Destiny's p.o.v
Jess stod bare helt mundlam som om Justin var et monster eller sådan noget.
Mig: Jess? Er du okay? Spurgte jeg imens jeg vinkede foran hendes ansigt.
Hun rystede på hovedet og kom til sig selv igen.
Hun gik direkte hen til Justin og begyndte, at hænge op af ham som et klistermærke på et stykke papir!
Jeg gav Justin 'hvad har hun gang i ?!' blikket, han trak bare på skuldrene og prøvede at skubbe hende væk.
Jess gav ikke slip lige meget hvad, jeg lokkede enda også med at hun måtte låne hendes ynglings stiletter af dem jeg har, men hun blev bare ved med at holde om ham.
Nu går det mig seriøst på nerverne!
Mig: Jess vil du ikke lige følge med mig et øjeblik?
Jess: hvorfor jeg står lige så godt?
Mig: Jess køkkenet nu! Sagde jeg med en meget seriøs stemme.
Hun gav endelig slip på Justin og fuldte med mig ud i køkkenet.
Mig: hvad i helvede har du gang i?!
Jess: hvad mener du?
Seriøst prøver hun at spille dum eller hvad?
Mig: at du krammer løs på min kæreste og giver ikke slip når du bliver bedt om det!
Jess: ja, undskyld at jeg har været belieber siden altid!
Mig: det betyder ikke at du bare kan gå amok på ham!
Jess: siger hvem?
Mig: det siger hans kæreste, mig Jessica, det siger jeg!!
Jess: ved du hvad? Det gider jeg slet ikke skændes om! Jeg går nu og kommer ikke tilbage igen!!
Mig: FINT! Jeg gider dig heller ikke længere!!!
Med da jeg havde sagt det gik hun. Hun stormede bare ud af døren.
Justin kom gående ind i køkkenet. Da jeg så Justin stå i døråbningen begyndte jeg at græde en lille smule.
Han så at jeg havde tåre ned af mine kinder og kom hurtigt hen til mig og krammede mig fra siden på grund af maven.
Jeg græd ind til hans skulder i noget tid.
Jeg stoppede med at græde der da var gået ca. 10 minutter og Justin begyndte at spørge hvorfor jeg græd.
Justin: hvorfor græder du?
Mig: jeg har lige mistet min bedste veninde Justin!
Justin: det skal nok gå, hvorfor er i uvenner?
Mig: jeg spurgte hvad hun havde gang i da hun krammede dig og hvorfor hun ikke gav slip da vi bad hende om det og hun sagde at hun havde været belieber siden altid og så sagde jeg at det gav hende ikke alt ret til at have dig for sig selv og så......
Jeg fortalte det hele og han forstod mig godt.
3 uger senere:
Justin's p.o.v
Der er gået ca. 3 uger og det går virkelig hurtigt med Destiny's graviditet hendes mave er vokset en del siden Jessica var her.
Hun har ikke snakket med Jessica siden sidst hun var her. Det går mig på at se hende i smerter når hun går på grund af hendes hævede ankler og smerter i ryggen. Men jeg får alt for at hjælpe hende igennem det!
Der er næsten kun 1 måned tilbage og så har vi Linea og Drew i vores arme.
Destiny's p.o.v
Jeg sad inde i stuen og så TV imens Linea og Drew sparkede løs inde i mig! Og hold nu kæft det gjorde ondt!!
Jeg rejste mig op og gik rundt indtil smerterne var væk det sagde jordmorderen at jeg skulle.
Jeg gik rundt i ca. 15 minutter men smerterne ville ikke gå væk!
Jeg er i 9 måned men Justin tror kun at jeg er 8 måneder henne.
Smerterne blev ved og værre.
Efter en halv time med at få rundt kunne jeg ikke klare det mere jeg blev nød til at ringe til Justin selvom han er i studiet!
Jeg tog min mobil og fandt ham inde i mine kontakter. Jeg ringede ham op og efter 5 af de der bippe lyde tog han den.
Justin's p.o.v
Min mobil ringede så jeg gav tegn til Scooter om at pause musikken. Da musikken stoppede tog jeg min telefon uden at kigge hvem det var.
Telefon samtale: (~Justin/-Destiny)
~hallo?
-Justin! Det mig Destiny
~oh Hey baby hva' så?
-okay, øøhm jeg sad på sofaen og TV imens Drew og Linea sparkede men så begyndte det at gøre virkelig ondt, så jeg gjorde som jord-morderen sagde med at gå smerterne væk og nu har jeg gået i halv time og det er bare blevet værre, hvad skal jeg gøre?
~altså, du kan ikke allerede være igang med fødslen for du er kun 8 måneder henne
-faktisk er jeg 9 måneder henne jeg har bare ikke sagt det...undskyld Justin
~det er okay, men har du prøvet at tage dybe indåndinger?
-ja, mange gange! Aaahhh!
~baby! Er du okay?!
-Justin! Vandet er gået!!
______________________________________________
Undskyld det har taget så lang tid har været syg og der kommer nok til at gå nået tid inden den næste skal opereres imorgen
Much love❤️
-Sara
VOCÊ ESTÁ LENDO
Et nyt liv! (Justin bieber love story)
FanficDestiny er en helt normal pige på 17 som skal til en Justin bieber koncert med sin bedste veninde hvor den samme dag vender hendes liv på hovedet... Hvad mon der sker?