Hegnet

364 9 6
                                    

Jeg gik sammen med Madison og Tea. Vi skal hen og handle ind da vi ikke har noget mad i køleskabet. Hvilket er ret så nederen! "Hvorfor ikke Tea?" Spurgte Madison, "fordi Madison det vedkommer ikke os" fnyste Tea. De diskutere om vi skal undersøge sagen med hegnet nærmere eller ikke. Imens de gør det tænker jeg på hvad det mon gå ud på. Hvorfor hegnet er der? Måske er der en skov med vilde dyr? Njaaaah, NOGET FARLIGT MÅSKE!? Nej det lyder stadig usandsynligt..... "SE DER ER EN BUTIK!" Råbte Madison, jeg så hvor hun pegede butikken lå midt i det hele ved hegnet. Den var centrum og hegnet fortsatte.... "lad os gå derind" sagde jeg og løb der hen. Madison var hurtige til at følge trop og Tea sukkede af os men løb efter os.

Butikken var ikke stor men hellere ikke lille. Den var ret hyggelig, der var en anden udgang i den helt anden side af butikken. Vi delte os op jeg så op mod chips og cola. Hvorfor er jeg så lav?! Ej okay jeg er ikke lav men lige nu føler jeg mig lav! Jeg rakte ud mod colaen og stod på tæer. Så tæt på, bare et par centimeter endnu, jeg kan godt, jeg kan godt! Jeg mærkede en løfte mig op, jeg tog chips og colaen. Jeg så på personen der holdt mig oppe. En dreng måske to til tre år ældre end mig. Han havde læderjakke på og sorte bukser på. "Tak" sagde jeg, han nikkede bare og sat mig ned. "Du er hvis ikke fra min side af" mumlede han "huh?" "Nårhhh du er på ferie" jeg nikkede. "Har du set hegnet?" Jeg nikkede igen "ville du vide hvorfor det er der?" Denne gang nikkede jeg meget ivrigt, han grinede "mit navn er Troy" sagde han. Jeg tog fat i hans hånd "Jennifer" sagde jeg. "Hegnet er der for at holde de udstødt og de normal væk fra hinanden" jeg så forvirret på ham. "Vi kunne jo gå hen til min side af hegnet" han var tæt på mig, jeg mærkede hans ånde varme mit ansigt. "JENNIFER?!" Jeg så til siden og så ind i hans øjne. "M-mine v-veninder kalder" stammede jeg. Troy skræmmer mig en smule, han tog fat i mit ene håndled "er du bange for mig?" Spurgte han med et lumsk smil. Jeg rystede kraftigt på hovedet, hvilket var en kæmpe fed løgn. "Hvis du ikke er bange for mig så møde mig her i aften. Du behøver ingen gang at være ved min side" sagde han. "Hvorfor skulle jeg?" Spurgte jeg og så flabet på ham, "tage dine veninder med, lad os se om du er så modig som du påstår du er" jeg rev mig fra ham. "Top" sagde jeg, han smilede tilfreds, hvad har jeg dog lige rodet mig selv ind i? "Jennifer?!" Råbte Tea, jeg sank en klump "kommer" råbte jeg og vendte mig om og gik væk fra Troy. Hans øjne brændte i min nakke og hans ord sendte en hele masse kuldegysninger gennem mig. Burde jeg lad hver med at gå derhen, NEJ JEG ER IKKE EN KYLLING! 

Troy.

Skal.

Ned.

Med.

Nakken.

//Lad martonet begynde!\\

My summer kissWhere stories live. Discover now