6|| Bugatti

432 19 8
                                    

Pov Christian.

Vandaag gaat mijn kleine mate mee naar mijn pack. Ik heb er echt heel veel zin in. Ik loop met mijn rugtas in mijn hand naar mijn auto. Een mooie Audi R8. Zie media. We gooien al onze tassen erin en stappen dan in. 'Dus we gaan nu onze Luna ophalen en dan terug naar de pack. 'Zegt Damian. 'Ja. 'Zeg ik tevreden. Weer terug naar huis met mijn Luna aan mijn zijde. Als ik voor haar huis stil sta zie ik haar familie in de deuropening staan. Ik stap uit mijn auto en loop naar ze toe. Ik schud ze allemaal de hand. 'Waar is Layla?' Vraag ik dan want ik zie haar niet. Dan gaat de garage deur open en komt er een facking mooie Bugatti uit rijden.
😍😍😍😍😍❤️❤️ 👇🏻👇🏻👇🏻

Dan stapt Layla uit de auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Dan stapt Layla uit de auto. Ik sta daar met open mond van die auto naar Layla te staren. Hoe de fack komt zij aan z'n auto. Dan wordt ik uit mijn gedachtes gehaald door Blake die me een schouderklopje geeft. 'Zullen we gaan?' Vraagt Layla dan. 'Umhh ehhh ja volg mij maar. 'Antwoord ik schor. Zij stapt in en ik doe het zelfde we rijden van het terrein af. Als we op een snelweg rijden geeft ze opeens flink gas en schiet langs me. Ze doet haar raampje naar beneden. 'Racen?' Schreeuwt ze. 'Kom maar op!' Schreeuw ik terug. Dan schiet ze weg. Ik race haar achterna. Ik verlies natuurlijk. Dan rijdt ik weer naast haar. 'Je hebt verloren. 'Zegt ze en steekt haar tong uit. Ik steek mijn tong ook naar haar uit. 'Blijf je nu achter mij we zijn bijna bij ons territorium. "Oke maar rij dan wel iets harder alsjeblieft. 'Zegt ze dan. 'Oke prinses. 'Antwoord ik. Als we bij de grens zijn draai ik mijn raampje naar beneden. Maar bewaker ziet het niet eens omdat hij naar de auto aan het staren is. 'Uhum. ' kuch ik. Ik heb eindelijk de aandacht van de bewaker hij geeft me een knikje. 'De auto achter mij mag ook het terrein op zij is de nieuwe Luna. "Er zit een vrouw achter dat stuur?' Vraagt hij verontwaardigt. 'Ja.' Antwoord ik droog. Ik rij verder ik zie dat Layla haar auto stopt. 'Waarom is het zo raar dat ik in mijn eigen auto rijdt?' Vraagt ze hem met de nadruk op eigen. Ik moet hier wel om grinniken. Wat is ze toch bijdehand. Zonder op antwoord te wachten rijdt ze door. 'Kon je het weer niet laten?'vraag ik haar grinnikend. 'Nee. 'Antwoord ze droog. Iedereen kijkt haar aan vanwege haar auto. En omdat er in de auto een onbekend meisje zit. 'Je kan je auto in die garage zetten. 'Zeg in terwijl ik naar een lege garage wijs. Oke zegt ze en scheurt erop af. Ik parkeer mijn auto en stap samen met de jongens uit. 'Volgens mij is ze nog best wel pittig. 'Fluistert Blake in mijn oor. 'Ja dat denk ik ook. 'Antwoord ik bedenkelijk. Dan komt Layla naar ons toe lopen. Achter haar lopen allemaal jongens uit mijn pack met allemaal koffers van haar. Ze is van ons niet van hun. Gromt storm in mijn hoofd. Ik moet er wel om lachen. Ze heeft gewoon allemaal mensen geregeld om baar koffers te tillen. 'Breng het maar naar kamer 301. "Oke Alpha. 'Reageren ze allemaal. Ik sla mijn arm om haar heen. Ze slaat hem er van af en loopt verder ze haalt het huis van slot. WACHT EVEN ZE HAALT HET HUIS VAN SLOT! Sukkel ze heeft je sleutels gestolen. Verdomme wat is ze slim. Jup Chris dat is ze. Ik sluit de link met storm en loop achter haar naar binnen. Ze zet haar rugzak in de woonkamer. 'O ik ben wat vergeten te pakken ben zo terug. 'Zegt ze en loopt naar buiten. Dan ruik ik opeens de geur van wolfsbane. Ik loop erop af. Dan zie haar met 2 tassen staan. Vol met de geur van wolfsbane. En een boog om haar lichaam de pijlenkoker hangt los om haar schouder. Ze loopt gewoon langs mij ik pak haar pols vast. Ze draait zich om en kijkt me recht in mijn ogen aan. 'Wat zit daar in? Waarom ruikt het naar wolfsbane. 'Vraag ik haar. 'Ik kan het je beter laten zien dan vertellen antwoord ze me. 'Oke laat maar zien. "Morgen oke? Ik ben ect heel erg moe. 'Zegt ze met een zucht. 'Is goed kom maar zeg ik. 'Doe je tassen maar in die kast. 'Zeg ik wijzend naar een kast. Ze gooit het er in en loopt dan achter me aan naar boven. Ik doe de deur van onze kamer open en loop naar binnen. 'Dit is onze kamer zeg ik. 'Maar als je een eigen kamer wilt is dat oke. 'Zeg ik onzeker. Ik krab in mijn nek. 'Ik zou graag bij jou slapen. 'Zegt ze dan lief. 'Ik ga me even omkleden heb je een badkamer?' Ze mag zich ook hier omkleden hoor. Denkt die dirty minded wolf van mij. Ik wil antwoorden maar dan hoor ik haar gillen. 'Omg je hebt z'n leuke hond!!!' Mijn oren zijn denk ik echt kapot nu. Ze staat met king te knuffelen.
King👑😍😍❤️👇🏻

Als ze klaar is gaat ze weer recht staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ze klaar is gaat ze weer recht staan. 'De badkamer is de eerste rechts. De tweede rechts is een jacuzzi kamer. En de deur links is de kast. "Oke bedankt. 'Antwoord ze. Ze wil zo naar de badkamer lopen maar ik stop haar. 'Ik zou het niet erg vinden maar als je niet naakt door onze slaapkamer wil lopen zou ik je kleding meenemen. 'Zeg ik wijzend naar de kleding die op bed ligt. Ze moet een beetje blozen en pakt het dan snel. Als ik de kraan hoor lopen ga ik me ook omkleding. Ik slaap gewoon in mijn sportbroekje en zonder t-shirt. Dan komt Layla de kamer inlopen. Haar pyjama bestaat uit een sport bh en een kort broekje en ze heeft gewoon een sixpack. Ik heb echt een super mate. 'Zullen we gaan slapen?' Vraagt ze dan. 'Ja is goed. 'Antwoord ik. Dan stappen we allebei in bed. Ik sla mijn armen om haar heen. Ik voel na vijf minuten dat ze al slaapt. 'Truste prinses.'mompel ik in haar haar. Dan val ik zelf ook langzaam in slaap met mijn mate in mijn armen.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hey weer een nieuw hoofdstukje. Vinden jullie ze een beetje schattig? Eindelijk weekend ik haat school🐝 vandaag weer 1117 woordjes. Ik hoor ook altijd graag wat jullie er van vinden in de comments😁❤️ En stemmen mag ook. Wordt ik zelfs heel vrolijk van en het stimuleert me om te schrijven😊
Comment
Follow
Vote
xxAnoniemedinosaurus14😋

You are my mate?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu