Hoofdstuk 5(49)

1 0 0
                                    


Tom staat ons weer op te wachten wanneer we de trainingzaal binnenlopen, hij kijkt nog chagrijnigere dan daarvoor, ' jullie moeten eens leren om op tijd te komen jullie zijn nu 50 seconden te laat'. Wat heeft deze man toch met tijd denk ik. ' Jullie krijgen gevechtkleding want ik wil niet dat jullie vechten in jullie spijkerbroeken en korte rokjes' hij kijkt naar de meisjes en hij kijkt of we hier gewoon ons lichaam staan te verkopen, ook al moet ik zeggen sommige van deze meisjes zijn wel uitdagend gekleed. Tom wijst met zijn wijsvinger naar twee kamers, één kamer aan de linkerkant de andere aan de rechterkant. 'De linker is voor de meisjes en de rechter is voor de jongens. Als ik iemand betrap met het betreden van de verkeerde kleedkamer dan mag je per direct meedoen met één van mijn leukste attracties. Jullie sporten twee uur hierna krijgen jullie een pauze van een half uur en hierna gaan jullie nog twee uur sporten. Wanneer jullie klaar zijn met sporten hebben jullie een lunchpauze van een uur. Na de lunchpauze mogen jullie beslissen wat je mogen doen.' Na dit gezegd te hebben verdwijnt Tom als een ninja.

Wanneer we ons aan het omkleden zijn, zie ik iets glinsteren in mijn kluisje. Ik pak het glinsterende object op, en van de schrik laat ik het vallen. Het ziet als eerst uit als een normaal medaillon maar wanneer je beter bekijkt zie je dat er een rode draak opzit. Dit is een brand medaillon het is mijn favoriete item dat ik kreeg toen ik met de game begon. De brand medaillon wanneer het niet in de handen van zijn oude eigenaar is kan het een andere persoon lelijk verbranden, en het heeft meerdere leuke trucs waar niet zo veel mensen van af weten. Tijdens het begin van de game kon je aan een bepaald rad draaien waarop items verborgen waren. Sommige items waren makkelijkere te krijgen omdat ze een grotere vak hebben maar, deze ketting was op het meest kleine vakje van dat rad, en ik kreeg het te pakken. Ik doe hem om, niets. Misschien is hij er alleen voor de sier. Maar ik ben niet de enige die een cadeau heeft gekregen het lijkt to te zien dat ieder meisje een voorwerp heeft gekregen.

Tess heeft zo te zien fort draad. Dit is heel erg sterk draad, die je niet kunt stuk krijgen. Wanneer we de kleedkamer uitlopen zien we ook dat de jongens speelgoed hebben gekregen. Ik zoek naar Hamik, ik vindt hem tussen een paar jongens. Hamik heeft een sleutel bij zich. Dit is geen normale sleutel het is een sleutel die alle deuren kan openen en is hierdoor erg handig in bepaalde levels. Wanneer we het fluit signaal spits de groep zich in verschillende groepen. Ik kijk rond om naar iets te zoeken wat je niet direct kan vermoorden. Tess leert vallen zetten en Hamik is bij het camoufleren bezig. Ik kijk of ik kan wegsluipen maar na het zien van allemaal bewakers die te zien zijn bij iedere deur en camera's die over staan geef ik dat idee snel op. Ik ga bij zelfverdediging staan. De meneer die daar staat lijkt wel een personage die je kunt vinden in een kungfu film. Een man die net zoals Hamik getint is met een zwarte sik en met zijn haar in een korte staartje. Hij kijkt ons aan alsof we nergens goed in zijn , ja we zijn nergens goed in als het gaat om doden,. Wanneer hij begint met les kijk ik snel achter over mijn schouder om te zien hoe het met de rest gaat. Tess leert om goede knopen te zetten terwijl Hamik te leren krijgt om welke kleuren te gebruiken bij welke omgeving. 'zo te zien zijn mijn lessen te saai voor je' ik draai me snel om en kijk recht in de ogen van de leraar. Ik ben gesnapt maar ik denk dat ik hier niet alleen een leuke preek krijg net zoals bij school. De leraar aait over zijn sikje en zegt ' omdat je het zo goed weet laat me dan wat grepen zien op die pop. De leraar wijst met zijn wijsvinger naar een pop waarbij bij mij de rillingen over de rug lopen. De pop lijkt sprekend op een mens echter heeft deze een levenloze uitdrukking in zijn ogen. De rode ogen en het witte haar doen je denken aan een albino. Ik kijk een beetje onnozel naar mijn leraar , moet ik hier tegen verdedigen. De leraar lijkt mijn gedachte te lezen want er komt een boosaardig glimlachje over zijn gezicht ' geen zorgen deze zal je verbazen'. Hij klapt in zijn handen en de ogen van de pop beginnen op te lichten. Mijn ogen worden groot wanneer de pop opeens vanzelf opstaat en me aankijkt met zijn ogen. Zijn ogen knipperen en het lijkt nu een mens van vlees en bloed.

