20 HAZİRAN
sevgili defter bugün çok kötüydü.sabah kahvaltı yaptıktan sonra denize gittim.bugün başım çok ağrıyordu ama ayazı görünce geçti.neyse denizden erken cıktım.denizde ilker gizem ışıl murat kaan vardı.diğerleri evindeydi.düşünebiliyor musun sevgili defter arkadaslarım en yakın arkadaşlarım benim arkamdan dedikodu yapıyor.buna çok ama çok kırıldım.onun icin bugün biraz daha kısa yazıcam.eve geldiğimde yatarken gizem aradı.bana bugün konustukları herşeyi anlatti.arkadaslarım benim arkamdan melis çok kilolu iste melis bana çıkma teklifi etti(bu arada ordan çıkamadım )baya baya konusmuslar.akşam beni çağırmaya geldiler melis hadi biz sahile gidiyoruz sende gel diye bende sırf ailem anlamsın diye hicbir sey yokmuş gibi gittim.sahile geldik.kaan"melis senin neyin var"dedi.ben daha çok sinirlendim ve bunlara patladım"hem biliyosun nedenini hemde soruyor musun.birdaha benimle ışıl ayaz gizem irem ve ecem hariç hiçbiriniz konuşmasın.isterlerse onlarda küsebilir.benim için sorun yok."dedim ve kalkıp ordan uzaklaştım.sevgili defter düşünebiliyormusun benim en hassas olduğum konulardan biri kilomla dalga gecilmesi ve bunuda onlar cok iyi biliyor.onlar benim bebeklik arkadaşım ya.beni en iyi tanıyon onlar.neyse arkamdan ayaz ışıl irem ecem ve gizem geldi.bana melis bekle diye seslendiler ve bana yetişiler .ayaz bana sarıldı.o bana sarılınca göz yaslarım kendini tutamadı ve ayazın omzunda hıçkıra hıçkıra ağladım.ayaz bana agla sevgilim ağla için rahatlar dedi.beni sokağa kadar getirdiler.ve gelene kadar ayazın omzunda ağladım.sokaga geldigimizde ayaz"sakın kendini üzme sevgilim onlar için değmez"dedi ve beni öpüp eve bıraktı.direk odama geçip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Ama Ne Yaz
Teen FictionOn beş yaşindaki melis tüm duygularını düsüncelerini bu defterle paylasıyor.acaba dikilide onu bekleyen süprizler mi var