve hep bilgili(tuğçe gibide olmayınn😅).senide seviyorum bebeğim
BEYZA:beyza bu dönem kendine sevgili yapınca baya değisti.beyza gözlüklü kahverengi saçlı orta boylu bir kız.derslerinde çok basarılı.senide seviyorum kız.
SUDENAZ:sude yeri geldiğinde çok cıvık yeri geldiğinde çok tatlı olabiliyor ama genellikle cıvıktır(sude gibi olmayın).kız senide çok seviyorum.
İLKER:ilker kankam )ilker de yakısıklı cocuk senide seviyorum kanka
MURATCAN:murat en yakın ikinci kankam yine iyisin ikiye girdin.murat liseye geçti.gözlüklü orta boylu biri.bizim dilimizce adı mahmut reis.senide çok seviyorum reis.
EMİR:cok eskiden arkadaşım olan ırmagın kuzeni emir.benim dilimde onun takma adı emmi enişte.senide çok seviyorum emmi enişte
.KAAN: hemen hemem yeni kanka olmaya başladık.kaanı çok seviyorum seni gidi tatlı çocuk.
ORHAN:orhan benim ilk kankam.orhan sarısın bir cocuk ve beyzanın sevgilisi.senide çok seviyorum kanka
AYAZ:ayaz çok tatlı kumral yeşil gözlü bir çocuk.kendisi enişteniz olur yani benim sevgilim.kendisini aşırı çok seviyorum.AŞKIM
BERKAY:berkay benim sevdiğim çocuk biliyorum ayaz enişte noldu diyorsunuz ama berkay benim kalbimde hep sönük bir ateş gibi yanıcak ileride belki bir umut diyorum.
DOĞUKAN:doğukanda benim kankam.kendisi kısa boylu ve benim gibi çok güçlü biri.kodummu oturtuyor.doğukan bir dönem tuğceyle çıktı sonra neler oldu diğer bolumlerde görelim.
MERT:mert okulumuza yeni geldi aslında iyi bir çocuk .merti de seviyorum.arkadaslar mert sahipli ecemle cıkıyor.bakalım onların öyküsünüde diğer bölümlerde görücez.
ONUR:onur benim kuzenim küçügü olan ama benden 1 yaş büyük.bu kuzenim ben küçükken burnumu kanatmıştı şimdi onun hıncını alıcam.bu kuzenimi hiç sevmem.ve yine de sevmiyorum.
YİĞİT:yiğit abimde benim kuzenim.bu onurun abisi.seni çok seviyorum yiğit abi.
UTKU:abim canım benim seni cok seviyorum.bildiğiniz gibi bu benim öz abim.çok tatlı biri aşkım ya.

Yaz Ama Ne YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin