6 Ay Sonra...Baek ve Yeol evlenmiş, tatil yapıyorlardı.
Düğünleri nasıl mı olmuştu?
Herşey harikaydı. Bütün hazırlıklar tamamdı ve mekan çok lüks bir oteldi. Chan çok yakışıklı olmuştu, Baek de yakışıklı -ya da güzel- olmasına rağmen sadece Yeol'un ilgi çekici olduğunu düşünmüş ve ağlamıştı.
Yeol ne kadar bunun doğru olmadığını söylese de Baek inanmamıştı.
Bir saat sonra düğün tamamı ile başlamış ve BaekYeol çifti yerlerini almıştı.
Evlendikten sonra davetlilerin arasında o model kızı gören Baek delirmiş ve kıza yeniden saldırmıştı.
Bu sefer kaygısı yoktu çünkü o dergide model olup en fazla para kazandıran kişi kendisi olmuştu.
Chanyeol ise onun kızı yolmasını bir güzel izlemiş ve kahkahalara boğulmuştu
İlk gün Chan, Baek'in canını acıtmak istemese de fazlasıyla acıtmış ve hızlı olup 8 tur yapmıştı.
Hatta son ikisinde baek zevkten bayılacak duruma gelmişti.
Şuanda evlerinde birbirlerine sarılmış film izliyorlardı ve Chan fazlasıyla azmıştı. Baeke sürekli sürtünüyordu.
Baek ise gariban bir şekilde film izliyordu. En sonunda Baek'in üzerine çıkmıştı ve boynunu emiyordu.
Baek ne kadar istese de şuanlık olmazdı.
Doktor yasaklamışti ve bunu Yeol'a bile söylememişti.
"Imph.... Y..yeol, dur!"
Yeol durmayıp devam ettiğinde üzerinden itmişti.
Yeol anlamayan gözlerle bakmış ve üzerini düzeltmişti.
"Ne oldu Baekhyun"
"Ona zarar vermek istemiyorum"
"Kime?"
"Bebeğimize"
Chan duydukları ile şok olmuş şekilde ona bakıyordu.
"B...bebeğimiz? Bizim?"
"Channie, ben hamileyim!"
"Nasıl!? Yes be! Baba oluyorum!!!!!"
Sonrasında Baek'i dikkatlice kucağına almış ve döndürerek öpücüklere boğmuştu.
"SENİ SEVİYORUM SEVGİLİM!"
******Veee bitti! Okuyanlara teşekkür ederim.
Bundan sonra okuyacaklara da teşekkür ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love You Baekkie!
Hayran KurguSrngPCY61:GÜNAYDIN BAEKHYUN!! FrgtBBH04: Sende kimsin? SrngPCY61:Seni seven kişiyim SrngPCY: Hemde çok seven kişiyim... FrgtBBH04:Siktir git! SrngPCY61: Seni seviyorum Baekkie! Baekhyun bilemezdi bu mesajdan sonra hayatının düzene gireceğini. Tam te...