De vorige keer in YOU ARE MY MATE:
{Schatje doe wat nodig is. Als jij maar gelukkig bent. "Dankje pap. 'Ik geef hem een kus op zijn wang. Na een lang stilte zegt mijn vader opeens. 'Ga je morgen met hem mee terug?'vraagt hij dan. Ik zucht diep ik weet het niet. Jaaa we moeten mee gaan!!!!! Schreeuwt Kylie in mijn hoofd. Ik weet het niet dan moet ik Kay, Kian en pap achterlaten. Kom op het moet toch een keer gebeuren. Ik weet het echt niet Kyls. Ik sluit de link af. Oke dan ik heb een besluit genomen... }Pov Layla
Ik sta op van de bank en kijk mijn vader aan. Wat hou ik toch van hem. 'Ik moet even naar Chris toe om het met hem te bespreken. "Oke schat tot vanavond, ik ga alvast naar bed. 'Zonder te reageren loop ik het huis uit. Op naar Christian.
Einde sorry voor het korte hoofdstuk😬
I'm just joking😂 Lees snel verder👇🏻👇🏻
Ik sta voor zijn huisje en bel aan. 'Wat moet je?' Vraagt Damian nors. Ik negeer hem en loop gewoon naar binnen. Als ik in de woonkamer ben zie ik Chris zitten. 'Chris kan ik je even alleen spreken?' Christian kijkt op en als hij mij ziet staan rijgt hij een grote glimlach op zijn gezicht. 'Tuurlijk prinses. 'Samen lopen we naar de tuin. Daar ga ik op het houten bankje dat daar staat zitten en kijk hem aan. 'Waar wilde je over praten?' Vraagt hij dan nieuwsgierig. Hij is zo cute als hij nieuwsgierig is. Zwijmelt Kylie in mijn hoofd. 'Ik heb zitten denken. Morgen ga jij weg en ik wilde vragen of ik mee mocht. 'Hij kijkt me verrast en blij aan. Dan staat hij op en tilt mij op en draait rondjes met mij.
(Zoals in media als je het niet begrijpt😊)
Hierom moet ik hard lachen. 'Ja natuurlijk. 'Zegt hij dan in mijn oor ik moet lachen. 'Joh. 'Dam zet hij me neer en lopen we weer naar binnen. 'Guys Layla gaat met ons mee naar de pack. 'De jongens kijken ons blij aan. 'Leuk hebben we eindelijk een Luna. 'Zegt Blake dan. 'Ik ga maar weer. Hoelaat moet ik morgen weer bij jullie zijn?" Je kan ook blijven slapen hoor. 'Zegt Christian met een grijns. 'Nee ik ga thuis slapen. Hoelaat?' Vraag ik dan iets dwingender. 'Doe maar een uur of 7 we vertrekken om half 8." Oke tot morgen. 'Dan draai ik me om, maar ik wordt vastgepakt bij mijn pols ik kijk om en kijk recht in de ogen van Christian. Ik trek een wenkbrauw omhoog. 'Krijg ik geen kusje. 'Vraagt hij met een pruillip en puppyoogjes. Het spijt me maar daar kan ik tegen. Ik doe alsof ik heel diep nadenk. 'Nou... umh..... Nee doei!!' Dan ren ik lachend het huis uit. Layla voordat je naar huis gaat is het misschien wel een goed idee om dit bij de alpha te melden vind je niet? Oja bijna vergeten thanks Kyl. Dan sluit ik de link af en loop naar het alphahuis. Ik klop op de deur en de alpha doet open. 'Hey Layla kom binnen. "Dankje Alpha. 'Ik liep naar binnen en de alpha begeleidde me naar de woonkamer. 'Jij komt hier zeker om te praten over je mate. ?'gokte de alpha ik knikte. 'Ja ik ga morgen met hem mee naar zijn pack. Ik wilde het even tegen u zeggen. "Dat is goed Layla zijn pack heeft ook een Luna nodig. 'Hij glimlachte flauwtjes. 'We zullen je missen. 'Hij was een goede man en ik zou hem ook heel erg gaan missen. Hij voelde als een soort oom voor mij. 'Heel erg bedankt voor alles wat je voor mij hebt gedaan. Ik zal jullie allemaal ook heel erg gaan missen en ik kom echt nog wel op bezoek. 'Er stonden alle twee op. Ik trok hem in een knuffel en hij knuffelde mij terug. 'Het ga je goed Layla. "Hetzelfde alpha. 'Toen liep ik het alpha huis uit. Toen ik eenmaal thuis was ben ik meteen naar mijn kamer gegaan. Ik ben letterlijk KAPOT. Met de hoofdletter K! Toen ik snel mijn tanden had gepoetst en mijn pyjama aan had maakte ik nog even snel een selfie voor op snap.
