Gözlerimi açtığımda ağlama sesleri ve insan sesleri geliyordu. Gözlerimi biraz daha açtığımda ise karşımda ailemi görünce çok mutlu olmuşdum. Sarılıp koklamak istedim onları ama yaralıydım ve hastane odasındaydım. Yanımdaki yataklarda ise arkadaşlarım vardı ama nedense üzerleri örtülüydü ve başlarında aileleri ağlıyordu.
Birkaç ay sonra beni de taburcu etmişlerdi. Neler olduğunu hala anlamış değildim . Ailem olanların şokunu hayla atlatamamışdı.
Arkadaşlarım ve ben dağ evine giderken trafik kazası geçirmişiz. Benim tüm bu gördüklerim ise tamamen rüyaymış. Annem bana olanları tam olarak şöyle anlattı.
"Siz tatile giderken kaza geçirmişsiniz. Sizin arabayı yoldan geçen bir yaşlı adam fark etmiş ve polisi aramış . Ne yazık ki arkadaşlarından sadece sen sağ çıkabilmişsin kızım. Mert zaten olay yerinde ölmüş . Sude ise kan kaybından . Cem'i de az önce yoğun bakımda kaybettik. Ama , Allah'a şükür sen yaşıyorsun kızım. "
Annem bu olanları anlatırken duygulanmış ve ağlamaya başlamışdı. Ben ise olaylara hayla anlam verememiştim. Rüyamda ki yaşlı adam bizi kurtaran adam olmalıydı , polis ise olay yerine gelen. Peki ben bunları nasıl gördüm . Önce Mert sonra Sude ve daha sonra ise Cem. Rüyamda da arkadaşlarım sırayla ölmüşlerdi.
Bu olaylardan sonra piskolojim bozulmuştu. Birçok doktora gittim ama öyle ki insan ın en yakın arkadaşlarını kaybetmesi ve o rüya yı unutması o kadar da kolay değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ EVİ
УжасыArkadaşarımla huzur dolu bir tatil yapmak için çıktığımız yolda karşılaştığımız zorluklar. Ölü bedenler sır dolu cinayetler.