Chapter 15

184 17 6
                                    

Yasmina's pov*

"Laten we pizza bestellen" zegt John. "Neeee" zeur ik. "Ik wil geen pizza, pasta it is" zeg ik blij.

" Ik ben al onderweg met bellen, 1 mozzarella, 2 pepperoni en 1 hawaii" vraagt Benthe voor de zekerheid.

"Bitch we gaan geen pizza eten" zeg ik. "Pech kind, ga zelf maken" zegt Benthe blij, ze is blij met haar pizza dus ik laat het maar.

"Dont burn the house down" schreeuwt Benthe als ik naar de keuken loop. "niks is beloofd"

Ik open wat lades en kastjes. Pak een pan en doe er wat water in en gooi de pasta erin.

Uhm de saus nu, fuck hoe moest dat ookal weer. Nou ja ik doe wel wat ik denk.

Ik pak de ingredienten en doe maar wat.

Ik zet mijn muziek op en begin te dansen en mee te zingen met de liedjes die opkomen.

Wesley Tucker is my boyfriend, oh i love him sooooo.

Begin ik te zingen.

Maar zonder dat ik het doorhad begint het water helemaal te koken en gaat alles allemaal andere kanten op.

"Yasminaaaaa" Schreeuwt Jack als hij de keuken binnen komt stormen.

"Wat?" vraag ik verbaast. Ik kijk dan op en merk wat er aan de hand is.

De saus is tegen de muren aangespat, en ik weet niet hoe maar ik heb de pasta aanlaten branden.

"Fuck" mompel ik onder mijn adem.

"Ik maak het wel voor je" zegt Jack en duwt mij uit de keuken. "Nee neee, ik moet het zelf doen" zeg ik luid en duidelijk.

"Yasmina je kan niet koken" schreeuwt Skate.

"Fuck you" schreeuw ik terug en binnen de kortste keren staan Benthe John en Skate ook in de keuken.

Ze beginnen met ze drieën hard te lachen. "I told you" zegt Benthe.

"Ik heb niet het huis afgebrand, dus nee Shut the fuck up" lach ik en steek mijn middelvinger naar haar op.

"Ik houd ook van jou hoor babe" zegt Benthe. Ik zie Johnson uit mijn ooghoek zijn hand op zijn borst leggen. "Ik dacht dat ik dat was" zegt hij verontwaardigd.

"Nee, Yasmina is babe" zegt Benthe en geeft plotseling mij een knuffel.

Johnson duwt ons omver omdat, Ja geen goede uitleg is er eigenlijk voor dat we daarna gelijk
op de grond liggen.

"Stapelen!!!" zegt John dan luid.

John ligt dan bovenop Benthe, Skate gaat daar weer bovenop liggen en dan Johnson daarop.

Ik lig onderop. Fuck my life.

"Ik wil jullie zo graag uit mijn huis sturen nu, je hebt geluk dat Benthe bestaat hoor" zeg ik nors.

"Fuck off" zegt Benthe en duwt iedereen van ons af. Maar zij blijft wel op mij liggen. "Lekker kussen ben je" zegt Benthe

" Love the fat" zeg ik dan. "Wtf jij hebt geen vet, zout op" zegt John en ik glimlach naar hem.

"Thank you John" zeg ik. "Maar als jullie van me houden, haal dan deze vetzak van mij af" zeg ik met een brede nep glimlach op mijn gezicht.

"Ze is niet dik, she is my girl. Just a lil thick" zegt Johnson en Benthe staat dan op zonder hen hulp.

"Wonder kind, je staat zelf op, you need a price" zeg ik. "Kut kind"

"Ik houd echt van jullie vriendschap" zegt Skate. "You guys love each other in a weird way" zegt hij en we glimlachen als ik opsta met de hulp van Johnson.

"Waar hadden jullie het eigenlijk over zonet?" vraagt Johnson.

"Dat we echt iemand voor Yasmina moeten vinden" zegt John dan dood normaal.

"En net wilde je het niet zeggen tss" zeg ik en ik flip hem weg.

"Ja we hebben echt de perfecte jongen voor jou gevonden" zegt John als hij blij met zijn hoofd knikt. Benthe laat haar hoofd vast pakken door John en John laat haar knikken.

Weird people.

*Skip Two days*

Benthe's pov*

"Yasminaaaa" zeur ik.
"Bentheee" zegt ze op de zelfde manier terug.

"I want food" zeur ik. "Dan ga je eten halen" zegt ze lachend.

"Ja maar ik wil niet opstaan" zeg ik. "Jezus, als ik het maak dan is het aangebrand" zegt Yasmina. Ik zucht, ik pak dan mijn telefoon.

"Wat wil je?" vraag ik aan Yasmina.
"Pasta, of een tripje naar de lidl, dat zou fijn zijn" zegt Yasmina.

"Pasta wordt het dus" zeg ik. Ik bel naar Jack.

"Hallo???" zeg ik als hij opneemt.
"Wil je pasta bestellen voor ons?" vraag ik lui.
"Waarom doe je het niet zelf?" vraagt hij lachend.

"Ben ik te lui voor?" zeg ik op een duh-stem.

"Babe, nee doe lekker zelf doeg" zegt Jack en hangt op.

"Zucht"

Omegle J.J.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu