b14lüm

292 31 1
                                    

~Kulağının içindeki bene kadar incelediğim adam Mark Yi-en Tuan sana olan sevgim çiçeğin suya olan sevgisinden farksız~

.....

-bambam tuzu verir misin..
Tuzu sıcacık gülümsemesiyle bana doğru uzatan bambam'a sıcak gülümsememi sundum ve elinden tuzu alıp çorbama bir miktar döktüm.
EMMA-ben cok yoruldum yemekten sonra uyuyalım mı?
JS-gayet guzel bir fikir..
BB-bence de..
-bu gun bayagı yorucu geçti herkes için heralde....

Mark'ın ağzından

Evin terasına çıktım ve derin bir nefes alıp düşünmeye başladım...

Ne oldu bana birden hyuna'ya karşı tek kelime edemiyorum bu kız bana daha önce hissetmediğim şeyler hissettiriyor. Sanki onunla konuşmak isteyince boğazım düğümleniyor. Ama yapacağım gidip onunla konuşmalıyım. Bu şey her neyse onu yenmeliyim...

içeri geçtiğimde hyuna masadaki eşyaları mutfağa taşıyordu Tanrı aşkına neden kimse bu kıza yardım etmiyor

Yanına gidip sofradan birkaç eşya alıp içeri taşıdım birlikte hiç konuşmadan masayı topladık bitirdikten sonra yukarı çıkacakken Emma'nın sesiyle irkildim kime sesleniyordu?

Emma-Melisa masayı topladın mı??

Hyuna-ohh, evet topladık.

-mellişa??

Hyuna-ahh şey bu benim türkçe ismim artık öğrenmiş oldunuz..

-ah neydi mellişa mıydı??

Hyuna-ahaha Mark hayır Melisa hm?

-oh mellisa?

JS-hayır Mark Melişa değil mi?

Emma ve hyuna gülüşmeye başladılar.

Emma-hayır beyler Me-li-sa (buradaki melisa yazarınız yani ben oluyorum djkdjd) aratso (anladın mı?)

BB-ammada uzattınız Melisa işte..
Dedi bilmiş bilmiş bizim bücüre bak sen

Hyuna-hayır bamiee~ (aegyo yapıyor) senin için Melisa nuna.. ahahha

Sanırım kalp krizi geçireceğim bu ne tatlılık dur bir dakika ne diyorum ben tatlı falan değil yok öyle bişey... Bambam de aynı şekilde

-tamam Melisa nunieee~

JS-Emma senin de türkçe bir adın yok mu?

Emma-oh evet benimde var.

Bambam-çok zorsa uğraştırma bizi

Emma-yaah bambamiee~ nunanın adını bilmek istemiyor musun?

Bambam-y-yokk nuna kim demiş söylerim b-ben..

Emma-adım Dilara ( @jackson_laraG7  yani benim öz kuzenim oluyor djdkkdj onuda takip edip kitabını okuyabilirsiniz bir tanesinde ben oynuyorum Hyuna olarak sjkkjd buradaki dilara hikayemdeki dilara değil bu arada jsjss)

JS-Dilara?

Vay be jackson'a bak sen hemende nasıl söyledi.

-Dilara değil mi?

Bambam-evet Dilara.

Emma-ah evet ne çabuk söylediniz kolay bir isim heralde..

JS-evet Melisa dan daha kolay..

Hyuna-Çünkü ben zoru severim..

Dedi bize göz kırparak bunu söyleme şekli bile çok etkileyici..
(Bunları hikayemin ortasına yazıyorum çünkü başka türlü okunmuyor~ lütfen hikayeyi beğendiyseniz voteleyerek kanıtlayın~ sizi seviyorum ^^)
Hepimiz gülüştük

Hyuna-evet türkçe isimlerimizi de öğrendiğinize göre size birşey söyleyeceğim.

Hyuna'nın ağzından

-evet türkçe isimlerimizi de öğrendiğinize göre size birşey söyleyeceğim.

Emma-aynen hadi söyleyelim

Hepsi pür dikkat bizi dinliyordu

-yarın istanbuldan kuzenimiz gelecek

Emma-evet adı Emily Bambam'in karşısındaki odayı onun için hazırlayacağız çünkü ilk defa koreye geliyor ve tam bir korecan...

-sizi görünce birinizin yanaklarını sıkıp "oyşş sen ne tatlı şeysin öyle gözlere bak yaaa" derse korkmayın

BB-neden benim karşımdaki oda yaaaa!

-başka oda olsaydı onu hazırlardık bamiee~ çok konuşmada git biraz süs al o şatafatı sever..

JS-inşallah sizin kadar uyuz değildir

Emma-emin ol gelince bize şükredeceksin..

Hyuna-tek şeyi benziyo oda bizim kadar güzel..

Mark-kaç yaşında??

Dedi meraklı meraklı sanane yani sanane kızın yaşından!!

-malesef Mark bambamden de bir yaş küçük!

Mark-hadi ya yazık oldu..

-hee çok yazık oldu!!

Dedim sinirli bir şekilde.. utanmasa kuzenime yazıcak bide görmeden çapkın işte ne olacak uyuz..

Üç Nokta (Düzenleniyor..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin