Benthe's pov*
" Yasmina!! Ik verveel me" zeg ik tegen mijn huisgenoot en beste vriendin, als we samen op mijn kamer liggen. We zitten beide levenloos op onze telefoons.
" Wat kan ik er aan doen?" vraagt Yasmina dan als ze zich omrolt en mij aankijkt.
" Verzin wat om te doen" zeg ik dan bloedserieus.
" Ssh laat mij dromen over Christian" zegt ze dan en ik zucht. Ik pak mijn laptop dan en ga recht op zitten.
," Ik ga eten pakken, ik heb nog niks gegeten" zegt Yasmina dan. " Ga eten kind" zeg ik en ga op omegle voor de grap.
Ja, ik verveel mij zo erg.
Ik typ een random woord in om een matches te zoeken; Food.
Ik typ mijn gegevens in en begin.
Als eerste klik ik al gelijk weg als ik twee seconde het zie.. porn. Ja doeg!
--Jack Johnson's pov*
" Hallo mensen! Ik ga op Omegle!" zeg ik tegen mijn telefoon voor een filmpje op snapchat en laat het voor wat het is.
Ene kant wil ik best met fans praten, andere kant wil ik graag nieuwe mensen ontmoeten. En ja dat doe ik vandaag op omegle.
Ik typ een paar rare gegevens in en begin.
Er komt een oude man op poppen, hij heeft geen shirt aan..
" Uhm hallo?" zeg ik.
Al gelijk wordt ik weg gedrukt.
Even laden en de volgende komt op.
" Hallo!" zegt een meisje, rond de zelfde leeftijd als ik." Hey!" zeg ik.
" Hoe gaat het?" vraag ik beleefd.
"Goed Goed! Met jou?" vraagt ze.
" Ook wel hoor! What ya doing?" vraag ik als ik haar raar zie doen met haar arm.
" Ving..." en ik word al gelijk weg gedrukt en ga al gelijk naar de volgende. Dat hoefde ik ook niet perse te zien eigenlijk...
Na een paar keer een kleine normale conversatie aan te gaan en ook een paar keer fans,kom ik langs twee meiden van 19 jaar, woont ook in Cali. De ene heeft blonde haren en blauwe/groen/grijze ogen. Ander kan ik niet heel goed zien.
"Hey! Hoe gaat het?" vraagt de blonde blij. Degene op de achtergrond vertrekt en steekt haar hand op. " Ik ga pitten Benthe, mijn slaapritme is fucked" zegt het meisje en het meisje voor de computer knikt.
" Benthe dus?" vraag ik met een wenkbrauw omhoog.
" Neh, ik heet Rosalie Waters" zegt ze droog. " Mooie naam voor een mooi meisje" zeg ik lachend en ze glimlacht breed en begint een beetje te blozen.
" Benthe he!" zegt ze en ik knik.
" Whats your name pretty boy?" vraagt ze.
" Jack" zeg ik en ze knikt. " Dus je vind me knap huh?" vraag ik.
" Wie heeft dat gezegd?" zegt ze met een brede glimlach op haar gezicht.
" Je zei net, pretty boy?" zeg ik. " Oooh, kut" zegt ze mompelend.
"Don't worry, you are beautiful" zeg ik met een brede glimlach. " Thanks" zegt ze en ik zie haar blozen maar ze probeert het te verschuilen.
We beginnen een beetje gezellig te praten en we komen al gauw veel dingen over haar te weten. Na een klein uurtje, lijkt het al alsof ik haar langer ken dan een uur, het lijkt al maanden of jaren? Omdat ik mij er zo prettig bij voel. En dat we gewoon aan het skype zijn..
" I can't sleep" zegt het meisje die net op de achtergrond zat en binnen komt lopen. Ze is de huisgenote van Benthe. Ze heette volgens mij Yasmina.
" Wat kan ik er aan doen?" zegt Benthe.
" Zing een slaapliedje" zegt Yasmina asl ze haar hoofd op Benthe haar schouder legt. " Iehl, dan kan je nooit meer slapen" zeg ik. " Nou bedankt weer!" zegt Benthe.
" Je hebt haar nooit horen zingen"zegt Yasmina die mij een beetje raar aankijkt. " Ik maakte een grapje!" verdedig ik mijzelf.
" Hey! Is dat die ene Jack Johnson kid?" vraagt Yasmina dan. Ik blijf stil. "Wie?" zegt Benthe.
" Die ene Jack van wie we wel vaker voorbij zien komen op twitter enzo?" zegt Yasmina. " Weet ik het" lacht Benthe.
" Heet je Johnson?" zegt Yasmina.
" Uh ja" zeg ik een beetje awkward. " Ik zei het je" zegt Yasmina dan blij en begint een raar dansje te doen.
" Eigenlijk ben ik een duo." zeg ik. "Wat ik snap je niet?" zegt Benthe en Yasmina ligt al gauw weer op haar telefoon achter Benthe. Netzoals op het begin.
" Oh haha, ik maak muziek met mijn goede vriend" zeg ik en ze knikt.
" Nice! Hoe heet hij en hor kennen jullie elkaar? en wat voor muziek?" vraagt ze al gelijk geïntresseerd.
" Grappig verhaal. Hij heet ook Jack, en we kennen elkaar van de eerste dag van de peuterspeelzaal! Like kom op! We hebben de zelfde naam en we hadden het zelfde shirt aan! Hoe konden we geen vrienden worden" zeg ik lachend.
" Dat is eigenlijk best wel goals." zegt Benthe dan.
" We maken samen beetje pop/hiphop achtige muziek. Maar we willen onze eigen sound beetje maken." zeg ik met een glimlach en ze knikt.
" Dat is echt super cool Jack!" zegt ze blij.
" Ja ik houd ook echt van onze fans, anders waren we nooit zo ver gekomen" zeg ik blij. Ze glimlacht breed.
" Ik ben blij voor je dat je iets doet dat je leuk vindt! En dat je al zo ver bent gekomen" zegt ze en haalt een pluk voor haar gezicht weg.
" Dankje" zeg ik en kijk naar mijn schoot.
" Laat is een foto van jullie samen zien!" zegt ze.
Ik pak mijn telefoon en laat mijn lockscreen zien. Jack, Sammy, Nate, John en ik.
"Hier rechts zijn Jack en ik, en dit is Sammy en dat is Nate, en dat John" zeg ik en ze glimlacht.
" Squad Goals" zegt ze en Yasmina kijkt op.
" Goals"
JE LEEST
Omegle J.J.
FanfictionEen doodnormale Zaterdag avond, waar Benthe en Yasmina niks te doen hadden. Deze avond veranderd haar leven door alleen op Omegle te gaan.... Begon op: 29 juni 2016