Jeg åbnede langsomt øjnene og tog mig til hovedet som dynkede en del. Jeg prustede og så på hvad jeg lagede på, en mave? En veltrænede mave må man sige, jeg så videre og mit hjerte sprang næsten ud af brystet på mig. "Troy" hviskede jeg hæst og prøvede at smute væk. Han brummede lavt og utilfreds og gabte højlydt. Før han begyndte at nusse mig, "Troy stop det" hvæsede jeg og slog ham gentagne gange på maven. Han åbnede sine øjne og så på mig "også morgen til dig" sagde han og rodet i sit hår. Jeg rullede med øjnene og prøvede at slippe væk. "Ikke så hurtigt Lionheart" hviskede han og hev mig ned til ham. Troy så på mig som om jeg var noget mad han kunne spise, hvilket skræmte mig. "Elske mig" sukkede han i mit øre, jeg stivnede og så mærkeligt på ham. "Hvor er Tea og Madison?" Spurgte jeg hæst om "sammen med Cameron og Felix" sagde han og nussede mit hår. Troy begyndte at hviske ting i mit øre der sendte kuldegysninger ned af min krop. Jeg skubbede ham væk fra mig og så på hvad jeg havde på en t-shirt. Jeg smed den hurtigt og tog fat i min kjole, "hvor skal du hen?" Jeg stoppede mine bevægelse da jeg mærkede et par stærke arme på mine kolde arme. Hans åndedræt ramte min bar hud og nakkehår rejste sig. "Væk" sagde jeg og tog kjolen på, han fik mig til at se på ham. "Hvorfor så travlt?" Spurgte Troy med et djævelske smil, jeg sank en klump. Han er sikker djævelen selv.... "Jeg ville ikke være tæt på dig" sagde jeg og rev mig væk fra ham og åbnede døren. Jeg så Madison der så mærkeligt på Felix, "og jeg troede jeg var skør" mumlede hun. Og rykkede sig en smule, Tea så op på mig "endelige lad os smutte" sagde hun og tog fat i mig. "Den ide er jeg med på!" Sagde Madison og sprang op. "I da vel ikke bange for os?" Spurgte Cameron og smilede lumsk. "Nej nej nej, da" sagde Tea og lavede en pft lyd, "vi har travlt" sagde jeg og åbnede døren. "Med hvad dog?" Grinede Felix ondt om, Madison sendte ham et dræberblik "det raver faktisk ikke dig, kom så piger" sagde hun og trak os afsted. Jeg hørte et par grin før døren smækkede i bag os.
Byen var også skummel om morgen og jeg holdte vejret for det meste når nogen narkohandler så på os. Vi er der snart, hen til hotellet og jeg ville sove for evigt. "Aldrig spil modig igen, aftale?" Spurgte Tea "javel" sagde jeg og så ind i hendes øjne. Madison grinede "de var sgu da en flok skræmmende idioter, hvad skulle de kunne gør?" "Av Madison" vi for alle tre sammen. Jeg så ind i Troy's øjne, "følger i efter os? Hører her mester hvis jeg ser dig igen efter min røv. Bliver du sgu til en tøs" sagde jeg og prikkede ham på brystkassen. "Frækt" jeg fnyste og vi begyndte at gå igen. Men mit hjerte bankede hårdt mod mit bryst. Troy's sultene blik hjemsøger og æder mig langsomt op indefra. Jeg krydser fingre for at jeg aldrig ser ham igen.
//Det skal lige siges at dette marton er anderledes end alle de andre jeg har lavet, i får 7 kapitler på to dage, så i får flere kapitlere på en dag, nå men vi ses//
YOU ARE READING
My summer kiss
RomanceJennifer Lionheart er mig! Men kald mig bare Jenni. Jeg er 17 år, har en helt masse søskende. Min mor døde for et år siden.... Okay videre i livet, jeg har en ven der hedder Tea, jeps hun hedder Tea! Oh og så har vi den mest mærkeligste person jeg k...