Priprema za sajam

372 12 12
                                    

     Stigla je I dugoočekivana subota! 99% đaka iz moje škole ide na sajam danas. To je preraslo više u ekskurziju, jer deca tu idu najviše zbog druženja I zezanja.

     Sad je pola 8 ujutru I ja sam krenula prema školi (od tamo krećemo za Beograd).
Kaća I ja smo sele zajedno u autobus, a ispred nas je seo jedan meni nepoznat lik I Marko.
Kada smo krenuli prišla sam Marku I pozdravila se sa njim. Upoznao me je sa svojim drugom. Zove se Milenko, a za prijatelje je Kimi.

     Od našeg mesta do Beograda treba tri sata voznje autobusom, što je za nas đake odlično,  jer mi smatramo da što je duža vožnja, zanimljivije je.

~

Nešto ranije taj dan:

06:00 AM
-Jao, Jao moram požuriti. Treba da se spremim na vreme i krenem malo ranije kako bih kupila sendvič. Zašto nikad ne mogu uveče da spremim šta ću obući sutra ujutru, zašto?!
Ok Majo. Smiri se. Sad ćeš da obučeš onu... A Fak. Fak, fak, šit. Nije mi oprana još,zašto se ovo meni dešava i to baš DANAS?

06:30 AM

-A da obučem ovu?..Ma ne, ne

07:00 AM

-Možda ovu? Oho telefon mi zvoni, ko je sad?
-Halo? Ej Kaća, ti si. Ma nee, nisam još spremna treba još da se obučem. ŠTA, KOLIKO JE SATI? JAO AJDE ĆAO MORAM DA ŽURIMMM

-Je li ovo moguće? Jesam ja jedina osoba koja ne može da se spremi na vreme ama baš nikad? Ok,ok oblačim ovo. Može.

Obukla sam najlonke kako bih mogla da obučem crni šorts. Obula sam čizme koje su mi skoro do kolena, a gore sam obukla belu košulju i preko nje bordo džemper, a preko toga sam obukla moju crnu kožnu jaknu, kako mi ne bi bilo hladno. Sreća pa sam bar kosu uvila na vreme. Što se mene tiče, izgledala sam baš lepo.
Uzimam crnu kožnu torbu, trpam u nju novčanik, ključeve, neseser sa malo šminke, naočare za sunce, stavljam je na rame i krećem. Uh, zamalo da zakasnim!

Autobus kreće
 
Nadam se da Vam se sviđa ovaj deo. Pokušala sam da opišem sve veoma lepo, a nadam se da sam i uspela haha :) Napišite Vaše mišljenje u komentar. Ljubi Vas puno lejdi koja voli Gagu! Pozzić :*

Priča jedne srednjoškolkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin