Držel jsem ji za ruku. Po tvářích se mi kutálely slzy. V hlavě se mi opakovaly její poslední slova. Hřbetem ruky jsem si utřel slzy a pohladil Maliu po tváři.
,,Promiň" zašeptal jsem. Dal jsem ji pusu na čelo, vstal a šel pryč. Naposled jsem se otočil na její bezvládné, droboučké tělo. ,,Sbohem, Malio Hammings!" řekl jsem pevným hlasem, sklonil hlavu a vydal se na místo, kde jsem ji nechal. Na místo, kde ji našel Harry.
Po několika minutách jsem tam došel, vzal jsem věci a vydal se směrem, kterým jsem si myslel, že šla Malia, než se mnou uzavřela spojenectví.
Po několika hodinové cestě jsem vylezl na strom a čekal, až se objeví na obloze její tvář. Jako první se tam objevil Harry a pak ona. Její tmavé vlasy měla přehozené přes rameno, její nádherné oči shlížely k obloze a tvář ji zdobil nádherný úsměv, který jsem vídal tak málo. Přemýšlel jsem, jak se teď cítí děti v sirotčinci. Už od mých dvanácti jsem ji sledoval a zamiloval se do ní. A teď mi ji Kapitol sebral. Co všechno mi ještě sebere? Štěstí? Naději? Život? Jak já ho nenávidím. Zpropadenej Snow!Ráno jsem šel dál a došel na malou louku, na které mě čekalo nemilé překvapení. Splátci a ještě k tomu profíci. Začal jsem s nimi bojovat dva jsem zabil, ale ten poslední byl silnější a větší. Možná, že se teď setkám s Maliou.
Najednou ale přestal bojovat a spadl na mě. Odstrčil jsem ho a všiml si, že má v krku šipku. Podíval jsem se k lesu, odkud vyšla drobná světlovlasá dívka. Maysilee.
,,Maysilee!"
,,Haymitchi!" usmála se a objala mě.
,,Jsi v pořádku!" zaradovala se a já přikývl. Byl jsem rád, že jsme se potkali. Dohodli jsme se na spojenectví. Slíbil jsem si, že ji budu muset ochraňovat. Aspoň do té doby, dokud se mnou bude chtít zůstat. Tehdy jsem ještě nevěděl, že i ona mi zemře v náruči, stejně jako Malia.
Nevěděl jsem, co bude dál. Ale věděl jsem, kam jít. Na konec arény. Zjistím, co tam je, Malio! Zjistím to! Pro tebe!Ahojky :)
Nakonec poslední kapitolu vydávám už dnes ;)
Snad se líbí!
Rovnou chci všem poděkovat ať už zapodporu, tak i kritiku!
DĚKUJI!
Pacicka
ČTEŠ
Druhé čtvrtohry
FanfictionVšichni víme, kdo vyhrál druhé čtvrtohry. Ano, byl to Haymitch Abernathy! A taky víme, že v těchto hrách, byl vylosován dvojnásobný počet Splátců. V těchto hrách se objevila Maysilee, ale o té není řeč, i když to mohla dotáhnout na vítězství. My se...