U školi je danas užasno dosadno. Kraj je polugodišta I svi profesori sada daju kontrolne. Danas je bila knjiga obavestenja I saznali smo da se u subotu ide na sajam knjiga. U nasoj skoli je to glavna atrakcija I svi smo se baš obradovali kad smo čuli. Sada imamo fizičko.
Kako sam odlučila da ne radim fizičko, sela sam na klupu. Ja sam uvek bila moglo bi se reći, aktivno dete. Trenirala sam hip hop od svoje 10. godine pa sve do srednje škole. Usput sam se bavila i karateom, tenisom i nesto kratko odbojkom. U poslednje vreme imam jako luno energije i moram poceti da treniram nešto, ali mi se sada baš ne radi fizičko, jer staaaalno radimo jedno te isto. Zagravanje, košarka, istezanje. Pošto mi je bilo dosadno i videla sam da je Nemanja na kratko prestao da igra, pozvala sam ga da brzo dodje do mene.
'Evo me, stižem, što se deres toliko? ' rekao je na šta sam ja samo iskulirala njegovo pitanje jer nije bilo na mestu. Kako da se ne derem kad je on na drugom kraju sale u odnosu na mene?
'Imam nesto jako vazno da ti pricam' rekla sam mu i pitala ga kad može da dodje kod mene danas.
'Ugf imam trening, ali mogu doći posle. Je l ti odgovara u 7?'
,,Moze" rekla sam i on je otišao da igra košarku ponovo
U poslednje vreme se mnogo druzim sa Nemanjom. Stvarno je pravi prijatelj I ume da cuva tajne. Dariju I Kaću isto volim I verujem im ali nekad imam osećaj kao da mi je sigurnije da bilo sta kažem Nemanji.
Posle škole sam jela I pospremila sobu. A onda sam čula zvono. Mora da je Nemanja.
'Kosta, otkud ti?' rekla sam uz izmenadjen izraz na licu.
'E ovaaaj, izvini sto ovako upadam ali samo sam hteo da te pitam, da li bi mozda htela da sa mnom ideš za Novu godinu, mislim znam da ima jos 15 dana do tad ali hteo sam da znam. Naravno, sa nama bi isli I Nemanja, Marko I njegovo drustvo, a mozes I ti neke od svojih drugarica da pozoveš.,,
,,Naravno Kole, što da ne. Gde ste planirali da idemo?"
,,Mislili smo da idemo u jednu diskoteku, zove se 'Moreno' i mislio sam da nam zakupim separe i 2 stola''
,,Može, odlično"
,, Dogovoreno onda, idem ja sad, vidimo se ,,.
-Taman što je skrenuo iza ugla naišao je Nemanja
Ja:,, Ajde ulazi, hoću sto pre da počnem da ti pričam" rekla sam pokazivajuci rukom da pozuri
Nemanja:,, Ajde, možeš početi, baš me zanima sad "
,, Ali nemoj da pričaš ovo, jesi čuo?"
,, Neću, počni "
,,E ovako, svidja mi se jedan dečko. Pre nekoliko dana sam saznala da ide sa Markom u razred. Zove se Dragan.
,, Ahaaa, znam Dragana, opa Majo, starije gledaš a? Haha "
Ispiračala sam mu sve, od a do š, pažljivo me je slušao, dao mi je par saveta I bila sam mu zahvalna do neba.
,,Nemanjaaa, obožavam te "
,,Zar ne obožavaš Dragana?"
,, Jao Nemanja sve ovo sto sam ti malopre ispričala je bila laž, volim samo tebe, za tebe samo znam, reci mi šta želiš I sve ću da ti dam".
Pogledala sam u njega I videla da je poprilicno zbunjen. Faca mu je izgledala kao da pokušava da reši najveće razlomke I jednačine u glavi. Počela sam da se smejem I onda sam dodala:
-Sprdam te tupane, zar misliš da bih se palila na tebe? Pa ti si mi najbolji druuuug!-Ma znam bree. Nego, sreo sam Kostu na ćošku I rekao mi je da te je pitao da ideš sa nama za Novu godinu, pristala si, zar ne?
-Pa naravno da sam pristala, biće ludnicaaa
-Ahaa, pa da, ovaaj, idem ja sad treba da ucim, nisam ni počeo a sutra imamo psihologiju.
-Važii, ajde ćao!
Pozdravili smo se i ja sam otišla u svoju sobu. Kako da učim kada mi je u glavi samo jedna osoba. Dragan, Dragan, Dragan, Dragan.
Posle nekog vremena "učenja" otišla sam da se istuširam, večerala sam, a onda sam legla u krevet.
Taman da zaspim začuo se zvuk na telefonu. Ruke su mi drhtale kada sam pročitala poruku.Ćao ljudiiii, ja se stvarno izvinjavam što nisam dugo pisala, ovaj deo je kratak ali će već sutra izaći nastavak. Napišite u komentare svoje utiske. :)) ♥
JE LEEST
Priča jedne srednjoškolke
TienerfictieTop #20 since last year :) Kada krenemo u srednju školu svi očekujemo nešto novo.Prvi dan škole zamišljamo kao savršeno iskustvo.U srednjoj se upoznajemo sa puno novih ljudi I upravo u tome je ovde reč. Ćaos! ♡