||Proloog||

741 23 6
                                    

NAGELEZEN✔️
Layla
Hey ik ben Layla Hunter en ik ben 19 jaar. Mijn vader is de beta van onze roedel: de Blacksight pack. Mijn moeder is overleden bij mijn geboorte. Gelukkig heb ik de beste vrienden die je maar kan wensen. Zij zitten bijna allemaal bij mij in de pack. Morgen begint school weer de meivakantie is dan helaas afgelopen. Ik zit op het Heavens Lyceum samen met mijn vrienden ik doe de Havo. Ik ben gek op unicorns en Minions en puppy's en glitters en paars. Eeeeeeeen koekjes OMG ik hou zoveel van koekjes want als je die dan gaat bakken dan komt er z'n lekkere lucht en dan heb je warme koekjes met thee hmmmm... Maar ik dwaal af. Ik heb ook nog twee broers Kay en Kian. Kay is echt heel serieus en streng maar wel aardig zo af en toe, hij heeft zijn mate al gevonden Jealinn. Hij is al 27 en heeft licht bruin haar dat bijna blond is heeft een gespierde brede bouw en blauwe ogen. Kian is echt heel aardig en grappig, ik noem hem altijd smurf. Hij heeft zijn mate nog niet gevonden. Hij is 24 met donkerbruin haar en groene ogen een kleine bouw maar wel gespierd. En ik ik heb bruin haar en bruine ogen ben slank gebouwd en ben op zich wel sterk. Ik doe ook aan boogschieten dat is mijn lievelingsport. Mijn wolf heet Kylie ( plaatje ik weet niet hoe ik het moet omschrijven ) en ze heeft bruine ogen met een zwarte ring om haar linker oog. Ze is altijd erg koppig en heeft altijd kritiek op me, maar ze kan wel altijd goed bij mensen inschatten wat de zwakke plekken zijn en hoe ik ergens moet ontsnappen. Ik heb haar bij mijn 16e verjaardag cadeau gekregen bij mijn eerste verandering. Als Kylie tegen Layla praat in het boek dan zijn de letters schuingedrukt met een lijn eronder. Dit is hetzelfde bij Christian en Storm.
===========================
Christian
Hey ik ben Christian Knight en ik ben 21. Ik heb blond/wit haar een blauw groene ogen en heb een gespierde bouw. Ik ben de Alpha van de Bloodtalkers pack. Mijn vader en moeder leven nog en wonen bij mij in de pack. Ik heb een kleiner zusje van 9 ze heet Imara  ze heeft blond lang stijl haar en groene oogjes. Ze is heel lief en schattig maar loopt vaak in de weg. Mijn beste vriend is mijn beta Damian hij is heel aardig en grappig maar ook serieus hij is ook 21. Hij heeft zijn mate ook nog niet gevonden. Net zoals ik, mijn pack heeft natuurlijk een luna nodig maar ik heb haar nog niet gevonden. Ik hou van karten met mijn vrienden en ik doe ook aan boksen. En ik hou van pizzzzzaaaa het is echt awesome. En ik heb een hond een witte pomsky hij heet King en is echt mijn allesje. Ik weet dat mensen zeggen dat ik wreed ben maar dat is helemaal niet zo ik doe gewoon alsof zodat ze ons niet aanvallen slim toch? Mijn wolf heet Storm en hij lijkt een beetje op een hele grote husky wolf met maanblauwe ogen. Hij is slim,irritant en tactisch mensen zeggen altijd dat Storm er als een echte alpha uitziet en mensen vergeten dan ook altijd mijn leeftijd. Hem heb ik al een paar jaar. In het begin wilde hij graag een mate en bleef maar door zeuren maar nu niet meer, hij wil zijn mate nog steeds wel maar hij zeikt tenminste niet de hele tijd.
===========================
Heyy aardappeltjes hoe gaat het? Dit was dan de proloog van het boek wat vinden jullie er van? Ik ben erg benieuwd. Deze week heb ik pww😬 maar ik heb nu wel veel tijd om te schrijven, dus dat is gunstig. Boven aan zijn foto's van Christian+ Storm en Layla+Kylie. Hoe vinden jullie hun? Ik ga zo snel mogelijk proberen verder te schrijven. Ik heb gewoon 674 woorden geschreven, knap van mij hè😂👏🏻👏🏻
Follow
Vote
Comment
xx anoniem dinosaurusje💋

You are my mate?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu