Destiny er en 17 årig pige der kommer fra en lille by der hedder Stratford i Canada. Hun har langt rødt hår og grøn brune øjne og fregner over næsen. Hendes far døde da hun var 10 år hun har en lillesøster på 10 år der hedder emma og for at sige det lige ud hun får hoved og røv fordi hun er den mindste. Destiny er tit oppe og skændes med sin mor ingen ting. Hun har sparet sammen til en koncert med sit idol justin Bieber som hun skal ind og se med sin bedste veninde Emelie de har fået billetter til Golden cirkel.....
Destiny: MOR JEG HAR LOV TIL AT GÅ EN TUR UDEN AT EMMA SKAL MED!!
Mor: EMMA VIL JO OGSÅ FERNE VÆRE SAMMEN MED SIN STORESØSTER NOGEN GANGE.
Destiny: DET ER HUN JO HELE TIDEN!!!! Jeg løb ud af hoveddøren og smækkede den efter mig. Jeg tog min cykel og cyklede over til Emelie. Jeg bankede på døren og hendes mor Caitlyn åbnede.
Caitlyn: Hej Destiny.
Destiny: Hej er Emelie hjemme jeg har brug for at snakke med hende.
Caitlyn: ja hun er oppe på sit værelse
Destiny: okay tak :). Sagde jeg med et stort smil. Jeg løb op til Emelie's værelse og bankede på.
Emelie: ja kom ind
Destiny: Hej Emelie jeg har virkelig brug for at snakke med dig om min mor
Emelie: ja selvfølgelig søde kom og sæt dig her
Jeg gik hen og sat mig på hendes seng
Emelie: nå hvad er det så denne gang
Destiny: jeg ville gerne ud og tage noget frisk luft og du ved det har jeg brug for nogle gange men da jeg var på vej ud af døren sagde min mor at jeg skulle tage Emma med igen og nu bil jeg bare gerne have let luft så jeg ville høre om jeg ikke godt må sove her
Emelie: jo selvfølgelig må du det jeg henter lige en madras, dyne og pude til dig
Destiny: okay jeg ringer til min imens. Da Emelie var gået ringede jeg til min mor.
Telefonen:
Destiny: Hej mor jeg bliver her og sover hos Emelie.
Mor: nej du kommer hjem og sover du skal passe Emma mens jeg tager i centret
Destiny: nej mor så må du tage hende med. Hun vil jo også gerne være sammen med sin mor nogle gange!!! Jeg lage på da Emelie kom ind med mine ting.
Emelie: du kan lige re din seng mens jeg lige finder en trøje du kan sove i :)
Destiny: okay. Da Emelie kom tilbage havde hun en sine justin bieber trøjer med jeg smilte da jeg så det
Destiny: skal jeg sove den?
Emelie: jep og du må også få den til når at vi skal til koncerten på fredag
Destiny: tak og tænk at der kon er to dage til. Jeg begyndte at grine og hoppe sammen Emelie. Klokken blev mange og vi skulle til at gå i seng da Emelie kom tanke om noget.
Emelie: åh jeg kom tanke om nu må du ikke skrige men at jeg har vundet meet and greet!!!
Destiny: (skriger ned i puden) ej er det rigtigt du joker ikke med mig vel
Emelie: nej det er rigtigt nok
Destiny: tænk virkelig at jeg skal møde justin bieber i egen høje person !!! Hvad skal jeg sige til ham hvad skal jeg have på altså selvfølgelig den her trøje men på mine ben...
Emelie: rolig nu jeg er lige så meget oppe og køre som dig men vi skal altså sove nu okay?
Destiny: okay. Jeg sat mit hår op i en hestehale og lage mig til at sove.
Næste dag....
Nu var der kun en dag til koncerten vi var helt oppe at køre over det. Jeg tog hjem kl 15,00 og min mor var ikke hjemme det var min lillesøster heller ikke endelig lidt fred. Jeg nåede lige at side på sofaen i 2 min. Da de kom hjem igen
Mor: hvorfor kom du ikke hjem som jeg sagde at du skulle!!!
Mig: mor jeg orker ikke at skændes nu men jeg har fode nyheder hvis du gider at lytte til mig
Mor: okay kom med det
Mig: Emelie har vundet meet and greet så jeg skal også møde justin !!! Er det ikke godt
Mor: jo for dig
Mig: kan du aldrig være glad på mine vegne
Mor: ........... Jeg gik op på mit værelse og brød sammen i tåre. Jeg faldt lige så stille søvn og sov til næste dag hvor jeg skulle til koncert. Koncerten var kl 18 og jeg vågnede kl 13 så jeg skulle allerde over til Emelie nu jeg tog mit tøj på sagde farvel til min mor og lillesøster og løb ud af døren og hen til Emelie.
