b17lüm (miniminnacık bir +18 içerir)

313 24 2
                                    


Emily'nin ağzından~

27 dk sonra~

Yaklaşık yarım saat olmuştu emma ve hyuna dışarıdaydı ben gitmek istememiştim oppalarımla tanışmak istiyorum ve yorgunum.., mark oppa yanımdaki koltukta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu, Jackson oppa ise balkonda kitap okuyordu daha doğrusu kitap elinde kitabın önünde eliyle telefonunda instagramda geziyordu nerden mi biliyorum bende aynısını yapıyorum da ondan ve bambam de yanımda televizyon izliyordu. Of cok sıkıldım
(Sessizce mark oppaya seslendim)
-mark oppa!
Marko.-efendim Emily..
-şey... çok sıkıldım seninle konuşabilir miyim?
Marko.-tabi.. ne merak ediyorsun?
-um.. mesela kaç yaşındasın? Soyadın ne? Doğum günün ne zaman? falan..
Marko.-18 yaşındayım soy adım Tuan 2 hafta sonra 19 olacağım..
-aa az kalmış benimkine daha 4 ay var.. peki sevgilin var mı?
Dedim heyecanlı heyecanlı o ise sırıttı..
Marko.-evet var..
-kim?????????
Marko.-Melisa!
-ne Melisa unni mi?
Marko.- evet hayatımın kadını o..
-vay be bundan sonra sana MTM diyeceğim..
Marko.-bunun anlamı ne?
-MarkTuanMelisa
Marko.-güzelmiş de illa bir isim takmak zorundamısın?
-isim takmayı severim bence bu ismi oppişko'ya çevirmeden önce kabul et.
Marko.-ne oppişko mu? Aman tamam MTM güzel
-= ̄ω ̄=
Marko.- -_-
Melisa unniye bunu soracağım herneyse yine sıkıldım Jackson oppanın yanına gideceğim..
Arkasından yavaşça yaklaştım vee..
-YAH!!
JSo.- #%.#&*#... (bir güzel sövdü sjjsj)
-oha..
JSo.-Emily ödüm bitarafıma girdi!!
-kkkkk farkettim onu kkkkk
JSo.-gülme !!
-tamam tamam ama çok komikti kk.. Neyse benim canım sıkıldı seninle konuşmak için geldim..
JSo.-off kalbim atıyor... ne bilmek istiyorsun?
-kkkk..um.. mesela kaç yaşındasın? Soyadın ne? Doğum günün ne zaman? falan.. he bide sevgilin var mı?
JSo.-18 yaşındayım doğum günüm geçen aydı.. sevgilim yok soy adım Wang.. Jackson Wang! Çok havalı değil mi??
-ne Wang mı kardeşmiyiz acaba oppa? Kkkk
JSo.-neden ki?
-benim Soy adımda Wang.. Emily Wang ve evet çok havalı.. kk
JSo.-hah bende diyorum bu kız neden güzel benim soyadımı taşıyorsun da ondan..
- -_-/// bunu iltifat olarak kabul ediyorum.. Sana bundan sonra Wang oppa diyeceğim..
JSo.-vayy sevdim çok havalı
Deyip yumruğunu gösterdi karşılık vermemi bekliyordu bende yumruğumla yumruğuna vurdum..
-kkkk ben içeri geçiyorum..
JSo.-okey!
Wang oppaylada konuştuğuma göre sırada Bambam var Aigoo bir insan bu kadar kusursuz olamaz baktıkça bakasım geliyor..
Koltukta yanına geçtim, ona doğru dizlerimi göğsüme doğru çektim, dirseklerimi dizlerime koyup yüzümü avuçlarıma dayayarak oturdum ve o kusursuz varlığı incelemeye başladım beni farketmişti..
+çok yakışıklı olduğumu biliyorum ama böyle bakmaya devam edersen senin için pek iyi olmaz!
-ama çok yakışıklısın bakmadan duramıyorum hem bana ne yapabilirsin ki?
+görürsün ;)
Ay bide Piç smile yapıyo çok korkt....
Wang-biz Mark'la birlikte içecek birşeyler almaya gidiyoruz.. dedi ve ikisi birden evden çıktılar uppsss bambam bana pic smile yapmış bakıyor ve su an evde bizden başka kimse yok..
-ş..şey ben bi duş....
+ne demiştin sen..
Dedi ve beni tek hamlede koltukla arasına aldı.. ben ona yapacağımı bilirim .. ellerimle karın kaslarına dokundum ve gülümsedim oda gülümsedi tam o sırada gıdıklamaya başladım ve bambamin tiki vardı bunu biliyordum çünkü geldiğimde wang oppayı onu gıdıklarken görmüştüm altından kaçmayı başarınca benim odama kadar koşturdum odama girdiğinde beni aradı ama ben kapının arkasındaydım ve kapıyı kapattım kilitledim.. anahtarı nereye koyacağımı biliyordum cicişlerimin arasına haha alsında göreyim..
+yanlış yaptın bebeğim ;)
-;)
Birbirimize doğru geliyorduk ben öyle hiç öpüşmemiş yada hiç sevgilisi olmamış bir kız değildim bu tür şeylerden çekinmezdim ve bambam de öyle gözüküyordu.
Yaklaştım ve yaklaştı tek hamlede anahtarı göğüslerimin arasından aldı ve kapının altından fırlattı..
Bende onu yatağa itip üzerine çıktım..
+vay be bunu benim yapmam gerekiyordu
-ben senin bildiğin kızlardan değilim bambamie
+bunu sevdim
Yaptığı hamleyle üzerime çıktı ve aramızda sadece iki santim varken konuştu
+ne yapmayı planladığını biliyor musun?
-biliyorum!! Deyip dudaklarına kapandım oda karşılık verdi şu an içimizde birbirimize karşı son derece mükemmel bir hırs vardı aşk sevgi hiçbiri değil hırsla öpüşüyorduk o kadar serttiki birbirimizin dudaklarını sömürüyorduk resmen ısırıyorduk emiyorduk sonuçta gençtik hormanlarımız herkesten çok çalışıyordu.. ve bambam hormonlarına yenik düşmek üzereydi elleri tişörtüme gittiğinde ellerini tuttum ve ayrıldık..
+ben..
-biliyorum dayanamaman çok normal benim hatam..
+özür dilerim kendimi tutamadım..
-önemli değil de bana bu odadan nasıl çıkacağımızı söyler misin?
Sırıttı ve elindeki anahtarı gösterdi
-sen onu kapının altından atmamışmıydın ya!
+atmamışım demekki
-nasıl y...
(Aşağıdan gelen MTM oppa ve Wang oppa nın sesleriyle afedersiniz ödümüz g*tümüze girdi.! )
(Sessizce bağrışıyorduk)
-bambam şu kapıyı aç çabuk !!
+deniyorum!
-aigoo yukarı geliyorlar!!
+aishh bu lanet anahtar neden girmiyor?!??!
-hadi!!
+ah açtım!!
-çabuk kendi odana koş o zaman!!
+oh!!
Bambam gittikten sonra odamın kapısını kapattım ve kulaklığımı kulağıma takıp müzik dinleyerek uyudum nede olsa yarın okul vardı..

(Kkkkk küçük maknae'ye de bakın siz Bambam sen neymişsin be.. )

Vote Plzz!!..

Üç Nokta (Düzenleniyor..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin