Sickness!

942 16 2
                                    

Destiny's p.o.v

Emma lagde bare med store øjne som om hun havde set et spøgelse.

Mig: hvad, er der noget galt? Spurgte jeg dumt.

Emma: du plejer altid at sove med pyjamas på hvorfor gør du ikke det nu?

Mig: øøøhhh der var lidt varmt i aftes...

Justin smilede bare og blinkede med det ene af hans smukke brune øjne.

Emma: men du har jo SLET ikke noget tøj på!!!!

Jeg kiggede ned af mig selv og så at dynen ikke dækkede min røv og ryk!.

Mig: øøhhhh!! Jeg tror du har været lidt for længe her inde...! Sagde jeg og hentydet til at hun skulle få ud.

Emma: okay, okay jeg skal nok gå!

Hun tog sin dyne og gik ud af værelset.

Justin brød sammen af grin og samme gjorde jeg.

Justin: HAHAHAHA, godt det kun var det bagerste dynen ikke dækkede.

Mig: ja heldigvis haha!

Vi lagde sådan og grinede i et par minutter.

Da vi havde grint færdig tog vi tøj på igen og gik nedenunder og så at Emma havde lavet morgenmad.

Mig: wow Emma, hvor har du lært det henne?

Emma: kan du ikke huske da jeg var 8 lærte du mig hvordan man lavede toast, spejlæg og alt det der?

Mig: Gud ja det kan jeg godt huske!

Justin: har du lært hende det??

Jeg smilede og nikkede.

Mig: nogen skal jo gøre det! Sagde jeg og smilede.

Vi satte os til at spise. Da vi havde spist kørte vi ud på hospitalet i den bil vi havde lejet ud til mor.

3 uger senere hjemme:

Justin's p.o.v

Vi sad hjemme en morgen ved Destiny på sofaen i stuen og snakkede og så tv.

Mig: jeg keder mig skal vi ikke lave noget andet?

Destiny: som hvad? Sagde hun og smilte.

Mig: jeg ved det ikke rigtig...... Jeg ku' ikke nå at sige min sætning færdig da Destiny rejser sig hurtigt fra sofaen og løber ud af stuen.

Destiny's p.o.v

Da mig og Justin sidder og snakker får jeg en mærkelig følelse i maven, som om man skal kaste op.

Lige pludselig kunne jeg bare mærke det komme op af min hals og jeg løber ud på toilettet.

Jeg når lige at komme hen til toiletkommen inden alt det mad jeg har spist kommer op igen og jeg har spist rigtig mange mærkelige ting på det sidste.

Jeg kan høre Justin løbe efter mig, da han kommer her ud holder han mit hår så det kommer med i den klamme blanding.

Da jeg var færdig satte jeg mig op af væggen med mit hoved tilbage.

Justin: hvad skete der?! Er du okay?! Du havde det da fint før!

Mig: ja, ja og jo jeg havde det fint før ved ikke lige hvad det var det kom bare lige pludselig!

Justin: måske er det bare en mave influenza

Mig: ja det håber jeg!

Han kiggede underligt på mig.

Justin: hvad mener du med 'håber'??

___________________________________________

4 kapitel!!!! Gad vide hvad der sker? Hvad tror at Justin tænker?

Håber i kan li' min historie! Much love!

Undskyld den er så kort!!!

-Sara

Et nyt liv! (Justin bieber love story)Where stories live. Discover now