07.36
SrngPCY61: Günaydın güzelim.SrngPCY61: Hala uyuyor musun baek? İnanamıyorum sana.
Baek gelen bildirimler sayesinde gözlerini ovuşturarak uyandı. Uykusu çok hassastı.
FrgtBB04: Sabahın köründe attığın mesajlarla uykumu siktiğin için sağol!SrngPCY61: Hey o ünlem de ne? Sinirlendin mi?
FrgtBBH04: Acaba bir düşünelim kızmış mıyımdır?
SrngPCY61: Bence kızmadın, şimdi her sabah yaptığın şeyi yap ve duş al.
FrgtBBH04: LAN OLUM MANYAK MISIN?
SrngPCY61: Hayır baekkie sadece seni çok seviyorum.
FrgtBBH04: Ne yani sadece bu mu? Eğer beni tanıyorsan övgüyü ne kadar çok sevdiğimi bilirsin?
SrngPCY61: Evet övgüyü çok seversin. Yakışıklı olduğunu düşünürsün fakat okuldaki bütün kızlardan daha güzel olduğunu da inkâr etmezsin. Süt içmeyi çok seversin bu yüzden babanın patronunun oğlunu dövmeye çalışmıştın. Aydınlığı ne kadar sevsen de karanlığa bayılırsın. Uyumaya bayılırsın bir insanla uykunu es geçecek kadar yakın olmayı sevmezsin. Öyle olduğun tek kişi babanın patronunun oğlu. Yemek seçmezsin ama güzel yapılmadıysa asla ağzına sürmezsin. Belini hergün ölçersin ve normalinden fazla kalınsa da hemen diyet yaparsın.
SrngPCY61: Şimdilik burada bırakayım mı? Yoksa devam edeyim mi?
FrgtBBH04: Oha be! Elin bebeleri hakkımda neler biliyormuş. Beni benden iyi tanıyorsun doğrusu. Hayır devam etme.
SrngPCY61: Evet biraz öyle oldu.
Oh baek! Okula geç kalacağım. Bugün işlerin var geç geleceğim merak etme.FrgtBBH04: Sormamıştım. İyi dersler
SrngPCY61: Sana da! Mesaj atmak istersen at müsait olduğumda döneceğim.
FrgtBBH04: Atmak istemem!
★*****★*****★*****★*****★*****★
★Eveeet bir ChanBaek ile daha buradayım. Sahurdan sonra uyku tutmadı yeni bir şey yapayım dedim. Umarım beğenirsiniz...★
★ 💖💖💖💖★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love You Baekkie!
FanficSrngPCY61:GÜNAYDIN BAEKHYUN!! FrgtBBH04: Sende kimsin? SrngPCY61:Seni seven kişiyim SrngPCY: Hemde çok seven kişiyim... FrgtBBH04:Siktir git! SrngPCY61: Seni seviyorum Baekkie! Baekhyun bilemezdi bu mesajdan sonra hayatının düzene gireceğini. Tam te...