Capitolul 2: Regreti sau mergi inainte?

115 10 4
                                    

„ Un om poate avea totul neavând nimic şi nimic având totul."
In cea mai mare parte a vietii, atunci cand totul merge bine, este suficienta interventia unei persoane sau a unei intamplari pentru a face din viata perfecta una jalnica. Este destul sa nu mai acorzi atentie unui lucru si sa risti sa pierzi tot. Iar aici incepem cu totii sa gresim, incepem sa nu mai oferim atentie celor care conteaza si astfel, dam cu piciorul in tot ceea ce candva era viata pe care cu totii credeam ca o meritam. Si ceea ce schimba totul din ce in ce mai mult este faptul ca pentru deciziile proaste pe care ajungem sa le luam, incepem sa ne uram viata, incepem sa uram totul la noi si regretam faptul ca ne-am nascut. Astfel parasim persoanele care ne fac fericite doar pentru ca noi credem ca ele merita ceva mai bun, pentru simplul fapt ca tinem prea mult la ele si nu vrem sa le vedem suferind din cauza noastra. Dar uneori, alegerile noastre ajung sa le afecteze viata, iar tu, cel care le voia doar binele si spunea ca niciodata nu o sa ii raneasca, esti autorul propriilor lor rani. Aici viata ta incepe sa devina din ce in ce mai jalnica, deoarce ii vezi suferind din pricina ta, iar durerea se intensifica o data cu trecerea timpului. Si probabil ca veti nega ceea ce voi spune, pentru ca la randul meu, si eu o fac, dar trebuie sa recunoastem ca am vrea sa schimbam totul, am vrea sa facem sa le fie bine, sa pacalim cumva soarta pe care intr-un fel, noi ne-am ales-o, dar daca am avea sansa de a da timpul inapoi si sa reparam ce am stricat, nimeni nu ar face-o, toti am ezita, cautand adanc dupa cele mai logice cuvinte pentru a ne vindeca ranile ce singuri ni le-am facut atat noua, cat si celorlalti. Dar spre fericirea noastra, acest lucru inca nu este posibil si probabil nici nu va fi vreodata.
Odata cu toata logica ta, vei ajunge sa te trezesti la viata si sa realizezi ca nu mai poti face nimic in privinta asta,asa ca ori alegi sa traiesti regretand ori o poti lua de la inceput pentru ca timpul si viata urmeaza acelasi sens: mereu inainte. Dar un singur lucru pe care l-am putea face, ar fi acela de a-i lua pe cei pe care i-am facut sa sufere in brate si sa ne cerem scuze, chiar daca o scuza nu poate repara dezastrul lasat in urma noastra, si nici nu va putea schimba nimic daca nu a fost spusa la timpul ei. Iar acum, din nou regretam ca ne-am oferit sa tacem atunci cand cel mai bun lucru pe care l-am fi putut face, ar fi fost acela de a vorbi si mie personal, chiar imi pare rau pentru asta.
Si din nou si din nou trebuie sa o luam de la inceput, pentru ca ce trebuie spus, trebuie spus. Riscand poti avea totul, dar in acelasi timp, riscul vine si cu sansa pierderii. Viata iti este influentata de deciziile pe care le vei lua pe parcurs, asa ca tu alegi cum vei trece peste greutatile din viata, tu alegi cum iti vei petrece viata si daca vei ramane alaturi de cei care au nevoie de tine, iar tu la randul tau ai nevoie de ei. TU esti singurul in care poti avea incredere atunci cand incerci sa ii protejezi pe cei la care tii, pe cei pe care ii iubesti, asa ca trebuie sa alegi intelept, dar sa nu uiti..uneori protectia pe care le-o oferi poate cauza mai multa suferinta decat ti-ai putea vreodata imagina.
Poti distruge usor, iar lucrurile distruse, nu vor mai fi niciodata asa cum obisnuiau sa fie candva.

Alter egoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum