Bugün bütün tayfa bir aradaydık cünkü bugün ecemle irem ikizler Gelicekti.Sabah gizem ve ışılla kafede buluştuk.biz biraz kafede oturduk.sonra ilker muratcan kaan ve kerem geldi.hep birlikte denize gittik.biraz yüzdük sonra dubada güneşlendik.bir baktık ikizler geldi.hep birlikte denizde deve güresi yaptık.ben ısılı,gizem sinemi,irem ecemi,ilker kaanı,murat keremi aldı.ilk önce ilkerler mutatlara karsıydı.ilkerler kazandı.ilkerlerle ecemler yaptı.ilkerler kazandı.gizemle ilkerler yaptı gene ilkerler kazandı.bu sefer ilkerlerle biz yaptık.ve kazanan biz olduk.canımız sıkıldı hep birlikte kaydırak oynadık.çok keyifliydi.denizden ciktik kafeye geldik.babam hepimize dondurma ısmarladı.ilker bir tane hortum buldu bir baktım bizi ıslatmaya basladı sonra hepimiz şişeler aldık herkez birbirini ıslattı.çok güzeldi.üstüm basım ıslandı.eve geldim.annemler beni gördü.kızım üstüne ne yaptın dedi.bende anne su savası yaptık dedim.dus aldıktan sonra cok yorulmusum biraz yattım kalktıgımda ayaz yanımdaydı evde kimse yoktu.ayaz hadi sevgilim uyan dedi ve opucuk kondurdu.birlikte dısarı ciktik kizlar geldi arkasindan erkekler.salıncakta sallanırken kendimi atmayı çok seviyorum.parka gittik.sallanırken kendimi attım ama bu sefer ayagımı burktum .sonra herkez yere oturdu.saat on bir gibi hep birlikte doğruluk cesaretlilik oynadık.muratcan ecemi seviyor.şise muratcanla bana geldi.ben muratcana sorucaktım.murat doğruluk dedi.bende ecemi seviyon mu dedim.herkez muratın üstüne gitti.muratta sonunda seviyom lan seviyom dedi.yine bağrısmalar yükseldi.saat 3'de ayazla ilker beni eve bıraktı.direk yatağa gittim sevgili defterim ve uyudum.saat 3:30'da abimle kardesim geldi onlarla saat 6'ya kadar oturup film izledik sohbet ettik.sonra hep birlikte uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Ama Ne Yaz
Teen FictionOn beş yaşindaki melis tüm duygularını düsüncelerini bu defterle paylasıyor.acaba dikilide onu bekleyen süprizler mi var