17 HAZİRAN
bugün ailemle yazliga geldik.babaannemi çok özlemişim sevgili defter.tabiki onlarda beni çok özlemiş.dikiliye sabah erkenden geldik onun için yapıcak çok seyim var.önce ailemle oturup güzle bir kahvaltı yaptık kahvaltıyı ben toplayıp yıkadım.mayolarımı giydim.ojelerimi sürdüm saçımı güzel bir topuz yapıp çıktım.arkadaşlarım beni basket sahasında bekliyordu.ısıl koşa koşa bana sarıldı ve uzun uzun hasret giderdik sonra gizem irem ecem murat ilker ayaz ve kaanlada öpüsüp denize gittik.denizi çok özlemişim.ilker murat ayaz kaan gizem irem ve ecem denize girdi.ben ve ısıl sezlonglarda yatıp bol bol sohbet ettim.ışılı çok özlemişim.denizde polyak sitesine kadar yürümeye karar verdik.ilker murat ecem kaan en önde,ışıl gizem irem onun arkasında,ben ve ayaz en arkadan geldik.bir bataklıktan geçmemiz lazımdı.herkez gecti ben ve ayaz kaldı tam geçicektik ki benim ayağım burkuldu yere düstüm.ayaz beni kucaklayıp karşıya gecırdı.teşekkür edip kucağından indim.ama yüremiyordum.biraz oturup ayağamın düzelmesini bekledik ve sonra yola devam ettik.sonunda polyak sitesine vardık.herkes denize girdi.denizde su savaşı yapıyorduk.ayaz ve ben ortada diğer herkez etrafımızda yuvarlak oluşturdu.ben noluyor dedim kimse cevap vermedi.ayaz"melis ben seni çok seviyorum benimle çıkar mısın"dedi.ee hayli bende kabul ettim.ve ayaz bana sarılıp içine çekip beni öptü ve herkez alkıslamaya basladı.sonra geri dönüyorduk gene aynı sıralama şekliyle.bataklığa geldik.bi anda kendimi ayazın kucağında buldum."temkinli olmalıyız sevgilim"dedi.sonra siteye geldik.ben eve gittim.beni eve sevgilim bıraktı.sokağa geldiğimizde yanagına bir öpücük kondurdum ve eve girdim(bu arada sevgili defterim ayazla çıktığımızı aileden kimse bilmiyor).güzel bir duş aldım ve yattım.kalktığımda saat 10.00'dı.annemler balkonda çiğdem çitliyordu.bende yanlarına oturup çiğdem çitledim.saat baya geç oldu.iyi geceler sevgili defterim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Ama Ne Yaz
Teen FictionOn beş yaşindaki melis tüm duygularını düsüncelerini bu defterle paylasıyor.acaba dikilide onu bekleyen süprizler mi var