Chapter 18

181 12 0
                                    

Benthe's pov*
" Waar is jeweetwel?" vraag ik ongerust dan als ik mij besef dat we hadden afgesproken met drie jongens.

"Ja hij reed niet met ons mee, en moest nog allemaal dingen doen, wij komen net van het vliegveld" zegt de blonde van de twee als hij terug rent vanaf de auto.

"Okay okay, hopelijk is hij hier snel, want Yasmina is nou ja... Yasmina" zeg ik en ze beginnen te lachen.

"Begrepen" zeggen ze in koor.
"Oh daar is hij al" zegt John en ik begin te springen. De getinte, bruin harige jongen stapt de taxi uit na dat hij heeft betaald en ik begin een beetje te springen.

Ik moet zeggen, Yasmina is niet als enige een fan van iemand ja? Want, zijn liedjes die hij covert zijn echt goed. Ik ken hem dan wel vooral door Yasmina, omdat zij soms echt haar momenten heeft.

"Chill Benthe" zegt John dan en ik adem diep uit. "Okay, ik ben al weer rustig" zeg ik en houd al mijn opwinding in mij.

"Uhm, okay hoi" zeggen we blij en we stellen ons aan elkaar voor.
" Ik ben Benthe" zeg ik dan tegen alle jongens.

"De rest van de jongens zijn binnen, samen met Yasmina. Ik denk dat Yasmina zo kan binnenstormen omdat ze ongeduldig wordt" zegt John en ik knik instemmend.

" Mag ik vragen waar het toilet is? Ik moet echt heel nodig na best een lange rit van het vliegtuig, omdat we op tour waren, en dan snel hierheen" zegt de bruin harige jongen.

"Sure, hij is hier in de gang, tweede deur" zeg ik als ik de deur aanwijs.

"Dankjewel" zegt hij en rent zowat naar de wc toe.

"WAAR ZIT HET LICHT" schreeuwt hij maar volgens mij net te hard. Want ik hoor al allemala gestompel vanuit de woonkamer, oh nee...

"Rechts" zegt John dan.

De deur van de gang word met een ruk opengetrokken en Alex en Christian proberen zich te verstoppen.

Christian staat achter een paraplu die hij omhoog houdt. En Alex achter verschillende jassen die hangen.

Yasmina ziet dan de twee jongens staan. Ze herkent ze voor de eerste twee seconde hen niet, maar daarna gelijk kijkt ze mij met een 'wtf-is- happening' blik aan.

Ik zet samen met John jazz handjes op en we zeggen stom en awkward "Surprise"

De jongens komen uit hun 'verschuilplaats'.

"Wow, uhm Haai Alex en Christian" zegt Yasmina dan. Ze spreiden beide hun armen om Yasmina te omhelsen en Yasmina stapt gelijk op hen af en ze sluiten hun armen om haar heen.

Yasmina is net een kleine gelukkige puppy, zo ziet ze er echt uit.
Als ze Yasmina loslaten begint Christian te spelen en ze beginnen dan met zijn tweeën Happy birthday te zingen.

Dit is echt wat nieuws, aangezien Alex en Christian nooit samen hebben gezongen.

Yasmina legt haar hand op haar hart.
Als ze klaar zijn met zingen schudt Yasmina haar hoofd.

"Thank you guys" zegt ze super blij.
"Wow ik had dit echt serieus nooit gedacht" zegt Yasmina blij en ik begin breed te glimlachen.

Dat was mijn goal, Yasmina blij zien zoals ze haast nog nooit was geweest.

"Christian, mag ik je wat vragen" zegt Yasmina dan, hier komt het.
"Natuurlijk?" zegt hij vragend met gewenkte wenkbrauwen.

"Is Wes heel misschien mee" zegt ze dan voorzichtig, en Alex en Christian beginnen te lachen.

"Zijn wij niet genoeg?" vraagt Alex. (Aiono)

"Oh god!!! Echt wel, was gewoon een vraagje" zegt Yasmina dan nerveus.

Maar net op dat moment komt Wes de wc uitlopen. "Uhm hoi" zegt hij awkward en Yasmina omhelst hem gelijk.

"Wejoo" zegt hij en knuffelt gelijk terug. "Ik hoorde gezang, en dacht shit ik ben nu net op het verkeerde moment als ik uit de wc stap" zegt Wes en Yasmina is dan echt blijer als nooit tevoren.

We beginnen met zijn alle te lachen door dat Wes best awkward het vertelde.

"Okay, ik heb zin in taart, zullen we taart eten" zegt John dan.
"Goed plan" zeg ik en John en ik lopen samen naar de woonkamer.

We zien dat Nate al cake aan het eten was en we rennen op hem af.

"Dick, Yasmina moest de Cake eerst snijden en dan zou ik als eerste een stukje hebben" zeg ik en dan begint mijn buik te grommelen.

Yasmina loopt met de drie jongens achter haar aan de woonkamer in en ze gaat op de bank zitten.

"Cupcake!" zegt ze dan en gaat onlogisch weer opstaan, rent op Nate af en pakt zijn stukje cake af.

"Mag ik een ander stukje?" vraagt Nate zo onschuldig mogelijk.
"Nee, je hebt de birthday regels overtreden"

We zien dat de twee Jacks druk in gesprek zijn met Alex. En Wesley en Christian zijn aan het praten met Sam..

Dit word een geweldige dag voor Yasmina, want dit was zeker nog niet het enige gepland voor vandaag.

Omegle J.J.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu