Chapter 14

193 16 1
                                    

Yasmina's pov*

we kijken netflix, een horror omdat John dat zo graag wilde. Ik zit naast Benthe en Nate. En Benthe zit naast Johnson en Nate naast John. we zijn net wat anders gaan zitten omdat Benthe perse naast mij moest zitten.

als er een eng moment is zit Benthe te lachen en Johnson gilt als en klein meisje.

als ik bang ben. Kruip ik tegen Benthe of Nate aan. Eigenlijk zit John hier als ergste mietje, terwijl hij zo graag de film wilde kijken. Hij zit helemaal gekropen in zijn deken en hij kijkt zowat de film niet hoor. Hij knuffelt met een kussen.

Sammy en Stassie en Madison en Jack zijn op een dubbeldate hoorde ik net van Johnson. Benthe en ik vonden het maar raar, Zijn zij namelijk vrienden? Stassie en Madison? Blijkbaar.

"John, mietjeee" zegt Benthe.
"Ssssst" zegt hij en nep huilt.

Nate slaat hem voor de grap, speels op zijn schouder. John slaat hem terug en zo beginnen ze random te worstelen.

Johnson springt dan geheel onverwachts op Nate, waardoor hij stevig kreunt.
De drie jongens beginnen te knokken en Ik pak mijn telefoon erbij en begin het te filmen voor mijn snapchatstory.

--

"Wejoo, waarom willen opeens zoveel mensen mijn snapchat bekijken" zeg ik.

"Omdat je dat had gepost sukkel" zegt Benthe als de jongens weer zijn gaan zitten, nadat Johnson John zijn elleboog tegen zijn kaak kreeg en het helemaal blauw werd.

"Ohja" zeg ik. " Jullie zullen het wel vaker krijgen, maar dan op alle social media" zegt John.

"Wat dan?" vraagt Benthe. " Nou gewoon, omdat Nate, Johnson, Jack en Sammy en de rest best bekend zijn daarop weet je wel" zegt John.

" Oh jezus, John jij ook" zeg ik als ik hen accounts heb bekeken. "Minder" zegt John als hij zijn schouders ophaalt. " Weird, ik vind jou leuker dan die andere" zegt Benthe met een knipoog. En John glimlacht zwak. Het is toch een gevoelig onderwerp voor hem denk ik.

Benthe heeft denk ik het zelfde idee als mij want we staan beide op en proppen ons beide naast John.

Hij slaat zijn armen om ons heen en we glimlachen. " My best ladies" zegt hij tegen de camera als Johnson ons filmt.

"Johnson, je moet het wel eigenlijk tegen je fans zeggen over jou en Benthe" zeg ik tegen hem.

" Nou ja, ja maar bijvoorbeeld Jack en Madison hebben het stil gehouden voor meer dan een jaar" zegt hij.

" Ja dus, jij bent geen Jack Gilinsky" zeg ik bot, Gelukkig is Johnson geen Gilinsky.
" En jij wilt toch zo open mogelijk zijn tegen je fans heb je tegen mij gezegd, so hup Jij moet het snel vertellen jonge man" zeg ik en knik erbij.

" Ja ja" zegt hij. Als Johnson en ik in dat gesprek zitten hebben John, Benthe en Skate een of ander raar gesprek waar ik het niet van snap.

" Waar hebben jullie het over" zeg ik.

" Niks" zegt Benthe snel, wat het gelijk al weg geeft dat er iets is over mij.

" Vertel op"

"Nee gewoon een gedachte van ons drie, dont worry" zegt Skate en ik knik zuchtend.

Omegle J.J.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu