Indse det

728 23 7
                                    

mig, justin, Drew og Linea lå og sov da da der var et bank på døren til mit hospitals værelse.

jeg åbnede lige så stille mine øjne op og satte mig op i sengen stille og roligt så jeg ikke ville vægge de andre op.

"kom ind" sagde med en lav stemme men Justin vågnede alligevel.

døren åbnede og ind kom min mor, Pattie, Scooter, Bruce, Diane men ikke Jeremy?

de kom stille ind af døren kom hen og krammede mig og Justin.

"hej, hvor er Jeremy?" sagde jeg med et forvirrende blik.

"han er ude på gangen og venter lidt med at komme ind" sagde Pattie med et lille smil.

"okay jeg håber ikke at han stadig er sur..." jeg håber virkelig at han ikke er sur over alt det her med mig og justin der er blevet forældre.

alle dem der var her begyndte at gå hen til vuggerne hvor Drew og Linea lå og sov. jeg kiggede over på justin som sad der og smilede stort og stolt.

jeg tog begge mine arme omkring hans hofter og kiggede op på ham.

han kiggede på mig og smilede stort.

"jeg er så stolt af dig baby!" sagde han og kyssede mig forsigtigt på munden.

"jeg elsker dig" sagde jeg imens jeg kiggede ham i øjnene.

"jeg elsker dig mere!" sagde han og kyssede mig blidt på kinden.

"jeg går ud og ser til min far" sagde han lavt og rejste sig fra senge forsigtigt og gik ud af døren.

JUSTIN'S P.O.V

jeg gik ud af værelset og ud til min far som sad der i en stol på gangen.

"hvorfor kommer du ikke ind?" spurgte jeg og satte mig ved siden af ham i en anden stol.

han sagde ikke noget til at starte på han kiggede bare på mig. "fordi jeg ikke kan tåle at se min søn blive voksen" sagde han imens han kiggede ned i jorden.

"far, jeg vil altid være din lille dreng men du bliver nød til at indse at jeg er også blevet far nu og lever mit liv lykkeligt med mine fans, kæreste og nu børn wow det føles underligt at sige 'mine børn'" sagde jeg med et smil og en støttende hånd over min fars skulder.

" ja, du har ret jeg bliver nød til at indse det" sagde han med et varmt smil. "nå, men hvor er mine børnebørn?" sagde han efter og rejste sig op fra stolen.

"de er inde på værelset og sover men du kan sagtens se dem!" sagde jeg mega glad.

vi gik ind på værelset og så at Destiny var ved at made Linea imens mor sad med Drew.

jeg smilede da jeg så at Linea og Drew var vågne.Da Destiny var færdig med at give Linea mad tog jeg hende imens at Destiny fik sin trøje ordenligt på. (hun ammer)

jeg gik over til min far og gav ham Linea.

han smilte til mig og jeg gav ham et varmt smil.

____________________________________________________________

undskyld det har taget så lang tid!! har jo skole og har været syg og min mor er lige blevet alvorlig syg (skelerose) så jeg undskylder meget!!!

much love<3

-sara

Et nyt liv! (Justin bieber love story)Where stories live. Discover now