Emelie: hey er klar ?
Mig: ja du skal bare lige hjælpe mig med mit hår
Emelie: okay kom.. Hvordan vil du gerne have det
Mig: det skal glattes helt flat
Emelie: okay det får du. Efter en halv time med at glatte hår skulle vi afsted. Vi skreg da vi kom der hen men hun stoppede.
Mig: hvorfor stopper du?
Emelie: j-j-j-jus....
Mig: hvad er der?? Emelie pegede på noget bag ved mig, så jeg vendte mig og kiggede.
Mig:o_o ......
Justin: hey jeg så dig gå med din veninde og skrige så jeg tænkte at jeg skulle spørge hvorfor i skreg ;) Emelie sod helt stille og kiggede som om hun havde set et spøgelse
Mig: undskyld min veninde hun er bare lidt chokeret over at du er her lige nu og vi skreg fordi vi skulle ind og se din koncert og til meet and greet så...
Justin: nåår okay hvor har i pladser henne?
Mig: i Golden cirkle
Justin: okay så ses vi i meet and greet men hvad hedder du enlig?
Mig: jeg hedder Destiny og det er Emelie. Justin gav mig hånden og et kram før jeg mærkede at han puttede noget i min baglomme og hviskede i mit øre at jeg skulle vente med at kigge til at han var gået. Han løb hen til sine body guards og jeg tog det justin puttede i min lomme op. Jeg så at det var hans nummer. Jeg begyndte at smile helt vildt og gemte mit ansigt i mine hænder.
Emelie: hvad var det li.... Hvad er det du står med??? Hun kiggede mærkeligt på mig og så på sedlen.
Mig: ikke noget særligt bare en huske seddel fra min mor...
Emelie: okay lad os så komme ind!!!! Emelie hoppede lidt da hun gik og jeg gik lidt i mine egne tanker. Jeg tog min mobil frem og kodet justin's nummer ind i min mobil og smilte.
Justin's P.O.V
Jeg løj over det med hvorfor de skreg jeg synes bare der var et eller andet ved hende Destiny jeg ved ikke hvad det var hun.... Hun var bare det første jeg fik øje på da jeg kiggede der hen. Det er som om at hendes smukke grøn brune øjne smelter en når man kigger i dem og det så mega sødt ud med de fregner over hendes næse hun er bare fantastisk hun er ikke en af de skrigende fans jeg har når de ser mig nej hun er rolig hun er helt special... Jeg gik ind i bilen igen og Scooter stirrede på mig som om at jeg var dyr.
Mig: hvad?? Jeg grinte en lille smule.
Scooter: hvem var den pige du snakkede med lige før???
Mig: Nåårh hende jeg krammede det var Destiny....
Pattie og Ryan: hvem er Destiny??? Jeg kiggede ned i gulvet og smilte.
Mig: bare en meget meget sød og smuk pige... Jeg mumlede ned i gulvet og grinte. Da jeg satte mig ned og kiggede ud af vinduet, så jeg Destiny gå og smile mens hun kiggede ned i sin mobil med min seddel i hånden.
Mig: der er hun der Destiny det er hende med det røde hår og fregnerne!! Jeg pegede ud af vinduet og de andre kom hen for at kigge.
Scooter: hvad er så specielt ved hende??
Mig: hun er sød og smuk og er ikke ligsom andre fans der skriger og sådan Destiny er nede på jorden og virkelig sød med de fregner over sin næse. Tænk at jeg sagde det foran Scooter, Ryan, min mor og far.
Pattie: orrggh søde er du blevet lidt forelsket<3 da min mor sagde det begyndte de at grine men min gav dem et seriøst blik.
Mig: jeg ved det ikke hun er bare.... Hun er bare så fantastik og hun har et smukt smil.
Ryan: hvorfor går hun med sin mobil og et stykke papir i hånden??? Jeg rødmede og smilte
Mig: øøøøøhmmm ja det er mit nummer jeg gav det til hende. Da jeg sagde det rejste Scooter sig og gik ud af bilen. Han gik hen til Destiny og snakkede med hende men hvad snakkede de om??
Destiny's P.O.V
Da jeg så Scooter løbe hen til mig stoppede jeg op og Emelie stoppede også.
Emelie: okay det er officelt verdens bedste dag ever!!!!!!
