Da vi var kommet ind i taxaen sagde jeg nærmest så hurtigt jeg kunne at vi skulle til nærmeste hospital.
Justin: det skal nok gå jeg lover det!. Sagde han med et varmt smil.
Mig: hvad nu hvis det ikke går og mor ikke klare den hvad skal Emma så skal hun bare være hjemme helt alene eller hvad?! Og når jeg/vi flytter, hvis vi gør er der jo ikke nogen til at tage sig af hende!. Sagde jeg hurtigt i en vejrtrækning.
Justin: okay, 1. Vi skal og jeg mener skal bare flytte sammen på et tidspunkt 2. Din mor skal nok klare den og 3. Emma flytter da bare med os og får sit eget værelse. Sagde han med et stort smil da han hørte at jeg gerne ville flytte sammen Med ham en dag.
Justin's p.o.v
Vi kom til hospitalet, jeg åbnede min dør og skyndte mig ud, løbe om på anden side af bilen og åbnede døren for Destiny.
Destiny: tak min lille gentleman!. Sagde hun imens hun prøvede at kysse mig på kinden, men jeg nåede lige at flytte mit hoved til siden så hendes læber ramte mine istedet for min kind. Hun tog sine arme omkring min nakke og det udviklede sig ligeså stille til et snav.
Taxa mand: har en af jer tænkt jer at betale!?. Vi kiggede over på ham og Destiny skulle lige til at betale da jeg løb ind foran hende og gav manden pengene.
Destiny: hvorfor gjorde du det?.
Spurgte hun med et forvirret blik.
Mig: jeg lader aldrig en pige betale!.
Destiny: aaawww hvor er du sød!!. Sagde hun og kyssede mig hurtigt igen.
Vi gik ind på hospitalet og hen til skrængen.
Destiny: vi er kommet for at besøge Daniela Smith.
Damen: ja, det er rum nr. 26, anden etage. Sagde hun og smilte.
Destiny's p.o.v
Vi gik hen til elevatoren men Justin stoppede da jeg skulle til at trykke på knappen.
Justin: vi skal ikke med den der dødsfælde!!
Jeg fniste lidt fordi jeg vidste at han er klaustrofobisk.
Mig: skat, der sker ikke noget det lover jeg!
Sagde jeg med et lille smil på læben og tog Justin i hånden.
Han tog en dyb indånding og trykke på knappen for mig.
Dørene åbnede og vi gik ind. Da dørene lukkede klemte Justin min hånd en lille smule hårdt men ikke så det gjorde ondt.
Dørene åbnede og han skyndte sig ud og lod et stort pust ud af hans mund.
Vi fandt det værelse mor var i og vi gik hen til døren og kiggede ind af den lille rude i døren og jeg så at Emma også var her, hun lå på sofaen og sov men mor var vågen og lå i sin seng og så tv.
Jeg bankede på døren og mor kaldte os ind.
Destiny: Hej mor hvor er jeg glad for at du er okay!!
Sagde jeg og løb hen til hende og krammede hende forsigtigt.
Mor: hvordan er..... Er det ikke ham der du har hængende hjemme på din væg??
Spurgte hun og pegede hen på Justin.
Jeg kiggede ned og smilede, Justin kom om bag mig og krammede mig bagfra og kyssede min kind.
Mig: jo, og han hedder stadig Justin Bieber, og han var mit idol men nu er vi på en måde sammen....
Sagde jeg og rødmede en lille smule.
Mor: ååhhh, kan jeg så forvente børnebørn snart??
Spurgte hun med et drillende smil.
Mig: mooooaaarrrrr stoop!!
Justin: neej, det kunne da være hyggeligt med en lille mini dig og mig randene rundt der hjemme.
Sagde han med et kækt smil. Jeg kiggede op på ham med store øjne og åben mund.
Mig: hvad!!?? Da ikke nu vi er ikke engang flyttet endnu og vi er kun 17 og du vil allerede have et barn!!?
Justin: det var bare for sjov men selvfølgelig skal vi da have børn en dag.
Sagde han med et smil.
Jeg vendte mig om så vi var ansigt til ansigt.
Mig: selvfølgelig skal vi det bare ikke nu okay?
Justin: okay
Sagde Justin med et stort smil da jeg sagde at jeg gerne ville være mor til hans børn.
________________________________________________
Det var kapitel 2 håber i kunne li' det.
PS undskyld det tog så lang tid min ipad var til reparation.
Much love!!!
-Sara ❤️
ESTÁS LEYENDO
Et nyt liv! (Justin bieber love story)
FanficDestiny er en helt normal pige på 17 som skal til en Justin bieber koncert med sin bedste veninde hvor den samme dag vender hendes liv på hovedet... Hvad mon der sker?