I dag skal vi drikke os fulde, som om der ikke er en dag imorgen. Ej vi skal afsted imorgen så vi valgte at tage afsted. "Jeg glæder miiiiiiiiiig!" Hvinede Madison, Tea grinede "tørsten er allerede ved at overtage" sagde hun. Jeg rystede på hovedet "vi er så smukke piger!" Sagde jeg. De grinede begge to af mig, jeg åbnede døren. Vi er på den anden side af hegnet, her er det bedste alkohol såååååh. Jeg så Troy, han kiggede direkte på mig. Vi fik øjenkontakt med det samme. Han lænede sig tilbage, og smilede et lusmk smil. Jeg rullede med øjnene, Tea vendte mig om. "Jeg drikker for meget, du drikker for lidt" jeg gav hende et er-du-fuckning-seriøs blik. Hun trak på skulderne, "her de damer" sagde Madison, hun havde en bakke med drinks. Hun så nærmest ondskabsfuldt ud, den måde hun smilede på der. "Du er creepy" grinede jeg og tog et glas, jeg mærkede nogen øjne brænde på mig. Jeg reagerer på dey og vendte mig om. Hans øjne fange mig, hans mystiske grønne øjne så udfordrende på mig. Jeg drak hele glasset i en mundfuld.
Felix's synspunkt
Madison er i gang med at danse, jeg tog en tår af min drink. Kæft hun er lækker! Tea og Cameron flirtere med hinanden, det ligner ikke Cameron. Han plejer bare at lokke dem og de går straks med ham. Jeg vendte mine øjne mod Jennifer som var i gang med at drikke sig i gulvet. Jeg hørte et brag, "av for satan" snerrede Madison og tog sig til baghovedet. Jeg smilede lidt af hende, hun sat sig hos os. "Hvem siger du må sidde her?" Jeg gav Luke et dræberblik. "Mig dronningen af alle dronninger. Jeg er nemlig Gud! Og i mennesker skal både for at havde kaldt mig for en ham! Jeg har levet længere tid end dig menneskedreng. Så pas på, jeg ved hvordan man dræber. Jeg kan skabe liv men også nemt smadre det" jeg så på Madison. Hun havde rettet sig op og så nærmest frygtindgydende ud. Stoltheden strålede ud af hende, og hun var klar på at smadre et hoved. "Okay okay undskyld du mægtige Gud" sagde Luke og bukkede dybt. "Hvor har du lært at lave sådan en tale? Man får lysten til at tro på dig" sagde Troy med et løftet øjenbryn. "Det er da nemt nok! Jeg stikker min far en løgn hver dag" sagde hun. "Nå er man en bad Girl" Madison var ved at dø af grin. "Tro om Felix, jeg er kun skør. Min mor døde da jeg var fem år, mig og min far bor hos min onkel. Jeg kan ikke lide ham" sagde hun og trak let på skulderne. "Hvorfor?" Spurgte Kevin, Madison tog sit hår hen til den anden side. Man kunne se et enormt blåt mærke det var ved at blive gul. "Fordi han ikke kan lide mig" jeg var mundlam hun er så positiv. Og så bliver hun slået af sin onkel?! "Men heldigvis har jeg de to gale mennesker. Der er altid en plads hjemme hos Jennifers store familie" "stor?" "Hun har ni brødre og to søstre" "HOLY SHIT!" Sagde mig og drengene i kor. "Hendes mor døde for et år siden, derfor bærer hun rundt på den halskæde" jeg så over mod hende. En sort lædersnor og en sølv cirkel. Med en ulv? Som hvis hyler mod en måne. "Det var hendes mors smykke" "hvad med Tea har hun en trist historie?" Jeg stak Jones et dræberblik. "Ingen af os har en trist historie knægt! Ingen af os søger medlidenheden. Nogen skal jo tage en bid af det sure æble. Men som svar på dit spørgsmål. Så Tea er en pige med forældre der næsten aldrig er hjemme. Hun har en storebror der altid har passet på hende. Hendes forældre forventer måske lidt for meget af hende" hun tog en tår af sin drink. "Mere for i altså ikke af vide" sagde Madison og rejste sig op. Hun var ved at falde hende så jeg greb hende. "Argh Felix dit klamme dyr! Tak fordi du greb mig men lad hver med at rører mine bryster!" Ups....
YOU ARE READING
My summer kiss
RomanceJennifer Lionheart er mig! Men kald mig bare Jenni. Jeg er 17 år, har en helt masse søskende. Min mor døde for et år siden.... Okay videre i livet, jeg har en ven der hedder Tea, jeps hun hedder Tea! Oh og så har vi den mest mærkeligste person jeg k...