Scooter: Hej jeg er Scooter er du Destiny.... Han rakkede mig hånden og jeg gjorde det samme.
Mig: Hej ja jeg er Destiny hvorfor da?? Jeg kunne se justin henne i bilen der kiggede her over jeg smilte til ham og han smilte tilbage.
Scooter: justin har sagt meget om dig og han synes du er sød og smuk og fantastisk han siger også at han gav dig.... Scooter så sedlen og så der stod "ikke sig det til nogen"
Scooter: .... Et stort kram og at du så sød med de fregner over næsen.... Jeg rødmede og kiggede ned i jorden og smilte.
Mig: sagde han virkelig det om mig
Scooter: ja og hvis du er Destiny så kommer mig
Mig: okay men må min veninde også godt komme med??
Scooter: ja selvfølgelig. Jeg blev helt varm inden i da han sagde alt det justin havde sagt om mig
Justins P.O.V
Ryan: åh åh se lige hvem Scooter har med, din lille veninde..
Justin: HVAD! Har han taget hende med??
Pattie: ja og hendes veninde hvorfor er det så slemt???
Justin: fordi jeg var ikke foreberet på det!!!!!!
Bildøren åbnede og jeg så Scooter komme ind og så kom Destiny jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg sad bare og stirrede.
Scooter: hvorfor stirre du sådan justin???
Mig: undskyld ved bare ikke lige hvad jeg skal sige lige nu
Destiny's P.O.V
Mig: Kan Justin og jeg lige få 5 minutter alene???
Pattie: selvfølgelig. Kom så vi går nu..
Mig: tak Pattie. Jeg ventede med at tale til alle var ude af bilen.
Justin: hva så hvad vil du snakke om??
Mig: Scooter fortalte mig alt det du havde sagt om mig her inde. Jeg smilte og kiggede ind i hans fantastiske brune øjne.
Justin: gjorde han???
Mig: ja og jeg vil gerne vide om du mente det du sagde om mig. Altså at jeg var smuk og fantastisk og alt det der...
Justin: selvfølgelig mente jeg det hvorfor skulle jeg sige noget jeg ikke mente om sådan en smuk pige som dig? Justin tog min hånd mens han snakkede jeg smilte til ham og han smilte igen.
Mig: det var bare.... Nej glem det
Justin: nej sig det for når du har sagt det vil jeg gerne spørge om noget.
Mig: det var bare at du er jo justin bieber og jeg er bare en helt almenlig pige fra Stratford og.....
Justin: vent sagde du Stratford jeg kommer jo også fra Stratford men det vidste du vel godt og hvad så med at jeg er justin bieber om jeg er kærester med Selena eller dig gør ingen forskel...
Mig: så du siger altså at du gerne vil være min kæreste?
Justin: ja faktisk men du vil sikkert ikke have en som har papratzzier i røven hele tiden
Mig det har jeg aldrig sagt noget jeg vil have en som elsker mig for den jeg og ikke pga mit udsende. Jeg smilte og kiggede ned i gulvet da justin løftede mit hoved op med sin pegefinger og kiggede mig i øjnene og kyssede mig da Scooter, Pattie, Ryan og Emelie kom ind jeg flyttede mig hurtigt da jeg hørte døren gå op justin og jeg grinte bare og kiggede på hinanden.
Scooter: nå fik i snakket?
Justin og mig: ja. Vi grinte bare videre
Emelie: hvad er det der er så sjovt??
Mig: nå ikke noget særligt... Jeg kiggede på justin imens jeg sagde det og han smilte bare.
Pattie: jo sig det nu vi vil gerne vide det der skete her inde som var så sjovt. :)
Justin: skal jeg sige det ??
Mig: jeg ved det ikke jeg synes at vi skal sige at det var en joke. Jeg hviskede så kun justin kunne høre det. Han nikkede og og smilte.
Justin: jeg fortalte bare en joke......
Mig: ja det var bare en meget dårlig joke så dårlig at den blev sjov.
2 DAGE EFTER:
Jeg sad i sofaen der hjemme og ventede på at Justin skulle komme for min mor var ikke hjemme hele ugen hende og Emma skulle på ferie UDEN MIG det er altid mig der bliver glemt. Dørklokken begyndte og jeg spænede op til døren og åbnede den. Udenfor på min trappe stod Justin, jeg sprang i armene på han så han næsten væltede. Jeg hoppede ud af hans arme og tog hans hånd og gik indenfor. (Han havde taget en hel uge fri fra sin turné bare for at være sammen med mig.) Vi satte og i sofaen og så TV imens jeg lage med mit hove i hans skød.