Foto van Layla op snap👇🏻👇🏻Toen kroop ik snel in mijn bed en ging slapen. Ik kon alleen maar niet in slaap vallen. Ik moest de hele tijd aan Christian denken en Kylie zat de hele tijd te zeuren dat we op het aanbod om bij Christian te slapen hadden moeten ingaan. Kylie houd je bek en ga slapen! Ik irriteer me fucking erg aan je! Chagerijn zeurt Kylie. Daarna is ze gelukkig wel stil. En ga ik slapen. Uiteindelijk val ik in slaap en blijf dromen over Christian.
De volgende morgen.
Maybe we're perfect strangers
Maybe it's not forever
Maybe the night will change us
Maybe we'll stay together
Maybe we'll walk away
Maybe we'll realize
We're only human
Maybe we don't need no reason
Maybe we're perfect strangers
Maybe it's not forever
Maybe intellect will change us
Maybe we'll stay together
Maybe we'll walk away
Maybe we'll realize
We're only human
Maybe we don't need no reason
Why
Come on, come on, come on now
Maybe we don't need no reason
Why
Come on, come on, come on now
No one but you got me feeling this way
There's so much we can't explain
Maybe we're helping each other escape
I'm with youDan pak ik mijn mobiel en zet de wekker uit. ( de wekker op mijn mobiel) Vandaag ga ik het huis uit. Ik trek snel wat kleren aan.
Outfit Layla👇🏻👇🏻Dan maak ik een smokey eye en doe babylips op en kam mijn haar. Als mijn haar in een vlecht zit ben ik klaar. Ik ren naar beneden en geef mijn broers een kus op hun wang. Dan loop ik naar de keuken en maak muesli voor mezelf. Ik pak ook nog een beker melk. Ik ga aan tafel zitten en schrok alles naar binnen. 'Ga je met alpha Knight mee vandaag?' Vraagt Kian slaperig. 'Ja, maar ik zal jullie vaak komen opzoeken ik beloof het. "Dat is je geraden zussie. 'Zegt hij en staat op dan trekt hij me in een knuffel. 'Ik ga je missen. 'Fluistert hij dan in mijn oor. 'Ik jou ook. 'Fluister ik terug. Dan geef ik Kay ook nog een knuffel. Dan komt mijn vader de trap afgelopen. 'Pas goed op jezelf aardappeltje. "Ja paps dat zal ik doen. 'Ik geef hem een kus en knuffel. Dan pak ik mijn koffer uit de hal en stap uit huis. Op weg naar een nieuw leven.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hai hai daar ben ik weer. Nieuw hoofdstukje😊 De zomervakantie is bijna afgelopen dus ik zal waarschijnlijk iets minder gaan schrijven. 😪 Maar ik zal mijn best voor jullie blijven doen. En hoe gaat Layla het vinden in haar nieuwe pack met de rol als Luna? Je zal het in het volgende deel lezen. 😋
Comment❤️
Follow❤️
Vote❤️xxAnoniemedinosaurus14
JE LEEST
You are my mate?!
WerewolfDit verhaal gaat over Layla ze is de dochter van de beta van de Blacksight roedel. Ze zit op een school voor weerwolven, haar beste vriendin is de dochter van de alpha. Ze is populair op school en in de pack, ze lijdt een gelukkig leven. Dit verhaa...