Poruka

429 15 2
                                    

Stigla mi je poruka od sestre, koja je glasila ovako:
,,MAJO, NE ZNAM GDE SAM, POSLEDNJE ČEGA SE SEĆAM JE DA SAM JUTROS BILA U MENZI. JE L OVO NEKA OD TVOJIH ŠALA???!!"

Pomislila sam da me zeza, pa ne, ovo ne može biti istina.. Odgovoriću joj.

SMS:
,, Nina šta treba da znači ona poruka od malopre? "

,,Majo, jebote, ozbiljna sam. Nalazim se u nekoj uličici, nije u našem gradu uopšte. Probudila sam se ovde, pokušala sam šetam, ali me jako boli noga. "

,, Nina, jel me zezaš? "

,, MAJO JEBOTE ZOVI NEKOG, ZAŠTO BIH SE ZEZALA SA OVIM STVARIMA? "

,, Sad sam javila tati I rekao je da će da te nazove sad I da može lako da ti nađe lokaciju preko telefona."

,, Dobro, nek požuri samo..."

Nešto kasnije..

(Ulaze Nina I tata u kuću, ubrzo stiže iza njih I mama)

Tata:,, Nina u ozbiljnim si problemima, moraš mi reći o čemu je reč!"

Nina:,, Svega čega se sećam da sam bila u menzi I da sam pričala sa nekim likom, možemo li da ne pričamo o tome?

Mama: ,, Naravno da moramo sad da pričamo, kao prvo, šta si radila u menzi, kad nikad ne jedeš tamo? ,,

,,Bila sam sa drugom kojeg sam upoznala juče, hteo je da se bolje upoznamo, čini mi se kao okej lik I mislim da ovo nema veze sa njim. "

Mama: ,, Nina nešto nam kriješ.."

,,Neću sad o tome, laku noć, idem sad da se naspavam, a sutra ćemo popričati, ako se I ima o čemu pričati. " rekla je, ušla u sobu i zalupila vratima za sobom

Ne znam šta je sa Ninom. Nikad nije bila takva. Bila je uvek dete za primer. Sada je izgleda nešto gadno zabrljala.

Svanulo je, probudilo me je zvono Nininog telefona. Javila se I počela da priča. Primetila sam da joj glas pomalo drhti. Odma sam znala da je razgovor u vezi nečeg što se desilo sinoć. Pokusavala sam da skontam u čemu je reč, ali nisam ništa mogla da razumem, jer nas je delio jedan debeli zid.
Kada sam čula da je završila sa razgovorom otišla sam do njene sobe. Bila je uplakana.

,, Nina, znaš da meni možeš sve da kažeš. Šta se dešava? " rekla sam joj, a to je i istina.

,, Majo, moraš da mi obećaš da nikome nećeš reći.. Onaj dečko kojeg sam upoznala juče je neki teški prevarant. Ne znam ni kako se zove, rekao je da se zove Filip, ali kasnije sam shvatila da to nije njegovo pravo ime."

,, Dobro, a jel znaš kako si dospela tamo sinoć? "

,, Posle menze malo smo se provozali I posle se ničega ne sećam. Malopre me je zvao I rekao da ne smem nikome da kažem šta se desilo sinoć. Inače, inače će da.."

'Majo, odmah da si sišla dole, došao je neko I traži te.' Viknuo je tata iz prizemlja kuće

,, Evo odmaaa "

Sišla sam dole. To je bio neki nepoznati momak.

,, Da? "

,, Ćao, ja sam Stojan. Da li bi htela da daš ovo svojoj sestri?" Pruža mi kesu ,, I ako možeš da joj preneseš da sam se predomislio u vezi svega I da slobodno može da nastavi, znaće ona šta sam mislio pod tim. Ćao.' Rekao je, okrenuo se i otišao.

,, Dooobro. Ćao"

Otišla sam u Nininu sobu I dala joj kesu, a zatim joj rekla šta mi je on rekao. Imala je neodredjen izraz na licu.

Nina: ,, Dobro, hvala ti ".

Ja: ,, Ništa, negoo, oćeš mi nastaviti sa pričom od sinoć? "

Nina: ,,Nije bitno, možeš li da izadješ iz sobe sad? " rekla je i uhvatila se jednom rukom za lice. Ništa mi nije bilo jasno. Zatim je samo legla i nastavila da spava. Samo sam izašla iz sobe, jer nisam htela da je uznemirim još više. Ispričaće mi kad bude spremna.

Otišla sam da doručkujem I onda sam počela polako da se spremam za školu. Ovaj put neću zakasniti!
Obukla sam boyfriendice, gore belu majicu I crnu kožnu jaknu I obula sam moje bele airmaxice. Za divno čudo nije hladno iako je decembar. Stavila sam torbu na rame I otišla u školu.

Haaj ljudi, odlučila sam da pišem kraće delove. Ubrzo izlazi novi deo. U komentar možete da napišete Vaše utiske. Ćaooos !

Priča jedne srednjoškolkeWhere stories live. Discover now