Justin: jeg har købt en film som vi kan se på et tidspunkt hvis du har lyst til det??.. Jeg kiggede op på ham og lige ind i øjnene.
Mig: vi kan se den imorgen hvis det er, jeg er lidt træt nu..
Justin: pleeeeease (hundeøjne) kom nu det er en gyser så vågner du lidt please.
Jeg kunne bare ikke stå for det der ansigt længere jeg blev nød til at sige ja hvad kunne man ikke gøre for det fjæs der.
Mig: okay bare den ikke er alt for uhyggelig.
Justin: nej nej tak. Tro mig den er mega god.
Mig: hvad er det for en, altså hvad hedder den..
Justin: den hedder (filmens navn) og jeg har set den så mange gange at jeg næsten kan alle replikker i filmen.
Mig: okay....
Jeg må indrømme at jeg ikke er så glad for gyser film, jeg får altid et kæmpe chok eller skriger næsten alt hvad jeg kan, men så er jeg heldig at jeg har min kramme bamse (Justin). Inde midt i filmen sad jeg næsten helt bag ved Justin fordi at jeg var så bange som jeg nu var. Jeg er bogstavligtalt en STOR piv skid for at sige det lige ud. Der var en scene hvor der kom en mega uhyggelig mand løbende med en kniv i hånden hen imod skærmen og jo tættere han kom, jo mere bange blev jeg og krammede Justin mere og hårdere. Til sidst begyndte han at tage dybe indåndinger så jeg kiggede op på ham og så at han var helt rød i hovedet pga at jeg klemmede så hårdt.
Mig: Justin hvorfor siger du ikke at jeg skal stoppe med at klemme så hårdt..?
Justin: hva'? Nåårh fordi jeg elsker dine kram og fordi jeg kunne ikke få vejret..
Mig: så skulle du bare have prikket til mig eller sådan noget.
Justin: det var bare lidt svært fordi du også holdte mine arme fast.
Mig: ej det må du altså undskylde det var bare... Filmen er så uhyggelig og jeg kunne ikke holde det ud og....
Justin stoppede mig med at snakke ved at kysse mig.
Mig: sød måde at be mig om holde min mund.
Justin: jeg vil gerne vise dig noget..
Mig: okay?...
Justin: luk dine øjne.
Jeg lukkede mine øjne og så kom han med det dummeste spørgsmål.
Justin: hvad kan du se??
Mig: ingenting hvorfor???
Justin: fordi det er sådan min verden er uden dig, jeg elsker dig og vil aldrig lade dig komme noget til og jeg vil aldrig såre dig, aldrig. Det skulle du bare lige vide, og du må gerne åbne dine øjne nu.
Jeg åbnede mine øjne så et par fantastiske brune øjne som kigger lige ind i mine.
Mig: awwww Justin jeg elsker også dig.
Jeg sprang op og gav Justin nok verdens største kram og et kæmpe kys.
Justin: du er mit et og alt, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig.
Mig: ilm søde skal vi ikke slukke for filmen nu den er lidt for uhyggelig til min smag og det er også ved at blive sent nu så hvis jeg ser mere af den slags kommer jeg ikke til at sove de næste to dage.
Justin: så er det jo godt du har mig til at passe på dig 😉.
Mig: hvad mener..... Ej Justin stop 🙊.
Justin: hvad lidt sjov har men vel lov til at have😉.
Mig: nå men ikke idag jeg er mega træt nu og nu tør jeg jo næsten ikke have dig inde på mit værelse 😱
Justin: bare rolig der sker ikke noget søde❤
Mig: men alligevel vi har jo lige set skrækfilm så det er okay jeg er faktisk lidt bange😥
Justin: awwww bare rolig der sker ikke noget❤
Mig: omg jeg er så glad for at have dig lige nu💜
Justin: ilm smukke godnat sov godt og drøm sødt😴
Mig: godnat Justin 😴
NÆSTE MORGEN:
Jeg vågnede ved lyden af min mobil ringe den spillede min mor's ringetone altså "nothing like us". Jeg svingede mine ben langsomt over sengekanten for ikke at vægge Justin og gik ud i køkkenet. Jeg tog telefonen op til mit øre og begyndte at snakke.
Tlf. Samtale:
Mig: hallo?
Emma: Hej Destiny....
Jeg kunne høre at det ikke var min mor og at der var Emma hun lød som om at hun græd.
Mig: Emma hvad er der galt?!!
Emma: Destiny vil du ikke komme og hjælpe mig...
Hun græd helt vildt.
Mig: hvorfor hvad er der galt?!?!??
