7|| Oeps

396 18 2
                                    

Kleding en make-up Layla. En het liedje BAD van David guetta en showtek😝😊

Pov Layla.

Ik open slaperig mijn ogen. Ugh ochtend. Ik wil opstaan maar er ligt een arm om me heen ik trek hem met geweld los. 'Huh wat doe je?' Vraagt Christian slaperig. 'Opstaan dumbass. 'Ik sta op uit bed en loop naar de badkamer. Daar ga ik naar de wc. Als ik terug wil lopen kom ik king tegen. Hij is zo leuk. Ik wilde ook altijd al een hond. Ik ga op de grond liggen en ga met king spelen. Ik moet lachen als hij omvalt omdat hij zijn evenwicht verliest. Na een tijdje sta ik op en ga naar de kledingkast. Ik trek er een random setje uit. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Als ik terug kom is Christian zich aan het omkleden. Hij heeft geen verkeerd lichaam kan ik zeggen. 'Ik ga ontbijten. 'Zeg ik en loop richting de deur. 'Wacht ik kom ook. 'Hij trekt snel z'n t-shirt aan en loopt dan met me mee. Ik pak een beetje yoghurt en giet het in een schaaltje. 'Hebben jullie ook aalbessen hier?" Ja, Rianne heeft ze laatst gehaald. 'Hij haalt ze uit de koelkast en heeft ze aan mij. 'Dankje. 'Zeg ik dan. Ik gooi de bessen in de yoghurt en zet ze dan weer terug. 'Wat eet jij nou weer?' Ik kijk hem raar aan. Kent hij dit nou echt niet? 'Yoghurt met bessen het is heel lekker. Proeven?' Hij is aan het denken dan knikt hij. 'Ja is goed. 'Ik pak een schep en reik de lepel naar hen uit. Hij neemt een hap van de lepel. Dan vertrekt zijn gezicht opeens. 'Jesus wat is dit zuur. Hoe kan jij dit normaal eten?!' Ik ga helemaal stuk. Zijn gezicht is zo grappig. Op een gegeven moment lig ik op de grond van het lachen. Dan gaat de deur open en komen zijn beta en gamma binnen. Ik heb nog steeds de slappe lach. 'Wat heeft zij nou weer?' Christian wil net antwoorden maar ik stop hem. 'Kom eens. 'Zeg ik tegen de jongens. Ik pak twee lepels en doe er allebei een schep op. 'Neem eens een hapje.' Commandeer ik. Ze nemen allebei een hapje. Het gezicht van Blake blijft gewoon normaal, hij vindt het wel lekker. Maar Damian vindt het overduidelijk vies. Zijn gezicht lijkt erop alsof iemand erop heeft getrapt. Ik moet heel hard lachen. Al snel zijn we allemaal aan het lachen. 'Was mijn gezicht ook zo verneukt?' Vraagt Christian dan. Ik knik ja. Dan ga ik gewoon weer verder met ontbijten. Als ik klaar ben pak ik mijn telefoon. Ik check m'n insta. 'Wat is je gebruikersnaam van alle social media?' Vraagt Damian dan. 'En je nummer graag.' Zegt Christian dan. 'Mijn nummer is 06 24587309. Op insta heet ik Layla.jace. "Wacht even waarom Jace? Wie is dat?' Vraagt Christian dan achterdochtig. 'Dat is mijn beste vriend. Maar als het je gerust stelt hij heeft zijn mate al gevonden. Mijn snap is misswinterwonderland. En mijn musical-ly ook en twitter ook. 'Ze kijken me allemaal aan alsof ik gek ben. 'Wat?' Zeg ik  ze reageren niet. Dan zit ik opeens in een whatsapp groep hij heet ßløødtålkėrš. Ik stuur hoi. Ik krijg allemaal reacties terug va hoi en wie ben jij ik stuur. Ik ben Layla de mate van Christian. Dan klik ik whatsapp weg. Ik open snap en bekijk alles. Ik maak ook snel even een selfie met #morning. 'Babe je had me gisteren nog beloofd om te laten zien wat dat met dat wolfsbane was remember?" Ja is goed komen jullie dan. 'Zeg ik. Ik gris mijn pijl en boog uit de kast en dan loop ik samen met Christian, Blake en Damian naar buiten. Als we eenmaal diep in het bos zijn stop ik met lopen en draai me om. 'Oké hier kan ik het wel laten zien. ' zeg ik en haal ze hoes van mijn pijlenkoker af. De geur van wolfsbane komt meteen vrij. 'Ik heb mijn pijlen een soort van verzopen in wolfsbane en mijn boog ruikt er nu ook een beetje naar. Ik doe dat zodat als k moet vechten ze meteen niks meer kunnen na één pijl. Best wel handig toch?' Vraag ik ze ze kijken me eerst een beetje verbaast aan maar knikken dan toch. 'Ja dat is best wel slim. 'Zegt Christian dan. 'Dankje. 'Antwoord ik. Ik doe mijn armbeschermer om en pak een pijl uit de koker. Ik leg hem op mijn boog en span die aan. Ik kijk naar de boom 80 meter voor mij en Zoë dat er een klein gaatje in zit. Ik richt en laat dan de pijl vliegen. Ik ga er op een drafje naar toe. Zoals verwacht zot de pijl precies in het gaatje. 'Dit is mijn grootste hobby. 'Zeg ik dan terwijl ik de pijl uit de boom trek. 'Dat is mijn meisje. 'Zegt Christian dan met een grijns. 'Pedo. 'Zeg ik dan. Ik hoor Blake en Damian grinniken. Ik loop terug totdat ik opeens een geur ruik. Ik draai me razendsnel om en schiet de pijl die al op mijn boog lag weg. Hij komt in de arm van iemand die nu dus tegen een boom gespiest staat. Ik loop erop af en ik hoor dat de jongens mij volgen. 'Wat doe jij hier?' Vraag ik de rogue. 'Umh...umh...umh. 'Jongen hoe moeilijk is antwoorden. Ik buk om hem recht in zijn ogen aan te kijken. 'Is het zo moeilijk om te bedenken waarom je hier bent?'vraag ik dan liefjes. Hij kijkt me aan met een gemene grijns. Dan hoor ik opeens allemaal voetstappen ik kijk om me heen en leg een pijl op mijn boog. Overal hoor ik bosjes ritselen. Ik span mijn boog aan. Kylie help ik heb geen idee waar ik moet schieten. Roep ik in paniek. Ik ook niet Layla...

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oh oh wat is er allemaal toch aan de hand? Layla is in trouble. Ik heb eigenlijk niet echt wat belangrijks te zeggen😝 Ik heb 1026 woordjes geschreven woopie.
Comment
Follow
Vote
xxAnoniemedinosaurus❤️

You are my mate?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu