Den anden side

289 8 2
                                    

Tea blev ved med at brokke sig over at vi skulle der hen. Madison glæder sig og har tvunget os til at se smukke ud. "Ej come on Tea, vi er sgu da for lækre" sagde Madison og vrikkede lidt med budi. Jeg grinede og kørte en hånd igennem mit hår. "Ja gu er vi så, men jeg ville ikke møde nogen random fyrer" mumlede Tea. "Vi kan gå lige så snart han har set mig" sagde jeg. "Er du virkelig så naiv? Helt ærligt Jennifer han har fået et godt øje for dig" grinede Madison. Jeg rynkede på næsen, aldrig i mit liv, "han skræmmer mig" mumlede jeg og gøs. "Skønt, de her sko slår mig langsomt ihjel" sukkede Tea. "Hey smukke" det løb mig koldt ned af ryggen da jeg hørte hans hæse stemme. Jeg drejede hovedet og så ham ind i øjne, "du har godt nok gjort dig lækker hva?" Grinede han og tog fat i hegnet. Han smilede et djævelske smil og jeg så nogen drenge ved siden af ham. "Ej piger skal vi ikke gå om på den anden side?!" Hvinede Madison, "det lyder som en god ide" sagde hans ene ven. "Aldrig i livet" fnyste Tea og tog sine sko af, "jeg kan ikke få luft i den her kjole" jeg klappede Tea på ryggen. "Det skal nok gå" trøste jeg hende, "er i sikker på i ikke ville her hen?" Spurgte Troy og smilede lumsk. Never! "Kom nu! Kom nu! I lovede vi ville få et eventyr" sagde Madison og lavede hundeøjne. "Ikke med ham" brummede jeg "ikke med den her kjole!" Snerrede Tea "så tage den af!" Der var stille i et stykke tid "bare glem det Tea!" Grinede Madison. "Plz? Kom nuuuuuuu?" "Fiiiiint" sukkede vi i kor. Madison jublede og drengene grinede over hendes hypperhed. Vi kom over på den anden side og jeg føler mig ikke tryg her. Madison's øjne strålede nærmest og hun vinkede til alle. Tea brummede utilfreds med den stramme kjole, og jeg gav Troy et par dræberblikke. En flok unge mænd stod og røg, her lugtede besynderligt. Jeg rynkede på næsen, Madison løb mod dem "nej Madison forhelvede" sagde Tea og løb efter hende. Jeg sukkede og skyndte mig mod dem, drengene gik efter os. "Heeerj" sagde Madison, drengene så undrende på hende. "Davs" sagde den ene og pustede, "Madison her hen" sagde Tea og tog fat i hende. Jeg tog fat i Tea's håndled og trak i hende, da jeg var ved at snuble greb Troy mig. "Du skal passe bedre på, du er jo ingen gang fuld endnu" "arghh hold da kæft for helvede" sagde jeg og rev mig løs fra ham. Stak ham et dræberblik og han grinede bare og de nye fem drenge fik lov at komme med.

Folk kendte Troy og hans venner, her var ikke mange piger ude i byen i aften. Musikken hamre og det var som om den slog i takt med mit hjerte. Madison var allerede i fuld gang med at danse på bordene, Tea sikrer sig hun ikke slår sig. Og jeg iagttager dem! "Kom nu slå dig løs" sagde Troy, jeg rynkede på næsen "føj hvor du lugter" sagde jeg og skubbede ham væk fra mig. Felix, Ali, David, Cameron og nogle af de andre grinede af mig. En sang jeg kender rigtige godt begyndte og jeg lukkede mine øjne et øjeblik. Før jeg slog mig løs og bare feste som om der ikke var en dag imorgen. Hvem ved? Jeg dansede, sang højt, flirtet med random guys. Og så husker jeg ikke mere end det hele pludselig blev sort. Ret nederen....

//Så har man lige øvet sin diktat, og jeg har ikke haft diktat siden jeg gik i 4 klasse..... Nu går man i 6 klasse og får det pludselig igen. Det skal lige siges det er viiiiildt kedeligt i mine øjne. Så man er på nummer 3, som er de sværeste. Og så støder man ind i ordet fiktion, nemlige fiktion! Ja fiktion kan godt være svært, men den første tanke der slog mig var. DET ORD KENDER JEG SGU! Heh, okay random info om mit liv...... I tænker sikkert, hvad fanden raver det endelig os? Ehhhh det ved jeg faktisk ikke heh//

My summer kissWhere stories live. Discover now