Üst kata çıktığımda karşımda bir insan gördüm. Aslında korkmuşdum ama onunla konuşursam belki beni burdan kurtarabilirdi. Öylece pencerenin önünde durmuş hareketsiz bir şekilde bana bakıyordu. Biraz yaklaştım. Hayla tapkisizdi biraz daha yaklaştım. Biraz daha yaklaştığımda ise gözlerinin kırmızı olduğunu anladım. Alt kattan bir çığlık sesi geldi bunun üzerine vampirde çığlık attı ve hemen pecereden atladı. Bende korkudan hemen alt kata indim kapı örtüldü ve Cem yoktu . Kapı açtım ve dışarıya baktım iki vampir hızlı bir şekilde Cem'i sürüklüyorlardı. Bağırmak istededim ama yapamadım . Hemen kenardan kurt geri döndü ve vampirleri takip etmeye başladı. Ben tekrar üst kata çıktım ve camdan onları izlemeye başladım. Kurt ve vampir kavga ediyordu diğer vampirler ise Cem'i sürüklüyorlardı. Tam merdivenlerden inecekken camın kenarında bor kolye buldum. Bu kolye vampirden düşmüş olmalıydı ve belkide ve bir ipicu olabilirdi. Aşşağıdan yine çığlık sesleri gelmeye başladı hemen o aceleyle kolyeyi boynuma taktım ve aşşağı indim . Vampir geri gelmişdi sanırım kolye için. Kolyeyi boynumda görür görmez bana doğru yaklaşmaya başladı tam o sırada kurt vampirin üstüne atladı ve kavga etmeye başladılar. Hemen koşarak ormana doğru ilerledim vapmirler ise ağacın arkasında Cem'in başında duruyorlardı. Bir süre ağaçların arkasında saklandıktan sonra vampir ve kurt un savaşında kurt galip gelmişdi. Hemen burdan kurtulmak istediğim için hemen evin kapısının önüne geldim. Fakat geldiğinde ise elmasın bende olmadığını ve Cem de olduğunu fark etmişdim. Tam ormana gidecek ken kurt beni kapının önünde sıkışdırdı. Bu sefer tamamen ümidimi kesmişdim. Kaçacak hiçbiryerim kalmamışdı. Hem ağlıyor hemde Allaha dua ediyordum . O anda kurt beni kocaman ağzına aldı sırtına koydu ve koşmaya başladık . O an o kadar şaşkındım ki ne yapacağımı şaşırmışdım. Kendi kendime bu hayvan beni anlıyormu aceba dediğim an kurt uğlamaya başladı. Biraz düşündükten sonra bu kolyenin bu olayla alakalı olduğunu anlamışdım. Vampirler bu kolyeyi kurtlarla iletişim kurmak için kullanıyo olmalıydı ve bu yüzden bu kolye onlar için bu kadar önemliydi.
Kurt hemen vampirlere doğru koşmaya başladı bende kurtun üzerinde tutunmaya çalışıyordum. Vampirler bizi görünce hemen kaçmaya başladılar . Cem'i görünce hemen kurtun üzerinden atladım kurt ise vampirleri kovalamaya devam etti. Cem'in yanına varmış olsamda artık çok geçdi . Aldığı darbeden dolayı bayağı kan kaybetmişdi ve vampirlerde onun kanını emmişdi. Cem'in vücudu bembeyaz olmuşdu . Cem'in üstüne bakmışdım ancak elmasi bulamamışdım ve benim kurtulmamın tek yolu bu elmas dı. Elması vampirler almış olmalıydı. Belki de kurt sayesinde onlardan elması geri alabilirdim. Hemen dağ evine döndük ve geceyi orada geçirdik. Artık yanlız değildim ve güçlü bir arkadaşım vardı. Ne zaman umidimi kessem hep karşıma umudum çıkıyordu ve bu zamana kadar yaşamam beni gerçekten şaşırtıyordu. Yiyecek hiçbirşey yoktu kurt ölü vampiri yerken ben öylece ona bakarak karnımı doyurmaya çalışıyordum.
Sabah olduğunda vampirlerden elması almak için yeniden yola çıktık. Hızla vampirlere doğru yaklaşmaya başladık. Yanlarına geldiğimizde bizi görür görmez kaçmaya başladılar.
Bu kurtla bırakın elması almayı vampirlere yaklasamiyorduk bile. Elması almak için tek başıma yanlarına gitmek zorundaydım. Ancak bana zarar verip vermeyeceklerinden tam olarak emin değildim ama bunu yapmak zorundaydım. Onlara doğru yürüdüm. Nasıl iletişim kuracağımı bilmiyorum ancak onların beni bulması hiçte uzun sürmemişdi. Hızla yanıma yaklaştılar. Korkudan ellerim ve ayaklarım titremeye başlamışdı.
İçlerinden birtanesi boynumu tuttu ve ağaca yasladı. Korkudan çığlık atmaya başladım o sırada kurt koşarak gelmeye başladı ve vampir kolyeyi boynumdan çımardı ve kaçtı. Bende korkudan ormanın derinliklerine doğru kaçmaya başladımBir süre koşduktan sonra yorulmuşdum. Ve bir ağacın gölgesinde dinlenmeye başladım . Artık kurtla iletişim kuramayacaktım ve elmasıda kaptırmışdım. O elması vampirlerden almak hiç kolay olmayacak hatta imkansız okacaktı benim için . Geri dönmeye çalışmıştım ama ne kurtu bulabilmişdim nede dağ evini. Biraz daha yürüdükten sonra dağ evini bulmuşdum . Kapıyı açdığımda kurt içerideydi ve önünde de ölü vampir vardı. Yavaş bir şekilde kurta yaklaşdım. Kolye boynumda olmasada bana saldırmamışdı.
Önünde duran vampirin yanına yaklaştığımda kolyenin onda olduğunu fark ettim ve hemen kolyeyi alıl taktım. Kurt vampiri yemeye başladığında vampirin cebinde Mor elmas düştü. Hemen heyecanla elması aldım ve dağ evinden çıktım. Kapının üzerindeki cıkıntıya elması koydum ve aniden ev yok oldu. Heryer sadece orman kalmışdı ve hiçkimsenin sesi gelmiyordu. Ne kuşlar ne de boceklerses çıkarmıyor. Aniden mor bir geçit çıktı karşıma. Heyecanlanmıştım uzun zaman sonra artık evime dönevilecektim ve ailemi görebilecektim. Geçide girdiğimde ormana geldiğimiz andan itibaren yaşadığımız herşey geçti gözlerimin önünden ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ EVİ
HororArkadaşarımla huzur dolu bir tatil yapmak için çıktığımız yolda karşılaştığımız zorluklar. Ölü bedenler sır dolu cinayetler.