"Cel ce minte astazi pentru tine, maine va minti contra ta".
Increderea noastra in cei ce ne inconjoara, este limitata, si aceasta limita impusa de noi, provine de la persoanele care credeam ca ne sunt familie,nefiind vorba doar de legatura de sange, ci si de faptul ca prietenii ,sunt si ei familia pe care noi singuri ne-o alegem. Si bineinteles, familia vine odata cu promisiuni si sacrificii, dar cand acestea sunt incalcate si intoarse impotriva ta de cei la care te asteptai cel mai putin, realizezi cat de orb ai fost in tot acest timp. Iar cand iti dai seama ca puteai preveni totul, doar incercand sa nu mai fii atat de bun si iertator cu toti, incepi sa te debarasezi de tot,te inchizi in tine,nu-ti mai pasa de nimeni si de nimic,si, la un moment dat, tot ce se va intampla in jurul tau, ti se va parea doar un truc ieftin.
Si.. prin debarasarea ta de lume, vei ajunge sa cunosti noi persoane, noi suflete care incearca sa iti afle povestea si poate ca la randul lor incearca sa-ti castige increderea , doar ca suferind de pe urma celor care au reusit sa te faca sa ingenunchezi, refuzi pana si sa mai acorzi o sansa celor care nu au nicio vina. Si asa incepi sa te indepartezi de toti, incepi sa-ti pui sfarsit fericirii doar pentru ca nu vrei sa aflii cum e sa suferi din nou datorita unei greseli pe care candva, singur ai comis-o, constient,sau inconstient. Iar odata ce iti inveti lectia de a nu mai avea incredere in nimeni, putini sunt cei ce reusesc sa treaca de zidul ce l-ai cladit in jurul tau, pentru a te proteja de veninul celor care te-au otravit de-alungul vietii tradandu-si increderea, loialitatea si abuzand de bunatatea ta. Intr-adevar, este greu sa mai castigi atentia cuiva dupa ce ajungi sa fii ranit, dar daca cineva intra in viata ta, atunci cand te asteptai cel mai putin , sa stii ca acea persoana isi merita sansa pe care ai ezitat in tot acest timp sa i-o oferi. Merita mult mai mult, poate ca merita si riscul de a mai fi jucat si pus la pamant inca o data,dar macar, de data asta, aceasta persoana va merita. Stii de ce? Pentru ca a incercat de atatea ori sa fie acolo pentru tine chiar si atunci cand tu nu i-ai acordat atentie, a incercat sa fie acolo chiar daca nu ai vrut sa iti impartasesti suferinta cu nimeni,acea persoana merita totul pentru ca a incercat sa-ti fie alaturi si sa te inteleaga.
Dar ce se va intampla in cazul in care nu mai poti si cedezi, atunci ce faci? Stii ce faci? Te ridici si lupti pentru fericirea ta, pentru ceea ce a mai ramas intreg din tine, te ridici si treci peste,nu vei lasa ca trecutul sa puna stapanire pe viitor,iti vei relua singur drepturile de autor asupra vietii si nimeni si nimic nu te va mai putea opri, si de data asta, te vei asigura ca nu-ti va mai sta nimeni in cale. Iar in ciuda a tot ceea ce ti s-a intamplat, vei ramane puternic si nu vei merge pe calea tradarii, a inselaciunii si a razbunarii. Si acum, singurul lucru pe care trebuie sa il duci la bun sfarsit cu cei ce nu mai merita,este sa fii bun, iar daca esti bun cu cei ce te-au distrus atat psihic cat si sufleteste, nu inseamna ca esti slab, ci inseamna ca esti cu un pas inainte, mentinand echilibrul dintre partea ta buna, si partea ta rea, dintre partea care cerseste razbunare si cea care se opune. Si cu toate ca pe zi ce trece, tanjesti cu nepasare spre a-i face sa sufere, asa cum ai suferit si tu candva de mana lor, vei incerca sa faci parte din tipul persoanelor care nu le vor face rau niciodata si cand simti ca nu te mai poti stapani, tot vei mai putea putin, pentru ca odata si odata, ei au facut parte din familie, familia pe care ai iubit-o, sau inca o iubesti, si indiferent de ce s-a intamplat nu le vei urma exemplul, nu iti vei incalca promisiunea de a-i proteja mereu. Ideea e ca, tu trebuie sa fii bun, un act de bunatate nu te costa nimic si pe langa faptul ca nu te costa nimic, prin ceea ce va urma sa faci, le vei arata ce fel de persoana au avut langa ei si au reusit sa o piarda.
Si pana la urma, cine suntem noi sa le-o platim? Roata se intoarce si singura, tot ce trebuie sa facem, este sa avem rabdare, pentru ca rabdarea si timpul, mereu le rezolva pe toate. Nu trebuie noi sa ne murdarim mainile sau constiinta pentru ceva ce nu merita, sau.. nu mai merita. Trebuie sa lasam totul in grija vietii, iar atunci cand va trebui sa plateasca, vor plati inzecit.
CITEȘTI
Alter ego
RandomSingurul loc in care pot fi eu. Aceasta carte este singurul loc in care ma pot simti in pielea mea. Iar voi, cei ce veti citi, sper ca veti rupe o parte din voi si o veti pune alaturi de cea care lipseste din mine. Aici si acum, v-am oferit sansa de...