Melisa'nın ağzından~
O kadar rahat ki burası bütün huzuru bulmuş gibiyim sanki kimsenin bozamayacağı bir huzur var burada.. diye düşünüyordum kiiii içeri Bambam girdi yok girmedi daldı resmen!
BB- uppsss yanlış zaman heralde!
Diyip gözlerini eliyle kapattı, mal bu çocuk valla bak (bence de)
MARK-saçmalama Bambam sadece sarılıyoruz.
BB-yani şey değil değil mi şey hani...
-oha yuh bamie yok öyle birşey!
BB-hee tamam o zaman!
Deyip ellerini gözünden çekti. Biz ise çoktan ayrılıp yatakta oturur pozisyonuna gelmiştik.. Sapık çocuk nasıl düşünür bunu ya, aishh çok utanç verici chincha (cidden)!
BB-hyung (abi), unnie (abla) chukahe (tebrikler)!!!
İçeri 2. Dalan Jackson ve 3. Dalan Emma ile kadro tamamlandı..
Emma-birbirinize çok yakışıyorsunuz!! Chukahe!
JS-yah! Mark-kı!... (bir an gerçekten bize bağıracağını sandım) Hyuna'ya çok iyi bakacağından eminim!! Chukahe chingu (kanka) chukahe dostum!
-teşekkürler hepinize De..... aigooo (Allah'ım) .. Emily birazdan burada olur hadi kalkında etrafı toplayalım..!!
MARK-tebrik hediyesi olarak benim yerime Jackson yada Bambam yapsanızaaa!
-yah aniyo (hayır) sen yapacaksın!
MARK-yaa shiro (istemiyorum) ! Hem ben dün seni..
-YAH!!!
MARK-şaka yaptım şaka istersen 250 kilo ol yine kucaklarım ben seni sevgilim..
-ay canım 250 kilo taşıyabildiğine göre oturma odasını da toparayabilirsin degil mi? (Piç smile sjsj)
MARK-off tamam yapacağım..
Aşağıya inmeye başladı, emma ise jackson'ı alıp çoktan masayı toparlamaya gitmişti.. Bambam ise hala duruyordu.
-sende git ve.... çamaşırları as!
Birden bana yavru köpek bakışları atmaya başladı ah anladım bu Bambam'in "istemiyorumm!!" Demesinin farklı bir şekliydi yada tatlı bir şekliydi ama ben yermiyim.. yemem!
-balli balli (çabuk çabuk)
BB-off ya tamam gidiyorum.
Odadan çıktıktan sonra bende odayı toparlamaya başladım.......
Emily'nin gelmesine dakikalar kalmıştı yani her an kapıyı çalıp içeriye deli deli girebilirdi özlemişim onu ya aylar olsada yokluğu hissedilir cinstendi..
Birkaç dakikanın ardından çalan zille beraber Emma'yla kapıya koştuk ve arkamızdan da diğerleri koştu ya da yürüdü..
Kapıyı açmamla birlikte Emma ve benim üstüme atlayan Emily'yi durduramadık!
Emily-unnilerim sizi o kadar çok özledim ki ağlamak istiyorum ama makyajım akar!
-ah gerçekten hiç değişmemişsin! Huyların bile!
Emma-bizde seni çok özledik küçük cadı!Ve biz bunların hepsini türkçe söylemiştik.. Bambam, Jackson ve Mark aval aval bize bakıyordu..
Bizde korece konuşmaya başladık..
-bak Emily bunlar...
Derken Emily Bambam'in üzerine atladı resmen ve yanaklarından sıkmaya başladı.. ah deli kız kendisi ailemizin türk tarafına daha çok çektiği için korelilere benzemiyordu ve tam bir korecan olduğu için her gördüğünde ya kafalarını okşuyor yada yanaklarını sıkıyordu..
Emily-aigoo ne kadar tatlı ve yakışıklısın sen dolgun dudaklar küçük burun ve en önemlisi çekik gözler kusursuz bir güzelliğin var!!
BB-bunu biliyorum ama yanaklarımı sıkmaya devam edersen yanaklarımdan kusurlu olacağım!
Emily-ayy pardon kusura bakma korecanlığım tuttu!
BB-tamam sorun değil ama birdaha yapma bunu lütfen!
Emily-peki o zaman ben Emily!
BB- bende Bambam!
Mark-Mark!
JS-Jackson!
Emily-tanıştığıma memnun oldum!
Emma-hey Emily gelsene sana bir sürprizimiz var!
-aynen öyle!
Emily-ne!?..
Birşey demesine bırakmadan arkasından ittirerek üst kata çıkarttık ve odanın kapısına gelince durduk bende emily'nin gözlerini elimle kapattım..
Emily-ya ne oluyor söylesenize!
emma odanın kapısını açtı ve ellerimi Emilynin gözünden çekip ikimiz birlikte..
-/Emma-sürpriz!!!
diye bağırdık bizim bağırmamızla emilyde bağırdı ve yatağına zıpladı!
Emily-aigoo chincha burası çok güzel!!
-yaparken erkeklerin yardımı çok fazlaydı!
Emily-Hepinize gomawoyo! Özellikle de sen Bambam!
BB-neden özellikle ben?
Emily-gınyang (öylesine)!
......Oku plz!!
Saat 04:35 ve ben yine yeni bölümle karşınızdayım! Umarım beğeniyorsunuzdur (aishh çok uykum var) oy veren değerli okuyucularıma selam olsun ve hayalet okurlarıma el sallıyorum.. yinede hepinizi çok seviyorum!! Bakalım Emily ve Bambam arasında neler geçecek aşk mı nefret mi sadece dostluk mu yada diğerlerinin hayatını mahvedecek bir ilişki mi ??! göreceğiz!! Saranghe! Cal ga!! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Nokta (Düzenleniyor..)
Fanfic"Mark ateşler bana çok yaklaştı korkuyorum!!" "Korkma sevgilim geliyorum" "Gelme Mark, Gelme!" "Dayan Hyuna geliyorum birtanem" "Bırak beni Mark sana bişey olmasına izin veremem!" "Asıl ben sana birşey olmasına izin vermeyeceğim! İçeri geliyorum!" ...