Se nu på mig

236 10 3
                                    

Jeg lå på sengen, argh mand hvorfor er jeg så sulten. Men for dovn til at lette min røv! "Madison!" Råbte jeg "hun er i bad" sagde Tea og sat sig på sengen. Jeg sad og tænkte "du tænker på ham" "på hvem?" Spurgte jeg og så undrende på hende. Hun grinede "ja hvem tror du Sherlock Holmes? Troy, han hjemsøger dig" jeg fnyste. "Han er ikke af en skid i mine tanker" brummede jeg. "Du kan nægte det, men både du, jeg, Troy og resten af verden ved det" sagde hun og rejste sig op. "Ved hvad?" Spurgte jeg undrede, hun vendte sig om. "Spørg Troy" men jeg orker ikke at rejse mig!

Så jo jeg har rejst mig og gået hele vejen hen til Troy. "Smukke det ender med du lige så godt kunne flytte ind" grinede Troy. Jeg stak ham et dræberblik "meget morsomt" mumlede jeg og gik indenfor. "Hvad kan jeg gør for dig Lionheart?" Spurgte han og sat sig ned. Jeg sat mig overfor ham, "hvad tror du jeg tænker på?" Mit spørgsmål kom bag på ham, "det ved jeg ikke skønne" HA! Så hele verden ved det ikke, tage den Tea. "Godt Tea havde en mærkelige teori" sukkede jeg lettet. "Lad mig gætte jeg var i den?" Jeg nikkede, han grinede højt og rejste sig op. Han gik mod mig og gik i hug. "Du kommer nok aldrig til at tænke på mig, jeg kommer nok aldrig til at hjemsøge dine tanker. Lige som du gør i mine" jeg gav ham et undrende blik. "Hvad fanden mener du?" Spurgte jeg, han tog min hånd. "Du ville altid være min prinsesse" sagde han og nussede min kind. Jeg havde aldrig troet at Troy var den slags type. At kalde piger for hans prinsesser, jeg troede bare de var smukke eller skønne måske dejlige. Men prinsesse? Njaaah never! "Men nu må du hen til dine venner du!" Han nærmest smed mig ud. Men før jeg var helt ude af døren trak han mig helt ind til sig. Og kyssede mig, jeg var så overrasket at jeg ikke gjorde noget. "And I promise I will always treat you like a princess"

Da jeg fortalte pigerne det blev de ikke nær så overrasket. Som jeg endelige havde forventet. De gjorde det nærmest som om det var helt normalt. At efter vi har aftalt bare at være venner. Kysser han mig og kalder mig fra prinsesse. Hvornår er det blevet normalt?! Oh my god jeg får hovedpine.....

My summer kissWhere stories live. Discover now