Emma: det er mor...hun har det ikke godt. :'(
Mig: Emma, tá det roligt og fortæl mig hvad der er galt..
Emma: okay....jeg sov inde på mit værelse da jeg hørte et højt brag så jeg løb ind i stuen og fandt mor ligge på gulvet med hul i hovedet og et skud i maven... Please Destiny kom og hjælp mig vil du ikke nok...??!?!?
Jeg var helt mundlam jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre eller sige.
Mig: ....Emma tag roligt jeg skal nok komme men hvor er i taget hen jeg fik det aldrig af vide?!?!
Emma: vi er i London....
I LONDON HVORDAN ER JEG I STAND TIL AT KOMME TIL FUCKING LONDON.!!!!
Mig: er i taget til London?!? Og hvordan er jeg i stand til at komme der over!!!!!!????!?
Emma: der ligger nogle fly billetter i mors natbord hun sagde at du havde sagt at du ikke ville med
Mig: 1. Det har jeg aldrig sagt!!! Og 2. Jeg vidste hun ikke ville have mig med hun hader mig jo....:(
Emma: nå men hvornår kommer du så?!?!?!
Hun græd endnu mere nu end hun gjorde før.
Mig: så snart jeg kan og gør så som jeg siger.. Du ringer til ambulancen så kan de komme og hente mor og så kommer jeg så hurtigt jeg kan okay??!!?
Emma: okay vi ses LOVE U.
Jeg lagde på og løb ud af værelset og ind på min mors værelse og kigget i hendes natbord og tog billetterne der var to så jeg tog dem begge to, jeg løb tilbage på mit værelse, hvor Justin stod helt vildt forvirrende og kiggede på mig. Jeg gik hen til ham og krammede ham og græd ind i hans brystkassens så der kom mascara på hans hvide trøje.
Justin: hey hey hvad er der galt søde???
Mig: det er min mor hun er blevet skudt i maven af en eller anden fucking idiot! Og Emma er alene i London og jeg skal rejse der over så hurtigt jeg kan jeg har to billetter så du kan også komme med hvis du vil??!?!? Jeg var fuldstændig ude af den hvad hvis jeg mister min mor? Hvad skal jeg sige til Emma når hun ser Justin? Og værst af alt hvad hvis Emma bliver skudt??
Justin: jeg kan jo ikke komme med hun ved jo ikke at vi er sammen... Jeg blev nød til at sige det til Emma jeg ved at jeg kan stole på hende.
Mig: vi bliver nød til at sige det til hende vi kan stole på hende, bare please tag med.... Jeg græd endnu mere end før nu, jeg var lige ved at brude sammen i tåre.
Justin: er du sikke på at vi kan stole på hende?
Jeg nikkede og løb ind på min mor's værelse og hentede billetterne. Da jeg kom tilbage var der ikke et eneste spor af Justin nogen steder, jeg begyndte at blive rigtig bange nu. Efter et par minutter kom Justin ud af døren fra toilettet.
Mig: jeg troede at du havde forladt mig fordi du ikke ville med mig til London.
Justin: HVAD?! jeg ville aldrig gøre det mod dig aldrig i livet, du er mit et og alt.
*I LONDON*
Jeg var så forvirret, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv lige nu, min lillesøster helt alene og min mor ja jeg ved slet ikke hvad min er lige nu død eller levende!.
Justin havde åbenbart set at jeg var forvirret og lidt frustreret fordi han stoppede op og krammede mig.
Justin: det skal nok gå bare rolig jeg er her for dig lige meget hvad. okay?
Mig: ja men jeg er bare bange for hvis Emma også er kommet noget til og jeg aner ingenting om hvordan min mor har det.
Justin: bare rolig politiet har taget hånd om din mor og Emma hvis du bare ringer til Emma og spørge hvor hun er og hvordan hun har det så skal det nok gå det lover jeg.
Justin er så omsorgsfuld, han er den bedste kæreste i hele verden jeg ved hvad jeg skulle gøre uden ham lige nu.
Mig: okay jeg ringer mens vi venter i bilen.
Justin og jeg gik ud til bilen så hurtigt vi kunne for at der ikke skulle komme nogle papparatzzier.
________________________________________________________________
Første kapitel! :D
Håber i kunne li' det <3
-Sara
YOU ARE READING
Et nyt liv! (Justin bieber love story)
FanfictionDestiny er en helt normal pige på 17 som skal til en Justin bieber koncert med sin bedste veninde hvor den samme dag vender hendes liv på hovedet... Hvad mon der sker?