De leraar wijst me aan ' deze leerling denkt alles te weten dus laat haar alles zien'. De albino gaat direct in de gevechtshouding staan en valt me direct aan. Ik voel een voet tegen mijn buik en ik vlieg letterlijk naar achteren. Ik val tegen een mat aan en denk , zo zal een voetbal voelen. Ik zie dat de albino langzaam naar me toe loopt dus ik sta snel op. Voordat zijn vuist mijn gezicht kan raken pak ik hem vast met mijn hand met de andere hand pak ik hem bij de arm en ik probeer hem over mijn schouder te gooien. Ik krijg hem over mijn schouder heen maar in plaats van keihard op de vloer te belanden land hij op zijn voeten. Hij duwt met zijn vrije hand me van hem weg en hij valt me weer aan. Ik kan veel van zijn klappen opvangen echter ik voel dat hij me naar achter dwingt. Wanneer ik weet zijn vuist weer op te vangen draait de jongen een halve draai en zijn voet raak me keihard in het gezicht. De klap laat me zakken op mijn knieën ik heb het gevoel dat ik flauw ga vallen. De jongen gaat voor me staan en zijn vuist staat klaar om een nog een klap te verkopen. Voordat hij me een klap kan verkopen zie ik een kleine glinstering in de ogen van de albino. ' Albino dat is genoeg' een stem klinkt door de hele trainingsruimte. De vuist stopt een paar centimeter voor mijn gezicht en de jongen kijkt met zijn rode ogen naar de leraar. Het is even stil en uiteindelijk trekt de jongen zijn vuist terug. Hij loopt terug naar de plek en gaat weer zitten. Er is dan nog even leven in zijn ogen en later is de dofheid weer terug en het lijkt alsof hij daar altijd heeft gezeten. Ik kijk beter naar de pop en dan zie ik de ring om zijn vinger. Dat is een levensring, deze ring zorgt ervoor dat een levenloos wezen kan leven als een levend wezen, deze ring was heel gevaarlijk in level 2. Deze ring is sterk echter heeft het ook een paar nadelen, deze ring werkt maar voor een bepaalde periode dit kan variëren van een paar minuten tot een paar dagen. Het andere nadeel is dat het makkelijk te vernietigen is. De leraar gaat naast me staan en fluistert ' je had geluk dat deze periode maar een paar minuten duurde, als de periode wat langer had geduurd had ik het gevecht niet gestopt'. De leraar loopt bij me weg en gaat verder met de les. Tess rent naar me toe en helpt me overeind. Hamik komt ook naar me toe gelopen ' ik denk dat het beter is dat je voortaan oplet als niet weer wilt eindigen als een boksbal'. Ik kijk naar de levenloze pop en vraag mezelf af of dit kwam door de ring of door iets anders. Ik voel de ketting om mijn hals zitten en pak het vast.


Game StartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu