Wuhuuuu!

943 16 0
                                    

Mig: du ved for ca. 3 uger siden da vi... du ved på hotellet?

Justin: ja, hvad med de.... Du siger ikke at du tror det jeg tror du tror, vel?!

Mig: jo faktisk hvis jeg formulere det rigtigt?.

Justin: at du er gravid!!!

Mig: NEJ, NEJ! Det kan jeg ikke være, det må jeg ikke være!!! Sagde jeg urolig.

Justin: hvad med at vi køre ned til byen køber en test?

Mig: det kan vi vidst godt blive enige om!! Sagde jeg og sprang op fra gulvet og løb nedenunder til min mor og skulle lige til at tage min jakke på da min mor kaldte.

Mor: Destiny kom lige ud i køkkenet.

Jeg gik ud i køkkenet og satte mig på en stol overfor min mor ved spisebordet.

Mig: ja, hvad så?! Sagde jeg lidt nervøs.

Mor: er der noget galt? hvorfor forhaster du dig sådan?

Mig: nej hvorfor skulle der være noget galt, mig og Justin tager bare ind til byen lidt!

Mor: er du sikker på du er okay?

Mig: ja......nej ikke rigtig faktisk..

Jeg kiggede ned i gulvet for jeg vidste det ikke var okay at holde det fra min mor.

Mor: hvad er det så? bare kom med det jeg bliver ikke sur eller noget

Mig: okay da vi var i London ude for at besøge dig....

Mor: ja?

Mig: da mig, Justin og Emma kom hjem på hotellet lagde vi Emma i seng og ja du ved mig og Justin vi øøhhhmm ja du ved......

Mor: nååårrhhh ja, nu forstår jeg, men hvad har det med nu at gøre?

Mig: jo ser du, da mig og Justin sad inde på sofaen og snakkede i morges fik jeg det lige pludselig som om jeg skulle kaste op men jeg troede det var ingenting men så mærkede jeg det komme op og jeg løb ud på toilettet og brækkede mig... Og jeg har også spist meget mærkeligt på det sidste...

Min mor kiggede på mig i et stykke tid også begyndte hun at smile like crazy!

Mor: aaawwww kom her min pige!! Sagde hun og kom hen imod mig og krammede mig ikke for hårdt og heller ikke for blidt.

Mig: øøhhhmm mor er du okay??

Mor: i skulle ud og købe en graviditets-test ikk'?

Mig: jo. Sagde jeg og kiggede ned da hun gav slip på mig.

Mor: du behøver ikke at købe den test jeg ved allerede svaret. Sagde hun med et KÆMPE smil!!

Mig: gør du??!?

Mor: ja det gør jeg, tillykke min skat du skal være mor lige!!

Jeg troede ikke mine egne øre, er jeg gravid?!?

Mig: WHAT??!?! Det kan ikke være!!!

Mor: men det er du, og nu har du nogle gode nyheder at fortælle Justin!!

Sagde hun lige da Justin kom ind af køkkendøren.

Justin: fortælle mig hvad? Sagde han forvirret.

Mig: måske skulle du lige sætte dig ned det kan godt være at du ikke bliver særlig glad for det her.

Sagde jeg imens jeg tog hans hånd og førte ham ind i stuen og ned på sofaen.

Justin: hvad er der? har det noget med mig at gøre?!

Mig: ja en meget stor del af det her kræver dig i fremtiden!.

Justin kiggede bare mærkeligt på mig.

Jeg tog en dyb vejrtrækning og sagde.

Mig: Justin jeg, jeg er g-g-gravid.....

Han kiggede bare på mig som om jeg var ingenting han var helt væk. Jeg begyndte at få tåre i øjnene lige

Da han begyndte at smile helt vildt.

Han rejste sig fra sofaen og løftede mig op og svingede mig rundt han satte mig ned igen og kiggede mig ind i øjnene og kyssede mig.

Han løb udenfor og råbte.

Justin: JEG SKAL VÆRE FAR!!!!!!!!!!!!

Jeg grinte bare af ham og min mor kom ud fra køkkenet smilene.

Mor: se han blev da ikke sur han blev det stik modsatte! Sagde hun og smilte.

________________________________________

Wuuhhuuuuu de blev glade for baby'en men er de i stand til at blive forældre nu?

Håber i ku' li' det

Much love!

-Sara ❤️

Et nyt liv! (Justin bieber love story)Where stories live. Discover now