Jeg gabte lydløst og skyndte mig at står op. Sommerferie sammen med mine bedste buddies, hvad kan gå galt? Jeg gik nedenunder og havde nært snuble over vores hund. Coca.... "Sorry Coca!" Sagde jeg og smilede undskyldende til den skønne hund. Nå lad mig fortæller om mig, jeg hedder Jennifer men folk kalder mig Jenni. Mine to bedste venner hedder Madison og Tea. Jeg er 17 år ligesom Madison og Tea er 18 år. Jeg har 11 søskende, jeg ved godt det er mange! Men nogen af dem er halv søskende! Min mor døde for et år siden og min far (Steve) fandt en ny kone (Daisy). Med tre børn David, Danny og Daniel. Så blev Daisy gravid med tvillinger Julia og Julie. Så har vi mine seks brødre min mor og far har sammen. Trust, Tucker, Cruz, Lucas, Ben og Teddy. Ja og så er der selvfølgelig mig, så vi er tolv børn i huset i alt. Pyha det er hårdt til tider.... Jeg så ud i køkkenet hvor jeg så Trust og Tucker, Trust er 13 og Tucker er 14. "Morgen drenge" sagde jeg, "morgen Jennifer" sagde de i kor. Jeg smilede og tog noget mad og gik mod stuen. Der sad Danny, Daniel og David. Danny som forresten er 12, Daniel er 11 og David er 10 år. "Morgen" mumlede jeg "morgen Jenni" sagde Danny og tog en tår af sin mælk. Cruz og Lucas tvillinger på 15 år kom gående. "Hej mennesker har i set dumme Ben?" "Hey jeg er ikke dum, desuden er jeg ældre end jer" sagde Ben og så sur ud. "Ja kun et år" sagde Cruz og rakte tunge til Ben "nemlig kun et år, jeg er 16 i er 15. Så jeg bestemmer" sagde Ben. "Hey men jeg er ældre end alle og Jennifer hjælp!" Sagde Teddy, som er 18 år. Han holdte Julia og Julie som var græde færdige "kom over til søster" sagde jeg med en baby stemme og overtog dem. "Er i ikke bare de mest nuttest børn i verden" sagde jeg og smilede til dem. De begyndte sove i min favn, efter et stykke tid selvfølgelig. Det bankede pludselig på "her læg dem i deres seng" sagde jeg og gav Lucas, Julia og Cruz, Julie. Jeg skyndte mig at åbne døren, Madison og Tea! "Madison og Tea!" Hvinede jeg og krammede dem begge. Mit lange lyse hår faldt ned i mine øjne, jeg skyndte mig at få mit hår væk. Jeg så ind i Madison's krystal blå øjne, hendes øjenvipper var lange men naturlige. Hendes hår havde forskellige lilla nuance var vildt flot til hende. Tea's lange brune hår var sat op i en hestehale. Hendes brune øjne så ind i mine grønne "klar til at tage afsted på den bedste sommer i dig liv?" Spurgte Madison "jeps" sagde jeg og bød dem indenfor.
Vi kører lige nu i en bus, til der hvor vi skal hen.... Vores sommerferie skal nok blive god! Det håber jeg da.... Et hegn begyndte, jeg så undrende på det. "Hvad mon det går ud på?" Spurgte Tea "måske bor der en gal videnskab mand derinde?" Gættet Madison på. Jeg grinede og bussen stoppede foran hotellet. "Hej vi har bestilt et værelse" sagde jeg "navn" brummede hun, sure..... Femte sal, så til højere nummer 301.
289, 291, 293, 295, 297, 299, 301.
"Sådan" sagde jeg og Tea låste døren op, et smukt stort rum viste sig. Et mini køkken, et toillet, to senge, kæmpe faldskærmstv, et sofa område. "Helde for den her seng!" Råbte Madison og løb mod den seng som der kun være en i. Jeg løb hurtigere end hende og fik den, "godt for Jenni sover skide uroligt" grinede Tea "true" grinede Madison. "Hey!" Sagde jeg fornærmet og spillede pige sur, vi kunne ikke holde masken så vi døde af grin alle tre. Det her bliver for vildt!
//Så kom den Beauti Black! (@BlackNinjaSigne) er du glad?\\
YOU ARE READING
My summer kiss
RomanceJennifer Lionheart er mig! Men kald mig bare Jenni. Jeg er 17 år, har en helt masse søskende. Min mor døde for et år siden.... Okay videre i livet, jeg har en ven der hedder Tea, jeps hun hedder Tea! Oh og så har vi den mest mærkeligste person jeg k...