Kommer hun ikke snart?

267 9 2
                                    

"Kom nu piger i er så langsomme" sagde Madison og hoppede rundt. Med sin lille hat hvor der stod Star Park★ og et lille flag hvor der stod det samme. Lignende hun lidt en sindssyg... "Slow down girl" grinede Tea og smilede til hende. Vi er i Star Park, som er en forlystelser park. Indtil videre har vi prøvet en masse seje ting. Vi alle tre elsker vilde forlystelser! Jeg så op på den store forlystelser, en masse skrig kom derfra. "Uhhhh jeg kan ikke vente" sagde jeg og Tea's og Madison's øjne strålede. Jeg ville vædde med det gjorde mine også. Vi løb om bag køen og ventede spændt, vi var som små børn. Vi gav små hvin fra os en gang imellem. Ud af højtalerne lød 5sos sang End up here, den var virkelig god. Og jeg skråle med, Madison dansede og sang med. Imens grinede Tea bare og rystede på hovedet af os. "End up here!" Råbte jeg og svingede med håret. Folk så underligt på os mange smilede bare. Pludselig begyndte Jet Black Heart, og Tea hvinede af glæde. Det er hendes ynglings sang! Vi sang allesammen og nogen andre random mennesker deltog i vores lille koncert. Endelige kom vi foran og det kriblende i mig for at prøve forlystelse. Madison tog mig og Tea i hånden. Og løb hen mod tre pladser der var ledige. Vi spændte os fast og langsomt begyndte den. Vi var i en slags bold som en gang imellem blev kastet op i luften, ellers blev vi svinget rundt som sindssyge. Når vi havde gjort det lidt kom den lille bold på en rutsjebane som til sidste lander på noget vand. Så det giver et stort plask, og latteren tog over i den lille bold. Madison jublede, og i bolden var der en højtaler. Hvor vi selv kunne vælge sange. Tea valgte en sang og vi skrålede alle med. Det her er virkelig en af de bedste oplevelser jeg har haft i mit liv.

Efter en lang sjov og udmattende dag, gik vi på en restaurant, der hed Cafe star★ Har jeg fortalt den by vi er i hedder Star? Og den anden by på den anden side af hegnet. Har en gang været en del af denne by, bydelen hedder og har altid heddet Nova. Så ja..... "Jeg skal lige ud og havde noget frisk luft" sagde Tea og rejste sig op, efter en rumtid. Begyndte Madison at blive utålmodig, "kommer hun ikke snart?" Spurgte Madison. Jeg ville give hende ret, Tea har været længe udenfor, jeg spiste videre på min mad og min telefon brummede, jeg så på nummeret. Ikke et jeg kendte, jeg tog den bare fordi, ja hvorfor ikke? "Hallo?" Sagde jeg "davs Jenni" jeg stivnede hvordan havde han fået mit nummer? Madison så undrende på mig "farvel Troy" "nej vent! Jennifer hører nu her, Tea blev overfaldet. Jeg nåede lige at slå ham før der skete noget slemt" jeg fugtede mine læber. Og så på den stol hvor hun burde sidde, jeg hørte et hulk. "Tea" hviskede jeg, "kom nu bare over til den anden side af hegnet" sukkede Troy. Jeg så ind i Madison's øjne "vi er på vej" sagde jeg og lagede på. "Hvad så?" Spurgte Madison og tog den sidste af sin vand. "Tea er blevet overfaldet, Troy har hende hos sig" sagde jeg. Madison gispede og rejste sig op "tjener" råbte Madison. Tjeneren kom løbende "kan jeg gør jer noget" sagde han. "Give mig regning tjep tjep" han gav os regningen.

Madison og jeg løb gennem de mørke, kolde og skumle gader. Her var ikke et eneste barn, eller et hunkøn. Det er drengene/mændene der styrer det her sted. Jeg skubbede døren op og så Tea der var viklet ind i et tæppe. Og hun lå i Cameron's favn og
han tyssede på hende og nussede hendes hår. Hun rystede en smule, jeg løb mod hende. Og jeg kyssede hende på panden, Madison nussede Tea. Mit hjerte bankede hårdt mod mit bryst og jeg mærkede hvor bange jeg havde været. Jeg så ind i Troy's øjne, hvordan skal jeg nogensinde takke ham? Takke ham for at passe på Tea? "Det skal nok gå Tea, det er bare chokket" sagde Madison, jeg så på hende. Madison har også prøvet at blive overfaldet min storebror Teddy. Nåede lige at smide manden ned i jorden inden han.... Han..... Han rørte Madison for meget.... Madison og Teddy har stor respekt for hinanden og jeg føler altid jeg skal takke ham. Takke ham for at hjælpe min ven i nød, og den samme følese er nu vækket til live hos Troy. Tea så ind i Troy's øjne "t-tak" stammede hun, han smilede et smil til hende. Ikke et lumsk, djævelske eller noget lignende. Bare et sødt og charmerende smil....

//Jeg ved godt jeg sagde martonet kun skulle være på to dage. Men jeg bliver nød til at havde en dag ekstra. Jeg blev nød til at være et andet sted i dag, så sorry!//

My summer kissOnde histórias criam vida. Descubra agora