Chapter 6

372 21 5
                                    

^^ John Swift aka Swazz^^

John Swift's pov*

Na een doodnormale avond in de studio met de Jacks en Nate, kijk ik eindelijk is op mijn telefoon.

We zitten samen allemaal bij mijn en Nate's huis. Ik zie verschillende notificaties maar eentje valt er erg op.

Die van Benthe.

Ik lees gelijk het berichtje van Benthe.

B_huussen: Hey John! Is er iets met Jack aan de hand? Ik heb geprobeerd contact met hem op te nemen. Maar hij negeert het telkens. Groetjes Benthe

"Hebben jullie ook een berichtje van Benthe gekregen?" vraag ik verbaasd als ik het heb gelezen.

" Nee" zegt Gilinsky verbaasd.

Johnson kijkt een beetje met een rare blik vooruit. Het heeft verschillende emoties.

" Wat is er J?" vraag ik. " Niks" zegt hij.

" Jack.. ze vroeg wat er aan de hand was met jou? Want je skipt haar telkens" zeg ik en hij begint met zijn vingers te spelen. Vreemd.

" Is het om dat Boyfriend gedoe?" vraagt Nate en Jack J zucht maar knikt.

" Ik dacht dat we een klik hadden?" zegt hij aarzelend.

"bro, je kan dan er toch als vrienden door? Misschien heeft ze helemaal geen vriend" zegt Gilinsky.

Ik negeer het berichtje omdat ik vind dat Johnson het zelf mag oplossen.

" Jongens, ik heb zin in Starbucks let's go" zegt Sammy random. Maar we staan allemaal op en volgen hem.

--

Yasmina's pov*

"Hey Benthe!" zeg ik als ik de woonkamer binnen loop.
" Nog wat gehoord van die kid?" vrag ik en ze zucht en schudt haar hoofd.

" Nee, ik heb die John een berichtje gestuurd. Maar hij negeert mij ook. Het is echt een kut gevoel" zegt ze.

" Kom op, we gaan even naar buiten dan. Frisse lucht scheppen" zeg ik en ze schudt heftig haar hoofd.

"Nee nee, ik zit hier fijn Jane the virgin te kijken laat me" zegt ze en ik zucht. Daar gaat me geld weer.

" Ik trakteer je op Starbucks" zeg ik.

Ze kijkt gelijk op.
"okay okay, met een koekje" zegt ze en ik knik.

" Let's go" zegt ze als ze gelijk opstaat en in haar schoenen springt. Ze trekt haastig haar jas aan en rent naar de auto.

Ik doe mijn zwarte jas aan en loop rustig achter haar aan.

alleen om haar op te vrolijken. Ze leek zo sad erdoor.

---

*At starbucks*

Benthe en ik lopen samen binnen en lopen direct naar de bali.

Al snel zijn we aan de beurt en we bestellen voor Benthe een Chocalate Cream Chip, Frappicino en ik neem een vreemde Ice tea.

"Welke naam kan ik opschrijven?" vraagt de kassiere.

"Benthe" zegt Benthe voor mij.

"Oh uh Yasmina" zeg ik maar ik lette niet op, want ik merkte wat op.

Die Johnson kid, John, Sammy, Nate, Jack. En.... Madison Beer. De vriendin van die andere Jack

Na een minuut of twee, dat Benthe wat gekletst worden onze namen geroepen. Ik heb niks gezegd over de Jacks.

Na ons worden andere genoemd, zoals gewoonlijk. Maar dit was niet zo normaal.

"Johnson, Gilinsky, Skathan, Swazz en Sammy" word er omgeroepen.

Benthe herkent de namen gelijk en kijkt mij met grote ogen aan. Ze slurpt gelijk wat drinken uit haar rietje en vlucht naar de wc.

Ik trek haar terug en loop naar de jongens.

" Hey Johnson kid" zeg ik zo normaal mogelijk.

De jongens kijken allemaal op en ik kijk Johnson recht in zijn ogen aan.

"Wat is er" vraagt hij.

" Ik weet niet wat er met jou en Benthe aan de hand is hoor en vooral met jou . Maar door jou is MIJN Benthe. Niet zoals eerst, zo vrolijk. Like te fuck bro wat doe je?" zeg ik een beetje boos maar houd mij zelf rustig.

" Ze-" begint hij maar ik onderbreek hem gelijk.

"Niks zij. Goed maken nu" zeg ik een beetje als een juffrouw op de basisschool.

" Waar is ze dan? Aangezien ze dan waarschijnlijk dan hier is" zegt Johnson.

" Hie--" zeg ik maar stop al gelijk als ik merk dat ze niet naast mij staat.

"Okay ze is naar het toilet, ik haal haar wel" zeg ik en loop naar het toilet waar ik Benthe niet aantref.

Ik loop uit de toiletten en zie haar al gelijk in een hoekje zitten, ze kijkt naar de vijf jongens.

Vooral naar Jack, awww. Ze slurpt een beetje haar drankje leeg en kijkt heel onschuldig.

Ik loop naar haar toe en trek haar op. Ze schrikt.

"Kom op B, nu is het moment dat je er naar kan vragen" zeg ik en ze schudt haar hoofd.

" Nee" zegt ze vastbesloten.

" Benthe, je voelde een klik met hem, je bent nu sad over hem. En ik ken je langer dan vandaag. Ik weet dat je hem wel leuk vind" zeg ik en ze zucht.

" okay dan"

We lopen richting de jongens, maar we zien dat ze weg zijn.

" Die bitch" zeg ik.

" Rustig Yasmina, laat maar ook dan" zegt Benthe een beetje sip.

" Nee die bitch, heeft gezegd dat hij met jou wilde praten, nu gaat hij weg, Dat doe je niet" zeg ik boos.

" Yasmina rustig, laten we gaan" zeg ik en ze zucht maar knikt.

We lopen samen naar buiten en merken gelijk de jongen bij hen auto staan.

Ik loop rustig naar hen toe en zwaai ongemakkelijk. " Hey" zeg ik.

" Hey hey" zeggen ze.

" Kan ik even met je praten Jack?" vraagt Benthe verlegen.

" Welke Jack?" vraagt Skate en ze kijkt hem een beetje dom aan.

" Johnson, maar eerst John" zegt ze en John kijkt verbaasd maar knikt.

Ze lopen samen weg en ik leun tegen een random auto aan. Ik hoop voor Benthe dat het allemaal goed gaat komen.

Omegle J.J.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu