Capitolul 1: Alegeri potrivite

150 12 6
                                    


"Intr-o zi, riscand, poti ramane fericit toata viata"
Ne punem adese ori intrebarea de ce trebuie sa fim calcati in picioare de oamenii care la timpul lor, erau persoane fara de care credeam ca nu putem trai, erau persoane pentru care am fi facut orice, oricand, fara a ne uita inapoi si fara a ne pasa de consecintele care vor urma. Aceste persoane, fie primii nostrii iubiti, fie cei mai buni prieteni ne completau intr-un fel sau altul, aveau acel ceva ce ne lipsea, acel ceva pe care nu il gasesti in oricine. Pacat este insa ca uneori in viata trebuie sa inveti sa pierzi, si cel mai dureros, trebuie sa inveti sa accepti ca cei care credeai ca vor ramane alaturi de tine pe viitor, vor pleca, pentru ca fiecare are drumul lui, fiecare are o alegere de facut si daca esti constient de acest lucru, iti vei da seama ca acea persoana pe care candva o credeai jumatate din tine, poate ca...nici macar nu te vedea intr-un fel sau altul in viata pe care avea de gand sa o urmeze. Aici incepi,fara indoiala, sa realizezi ca oamenii nu iti apartin,deci tot ce putem spune este ca asta fac ei, doar apar si dispar din viata noastra si nimeni nu iti poate garanta ca ei vor ramane pana la sfarsit. Cu totii stim ca nu este deloc usor sa suporti si sa accepti sa pierzi, dar daca iubesti pe cineva, il lasi liber, ii dai dreptul la viata pe care o merita, iar peste cativa ani, cand il vei vedea fericit, vei realiza ca ai facut alegerea potrivita. Cu timpul vei ajunge sa te gandesti la ceea ce a fost candva, la ceea ce ati reusit sa claditi impreuna si niciodata nu vei regreta, cu toate ca acolo undeva,in interiorul tau, isi va lasa amprenta o cicatrice pentru care nu va mai exista niciun fel de leac. Cu siguranta te vei intreba " cum ar fi fost daca nu s-ar fi intamplat asa?",  "cum ar fi fost daca as fi putut face ceva in privinta asta?" si nu vei gasi niciodata raspunsul la aceste intrebari care te vor urmari pe tot parcursul vietii. Iar noi cu ce ramanem din tot? Ramanem doar cu amintiri. Ramanem cu cele mai dureroase amintiri, cu cele care te fac sa plangi cel mai rau,dar totodata nu putem nega ca acestea nu sunt si cele mai frumoase amintiri pe care le avem, nu putem nega ca si atunci cand urasti, o parte din tine, tot iubeste.

Alter egoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum